Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa tykkäyksiä Tinderissä?

Vierailija
16.01.2023 |

Sain päähänpiston liittyä Tinderiin viime viikonloppuna puhtaasta mielenkiinnosta. Tein profiilin ja laitoin sinne useamman kuvan itsestäni ja asiallisen esittelytekstin. Tähän mennessä on kumminkin tullut vain 1 tykkäys ja 0 matchia. Olenko oikeasti vain niin ruma, ettei kukaan tykkää vai onko tuo sovellus täysin rikkinäinen? Olen mielestäni ihan asiallisen ja tavallisen näköinen keskisuuressa kaupungissa asuva nuori mies, että ihmettelen kyllä. En mikään top 10% adonis (tiedän sen itsekkin), mutta en mikään variksenpelätinkään. En swaippaa kaikkia oikealle, vaan ehkä joku 3-4 kymmenestä menee oikealle ja loput vasemmalle (olen kuullut, että jos swaippaa kaiken oikealle, niin se rikkoo algoritmin).

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia viime aikoina Tinderin kanssa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän voi olla totta. Minulla profiili ollut jo useita vuosia, välillä olen poistanut ja taas asentanut useita kertoja. Nyt ei enää tulee juuri mitään tykkäyksiä, vaikka hyvin asiallinen ja mukava Bio ja sama naama kuvissa. Itse asiassa olen muutellut tekstiä ja kuvia tämän hiljaisuuden vuoksi. Ennen oli suorastaan epäasiallinen ja silti tuli tykkäyksiä, eikä aina kehdannut edes naaman kuvaa laittaa.

Siinä saattaa hyvinkin olla joku algoritmi jolla koittavat kerätä rahaa.

Ehdottakaa jotain muita treffisovelluksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla