Milloin teitä on viimeksi halattu?
Sukulaisten ja kavereiden tervehdyshalauksia ei lasketa...
Tulin tosi surulliseksi, kun tajusin, että siitä on jo 3 vuotta 😔
Kommentit (49)
Mulle halauskammoiset ihmiset ovat turnoff. Samoin kuin ihmiset, jotka eivät pidä eläimistä. Tulee vain huonot vibat tälläisistä. Onneksi meitä on erilaisia ja kaikki toivottavasti löytävät kaltaistaan seuraa ympärilleen.
Isosiskoni ex poikaystävä oli tolkuttoman kännissä pihalla kun olin lähdössä. Hänellä sukua samassa talossa. Säilähdin kun rysähti kaulaan halamaan, ei olla puhuttu varmaan lähemmäs 20 vuoteen 😁
En edes muista. Surullista. Tunteet miehiä kohtaan eivät vaan syty.
Eihän kukaan ole syntynyt yksineläjäksi. Rakkaus kanistaa.
Minulla on kissa, joka halaa minua monta kertaa päivässä. Myös usein herään yöllä kissan halaukseen
= hieroo poskeaan poskeeni🐈
Vierailija kirjoitti:
En edes muista. Surullista. Tunteet miehiä kohtaan eivät vaan syty.
Eihän kukaan ole syntynyt yksineläjäksi. Rakkaus kanistaa.
Muuttaa kaniksi pikkuhiljaa.
Tapasin naapurin pitkästä aikaa, hän kertoi kuoleman tapauksista perheessään ja suvussaan. Ryhdikkäänä, oli menossa lenkille. En ole koskaan tominut niin röyhkeästi kuin toimin, kysyin saanko halata sinua ja hän antoi luvan😊
Vierailija kirjoitti:
Palstan katkeria, yksinäisiä velavanhapiikoja? 🤣
Olisko mummo halannut 35 v sitten.
Entäs sua Huoris? Äitiä ei lasketa.
En muista. Joskus olen ukkoa halannut mutten enää kun se ei oikein tykännyt tai oli vaivautunut. Halaava ukko ois kyl ihana.
Ajatuksessa halaan erästä joka on sytyttänyt kipinän uudelle rakkaudelle. Miksi elämme niin kaukana toisistamme?
En oikeastaan muista, luultavasti itse olen halannut lapsiani viimeksi kun ne on olleet noin 15 vuotiaita.
En muista milloin mieheni olisi halannut, mä halaan häntä joskus jos muistan tai aika harvoin.
En oppinut lapsena halijuttuihin, niin ei se vaan ole luontevaa, vaan tuntuu teennäiseltä, halaaminen ei ole todiste siitä välittääkö toisesta.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan muista, luultavasti itse olen halannut lapsiani viimeksi kun ne on olleet noin 15 vuotiaita.
En muista milloin mieheni olisi halannut, mä halaan häntä joskus jos muistan tai aika harvoin.
En oppinut lapsena halijuttuihin, niin ei se vaan ole luontevaa, vaan tuntuu teennäiseltä, halaaminen ei ole todiste siitä välittääkö toisesta.
Ainoa kerta lapsuudessani oli traaginen, kun isä minua halasi. Meitä lapsia on monta, isällä todettiin tuberkuloosi ja hän oli lähdössä parantolaan, kauas kotoa. Äiti jäi yksin meidän lasten kanssa, isä halasi kaikki meidät vuorotellen, vauvaakin hellästi kosketti.
Vahana isä oppi halaamaan ja minä halaan mielelläni. Onneksi kykenen rakastamaan ja halaamaan.
Nuorena miehenä usein kun olin saunassa naapurin Jaakon kanssa, hän pyysi aina polvelleen istumaan
Miksi sukulaisten ja kavereiden halauksia ei laskettaisi. Niitähän just haluaa halata. En minä asiakkaitakaan ala halailla. Poika ja mies halasi eilen minua. Toissapäivänä työkaveri, joka tuli kaupungilla vastaan yllättäen. Naapuria halasin viime viikolla. Sekin kyllä kaveri enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä usein kun olin saunassa naapurin Jaakon kanssa, hän pyysi aina polvelleen istumaan
Piditkö sitä normaalina toimintana?
Aamulla tuo mun mörököllinä kouluun lähtevä teinipoika halaarutisti.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla tuo mun mörököllinä kouluun lähtevä teinipoika halaarutisti.
😍
Vierailija kirjoitti:
>On se todiste siitä, että olet niin tärkeä minulla, antaa voimia😍
Ainoastaan vieraiden halaukset lasketaan?
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan vieraiden halaukset lasketaan?
Lopeta, jos menee ostarilla vierasta halaamaan, saa heti vartijat niskaansa tai syytteen seksuaalisesta häirinnästä.
Mä en oikeasti edes muista. Enkä vaikka ottaisi lukuun nuo kaverien ja sukulaisten tervehdyshalauksetkin koska meidän suvussa eikä edes lapsuudenperheessä halailla. Eikä halaile kyllä kaveritkaan ja lähinnä tuo yhteydenpito onkin viestittelyä ja soittelua satunnaisen harvakseltaan,
Vuosia siitä kyllä on. Lieneekö viimeisin halaus ollut ex-miehen kanssa ja jos on, niin siitähän on sitten 8 vuotta ja ylikin.. Aika karua. Halaaminen on kivaa ja tuntuu mukavalta kyllä.