En saa tykkäyksiä Tinderissä?
Sain päähänpiston liittyä Tinderiin viime viikonloppuna puhtaasta mielenkiinnosta. Tein profiilin ja laitoin sinne useamman kuvan itsestäni ja asiallisen esittelytekstin. Tähän mennessä on kumminkin tullut vain 1 tykkäys ja 0 matchia. Olenko oikeasti vain niin ruma, ettei kukaan tykkää vai onko tuo sovellus täysin rikkinäinen? Olen mielestäni ihan asiallisen ja tavallisen näköinen keskisuuressa kaupungissa asuva nuori mies, että ihmettelen kyllä. En mikään top 10% adonis (tiedän sen itsekkin), mutta en mikään variksenpelätinkään. En swaippaa kaikkia oikealle, vaan ehkä joku 3-4 kymmenestä menee oikealle ja loput vasemmalle (olen kuullut, että jos swaippaa kaiken oikealle, niin se rikkoo algoritmin).
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia viime aikoina Tinderin kanssa?
Kommentit (21)
Sä olet mies. Siinä se sun ongelmasi on.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet uusi, sulle pitäisi kyllä tulla aluksi tykkäyksiä ja mätsejä jotta koukuttuisit? Outoa. Itse oon nainen ja roikkunut Tinderissä jo pari vuotta, ei oo tullut mätsejä enää aikoihin. Tietenkin riippuu myös siitä missä asut, kuinka paljon sun kriteereihin sopivia naisia on. Keskisuuressa kaupungissa kuitenkin luulisi olevan?
Laitoin ikähaarukaksi 19-23 (Itse olen 21) ja enimmäispituudeksi 80km. Luulisi noihin kriteereihin löytyvän, mutta en tosiaan tiedä, koska olen uusi Tinderin parissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet uusi, sulle pitäisi kyllä tulla aluksi tykkäyksiä ja mätsejä jotta koukuttuisit? Outoa. Itse oon nainen ja roikkunut Tinderissä jo pari vuotta, ei oo tullut mätsejä enää aikoihin. Tietenkin riippuu myös siitä missä asut, kuinka paljon sun kriteereihin sopivia naisia on. Keskisuuressa kaupungissa kuitenkin luulisi olevan?
Laitoin ikähaarukaksi 19-23 (Itse olen 21) ja enimmäispituudeksi 80km. Luulisi noihin kriteereihin löytyvän, mutta en tosiaan tiedä, koska olen uusi Tinderin parissa.
Ap
No tuo ikäisistä naisista voipi olla pulaa? Voisiko se olla isompi, esim. 18-25? Voit kokeilla ja sitten vaihtaa ikää.
Tinder naiset on todella nirsoja. Sun pitää olla pitkä komea urheilija mies jotta saat muutaman osuman edes. Tinderissä on naiset taviksia suurin osa mutta niille ei kelpaa juuri mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tuo ikäisistä naisista voipi olla pulaa? Voisiko se olla isompi, esim. 18-25? Voit kokeilla ja sitten vaihtaa ikää.
No jaa, mitähän joku 25-vuotias ajattelee, kun 4 vuotta nuorempi kolli laittaa tykkäyksen :D. 25 on aika eri, kun 21 mielestäni, mutta ei poissuljettua.
AP
Voi sinua. Opit hyvin nopeasti kyllä, että Tinderissä naiset tykkäävät siitä pienenpienestä osasta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jaa, mitähän joku 25-vuotias ajattelee, kun 4 vuotta nuorempi kolli laittaa tykkäyksen :D. 25 on aika eri, kun 21 mielestäni, mutta ei poissuljettua.
AP
Itse tykkään nuoremmista mutta olet oikeassa, sinun iässäsi se voi tietysti tuntua isolta ikäerolta tuo 4 vuotta. Kun olet vanhempi, voitkin jo laittaa että 30-50-v :)
Mutta näit voit itse kokeilla, ikähaitaria voi sieltä helposti säädellä. Eihän sun tarvi tykätä niistä mutta voit katsoa tarjontaa.
Miespointtina, harva on todellakin niin ruma että se estäisi vain ja ainoastaan ihan kaikkien naisten kiinnostuksen, sellaisiakin leffatähtiä on mutta koska money ja fame, missejä heillä riittää. Hyvä kuva on vaikea ottaa! Jokin muu kuin vessa-selfie, kännäysillan piilokuva tai äidin ottama rippikuva ensinnäkin.
Jokin ei aiheuta keskimääräisessä naisessa miehen profiilissa kipinää ja se yleensä viittaa miehen statukseen, harrastusten vääryyteen kiinnostavuuden kannalta ja sosioekonomiseen asemaan.
Siis marginaalityypit löytää kumppaninsa omasta päädystä toki joka tasoittaa kuoppia tiessä.
Miehenä olin ilman mitään kuvaa pelkällä esittely tekstillä. Tuli tykkäyksiä ja muutama mätsi ihan normaali naisilta. Kahdet treffit kävin mutta en sitoutunut millään tavalla kun en tavallaan täysin vapaakaan.
Keskisuuri kaupunki on avainsana, miehistä on ylitarjontaa kaikkialla paitsi pk-seudulla missä naisia on enemmän kuin miehiä.
Oon nainen ja kokeilin kans hiljattain pari pv tinderii mut ei yhtää tykkäystä🥲
vissii ruma
Sä olet nuori ja mies. Siinä ne ongelmat. Ja naiset on nirsoja.
ikähaarukka niin suureksi kuin voi ja välimatka niin suureksi kuin voi.
Mulle tuli kyllä lähinnä mieleen, että siinä biossa on nyt joku tosi luotaantyöntävä red flag.
Tinderin kulta-ajat ovat jo takana päin. Monet ovat roikkuneet sielä vuosia ja kyynistyneet, toisille se on vain peli, ja pelkistäen miehet pyyhkii kaikki naiset oikealle ja naiset pyyhkii kaikki miehet vasemmalle :D
TAI sitten sulla on tosi epäedustavat kuvat. Taas yleistäen väitän, että monet miehet ottaa ihan kauheita kuvia itsestään. Hämärässä autossa alaviistosta niin että nenäkarvat vain vilkkuvat ja leuka on rutussa. Likaisessa vessassa niin että peilissä näkyy hammastahnan roiskeet ja seinällä komeilee likaiseksi tummunut käsipyyhe. Aurinkolasit silmillä niin ettei näe millainen häiskä on kyseessä. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No aika pitkä nainen sulle sitten kelpaa 😂
No jos on ensimmäinen profiilisi, niin hyvin mahdollista. Olen itse huomannut, sekä kuullut USEILTA eri ystäviltäni, että kun sinne olet liittynyt kerran ja poistanut profiilisi niin ei tinder enää anna tykkäyksiä. Minä kun tein ekan kerran profiilin, niin suositteli selvästi ihmisiä jotka piti minusta. Jokaiken, josta pidin tuli match. Sen jälkeen, kun olen pari kertaa tehnyt uuden profiilin ja kun se ilmaiskäyttäjällä ilmoittaa sen +100 tykkää sinusta tulee vajaa tunnissa täyteen, mutta en saa yhden yhtä matchia enää. Jokainen, josta tykkään niin ei enää tule matcheja uudella proffalla. Kenties haluaa tällä tavalla saada liittymään goldiin? Sama kokemus myös muilla tutuilla.
Olen ollut ehkä 4krt tinderissä 8vuoden sisällä ja pakko sanoa että nyt viimeisin on pohjanoteeraus siitä mitä ekaa kertaa siellä kirjautunut.. Ekalla kerralla matcejä tuli 3-10pv, treffejä useita myös pidemmälle menneitä. Itseäni pidän ihan ok kaverina eikö ole aijemmin ongelmia ollut, ehkä ennemmin alkujaan päinvastoin kun siimaa oli joka paikassa...
Nyt ei mitään, lähes kuollut. Ei tykkäyksiä edes "kuolleilta" mitä ihmettä, onko tosiaan naamalle käynyt jotain niin radikaalia että ei kelpaa siis ei kellekään... Alkaa tosiaan kysymään että missä mättää, onko tosiaan naamari kuin "kummituksella" mitä välttää jokainen.
Kuulostaa oudolta, miten vanha se sun tili on nyt?
Oletko antanut itse yhtään tykkäyksiä vielä?
Kuulostaa algoritmiongelmalta eli sun profiilia ei näytetä vielä naisille.