Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Kelaan hakea töihin?

Vierailija
17.01.2023 |

Eli olen opiskelija yliopistossa, olen ajatellut hakea Kelaan kesätöihin tai harjoitteluun. Katsoin että heillä harjoittelut ovat palkallisia (alle 2000€ palkka mutta silti). Kannattaako? Onko kellään kokemuksi Kelasta työnantajana? Onko suuret tulostavoitteet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi pitää onnistua ajamaan ainakin yksi köyhä itsemurhaan.

Vierailija
2/5 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarve nöyryyttää ja kiusata jo ennestään huonossa asemassa olevia köyhiä, osaa harjoittaa suoranaista mielivaltaa sekä hallitsee järkyttävän huonon asiakaspalvelun, hidastelee tarkotuksella asioiden hoitamista, eikä tiedä mistään mitään niin tuonne vaan. Omat kokemukseni tuosta putiikista ovat traumaattisen huonoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kannattaa. On siellä kyllä nuo työsuhde-edut hyvät. 

No, miksi hait, jos sitten kuitenkin kyselet, että kannattaako.

Vierailija
4/5 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä kesätyössä opiskeluun kuuluvassa harjoittelussa. Aikana jolloin vielä kaikki sairauskulutkin haettiin Kelaan paikan päälle mennen. Laskeskelin sitten niitä yksinkertaisia kulukorvauksia. Ihan ok työpaikka. Hyvät työsuhde-edut, mm. työpaikkalounas.

Vierailija
5/5 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarve nöyryyttää ja kiusata jo ennestään huonossa asemassa olevia köyhiä, osaa harjoittaa suoranaista mielivaltaa sekä hallitsee järkyttävän huonon asiakaspalvelun, hidastelee tarkotuksella asioiden hoitamista, eikä tiedä mistään mitään niin tuonne vaan. Omat kokemukseni tuosta putiikista ovat traumaattisen huonoja.

Et ole ikinä tainnut elää maassa, jossa ei ole kansaneläkelaitoksen kaltaista instituutiota? Minä olen ja suosittelen sinullekin. Opit arvostaan Kelaa ja sen suomia etuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi