Kadehdin muodokkaita naisia
Oma kroppa on tasapaksu pötkylä. Ja muodokkaalla tarkoitan sellaisia, joilla on kaareva lantio, kapea vyötärö ja kohtuullisen kokoiset rinnat.
Kommentit (24)
Mulla taas isot rinnat, kapea lantio, räystäsperse ja tasapaksu vyötärö. Olen aina halunnut olla naisellinen tiimalasi, mutta olen sivuprofiilissa S edestä katsottuna tasapaksu pötkylä
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas isot rinnat, kapea lantio, räystäsperse ja tasapaksu vyötärö. Olen aina halunnut olla naisellinen tiimalasi, mutta olen sivuprofiilissa S edestä katsottuna tasapaksu pötkylä
Sulla sentään on isot rinnat. Itse olen pelkkä suorakaide kainaloista lantioon.
Voi luoja että fiilaan sua AP!
Tuntuisi nyt, että on jotenkin muodissa/kovaa huutoa se, että on kapea vyötärö ja isompi peppu ja reidet.
Mulla ei ole ollenkaan pohkeita eikä takapuolta, kaikki rasva kertyy lähinnä vatsaan, ja lisäksi leveät/isot hartiat. Jos nyt jotain hyvää, niin olen sentään saanut tissini takaisin tässä vuoden sisällä, kun uskaltanut syödä enemmän, ovat taas melkein yhtä kiinteät ja isot kuin teininä :') tuosta jaksan olla iloinen.
Kannattaa suosia mustakin mekkoja. Itse oon löytänyt yhden mekon, joka on yläosasta ja vyötäröstä tosi istuva, mutta levenee isommaksi alaspäin, luoden illuusion runsaammasta takapuolesta.
Kannattaa vaan jaksaa etsiä niitä omaa silmää miellyttäviä vaatetyylejä, jotka korostaa kohtia, joita haluaa :)
Ja kuten joku muukin sanoi, niin hei onneksi et ole sentään ihan pyöreä omena, se vasta todennäköisesti itsetuntoa todnäk söiskin.
tai penis