Kannattaako Kelaan hakea töihin?
Eli olen opiskelija yliopistossa, olen ajatellut hakea Kelaan kesätöihin tai harjoitteluun. Katsoin että heillä harjoittelut ovat palkallisia (alle 2000€ palkka mutta silti). Kannattaako? Onko kellään kokemuksi Kelasta työnantajana? Onko suuret tulostavoitteet?
Kommentit (5)
Jos on tarve nöyryyttää ja kiusata jo ennestään huonossa asemassa olevia köyhiä, osaa harjoittaa suoranaista mielivaltaa sekä hallitsee järkyttävän huonon asiakaspalvelun, hidastelee tarkotuksella asioiden hoitamista, eikä tiedä mistään mitään niin tuonne vaan. Omat kokemukseni tuosta putiikista ovat traumaattisen huonoja.
Juu, kannattaa. On siellä kyllä nuo työsuhde-edut hyvät.
No, miksi hait, jos sitten kuitenkin kyselet, että kannattaako.
Olin siellä kesätyössä opiskeluun kuuluvassa harjoittelussa. Aikana jolloin vielä kaikki sairauskulutkin haettiin Kelaan paikan päälle mennen. Laskeskelin sitten niitä yksinkertaisia kulukorvauksia. Ihan ok työpaikka. Hyvät työsuhde-edut, mm. työpaikkalounas.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarve nöyryyttää ja kiusata jo ennestään huonossa asemassa olevia köyhiä, osaa harjoittaa suoranaista mielivaltaa sekä hallitsee järkyttävän huonon asiakaspalvelun, hidastelee tarkotuksella asioiden hoitamista, eikä tiedä mistään mitään niin tuonne vaan. Omat kokemukseni tuosta putiikista ovat traumaattisen huonoja.
Et ole ikinä tainnut elää maassa, jossa ei ole kansaneläkelaitoksen kaltaista instituutiota? Minä olen ja suosittelen sinullekin. Opit arvostaan Kelaa ja sen suomia etuja.
Joka kuukausi pitää onnistua ajamaan ainakin yksi köyhä itsemurhaan.