Milloin teitä on viimeksi halattu?
Sukulaisten ja kavereiden tervehdyshalauksia ei lasketa...
Tulin tosi surulliseksi, kun tajusin, että siitä on jo 3 vuotta 😔
Kommentit (49)
Eilen miesystävä ja teini halasivat. En ole halailija-tyyppi, mutta olen opetellut. En ikinä silti halaa tuttavia, työkavereita tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä usein kun olin saunassa naapurin Jaakon kanssa, hän pyysi aina polvelleen istumaan
Piditkö sitä normaalina toimintana?
Aluksi se hieman teki kipeää mutta Jaakko kovasti halaili niin se helpotti
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna ostoskeskuksella kun liukastuin mutta pääsin ylös ilman minkäänlaisia vammoja saaneena yksi Rosita tuli "lohduttamaan" oikein halauksella ja hamusi kädellään kaulaa tarkistaakseen ilmeisesti onko mulla riipus tai helmet tai muu kaulakoru tallella. Eipä ollut silloin mitään korua päällä.
- N53 -
Nämä ovat kekseliäitä, ovat hyvin pärjänneet meillä. Suomi on kuuluisa siitä, että on hyvin hoitanut rositan ja allanin asiat.
Varmaan joskus aika tarkalleen 8 vuotta sitten.
Sunnuntaina aamulla, kun tapailemani mies kävi. Halaamisen lisäksi kyllä oli muutakin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä usein kun olin saunassa naapurin Jaakon kanssa, hän pyysi aina polvelleen istumaan
Piditkö sitä normaalina toimintana?
Aluksi se hieman teki kipeää mutta Jaakko kovasti halaili niin se helpotti
Jonkin ajan päästä opin nauttimaan Jaakon kovasta seurasta säännöllisesti, vaikka Jaakko olikin minua 30 vuotta vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna ostoskeskuksella kun liukastuin mutta pääsin ylös ilman minkäänlaisia vammoja saaneena yksi Rosita tuli "lohduttamaan" oikein halauksella ja hamusi kädellään kaulaa tarkistaakseen ilmeisesti onko mulla riipus tai helmet tai muu kaulakoru tallella. Eipä ollut silloin mitään korua päällä.
- N53 -Nämä ovat kekseliäitä, ovat hyvin pärjänneet meillä. Suomi on kuuluisa siitä, että on hyvin hoitanut rositan ja allanin asiat.
Ja Tamaran ja Mertsin myös.
Terv Tamara ja Mertsi
- N53 -