Mies! Haaveiletko siitä, että olisit oikeasti nainen?
Kun päästiin 1950-luvulle, alkoi henkisesti miesneitien aikakausi. Tällä on tarkoita heitä jotka kokevat olevansa väärää sukupuolta, vaan ihan ns. tavallisia tallaajia.
Mies, haaveiletko olevasi nainen? Haluaisitko pohjimmiltasi olla nainen?
Kommentit (18)
Kukaan ei uskalla vastata.
Eipä tietenkään. Ei tässä ole mitään pelkäämistä, reilusti vaan areenalle!
Olisihan se ihan kivaa elää elämä easy modella
Ilman menkkoja ja muita vuotoja naisen elämä olisi ihanteellista. Miehet tekevät kaiken ja nainen vain nauttii siivellä, koska pillu.
En väheksy millään tavalla naisia, päinvastoin ihailen ja rakastan heitä, etenkin omaani. Silti en ole koskaan tuntenut halua olla nainen, mitä pidän hyvin luonnollisena. Vuosikymmeniä rinnalla kulkenut vaimoni kokee saman päinvastoin, rakastaa olla nainen eikä osaa edes kuvitella, että kaipaisi olla mies. Kummankin osa itselle se oikea ja paras. Biologian sanelemaa.
Vierailija kirjoitti:
En väheksy millään tavalla naisia, päinvastoin ihailen ja rakastan heitä, etenkin omaani. Silti en ole koskaan tuntenut halua olla nainen, mitä pidän hyvin luonnollisena. Vuosikymmeniä rinnalla kulkenut vaimoni kokee saman päinvastoin, rakastaa olla nainen eikä osaa edes kuvitella, että kaipaisi olla mies. Kummankin osa itselle se oikea ja paras. Biologian sanelemaa.
Ethän sä voi tietää, mistä sun vaimosi salaa haaveilee.
Kyllähän miehetkin synnyttää nykyään.
Mielenkiintoinen kysely. Aivan kuin jollain reppanalla olisi oikeus ja kyky määritellä mitä on mieheys tai naiseus.
Samaa harhaa näkee noilla trans-ihmisillä. Luulevat olevansa toista sukupuolta koska heillä on joku näkemys mitä se toinen sukupuoli muka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä voi tietää, mistä sun vaimosi salaa haaveilee.
Kyllä minä tiedän ja hän tietää minun haaveeni. Sellaista se on hyvässä, luottamuksellisessa ja rakastavassa parisuhteessa. 40 vuoden parisuhteen jälkeen ehkä ymmärrät itsekin, että sitä lukee toinen toistaan kuin avointa kirjaa. Eikä ole mitään syytä, miksi puolisoni haaveilisi tuollaista salaa, kertomatta minulle. Meidän välillämme ei ole mitään syytä tai estettä haaveilla salaa, koska kumpikin tietää ettei toinen tuomitse tai arvostele.
Kyllä.
Naisen on paljon helpompi perustaa perhe ja saada lapsia.
Me työttömät miehet olemme kuin ilmaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysely. Aivan kuin jollain reppanalla olisi oikeus ja kyky määritellä mitä on mieheys tai naiseus.
Samaa harhaa näkee noilla trans-ihmisillä. Luulevat olevansa toista sukupuolta koska heillä on joku näkemys mitä se toinen sukupuoli muka on.
Ei siinä määritellä ketään.
Tehdään galluppia pelkästä kiinnostuksesta.
Sitä paitsi siihen voi vastata anonyymisti.
En vaihtaisi pysyvästi mutta päivä tai pari voisiollamielenkiintoista.
Itse ajattelen asian niin että sukupuolten eroavaisuus on vain ulkonäössä, olen nyt mies koska näytän miehelle ja minulla on miehen keho mutta joskus haaveilen olevani nainen koska sitten minun keho vain muuttuisi naisen kehoksi. Sukupuoli on minulle siis sama asia kuin ulkonäkö koska koen että ulkonäkö on se ainoa asia mikä erottaa sukupuolet toisistaan.
On joo jotain kromosomeja yms mutta niitä ei normaalissa arjessa kukaan huomaa.
Haluaisin olla nainen koska naisia kohdellaan paremmin suomessa eikä naisia syrjitä, naisena minut valitaan sukupuoleni takia työtehtäviin ohi miehien ja naisena minä saan virheeni anteeksi sekä minulla ei naisena vaadittaisi oikeastaan mitään.
Haluaisin olla nainen, mutta en tunne kehodysforiaa enkä haluaisi enää muuttaa sukupuoltani. Olisin siis halunnut syntyä tytöksi. Perustelut: saisin paremmin apua eri asioihin, ystävyyssuhteeni olisivat tiiviimpiä, saisin puhua enemmän tunteista ja ihmissuhteista, saisin valita suuremmasta määrästä kivoja vaatevaihtoehtoja, somessa saisi tykkäyspostailla siskojen kanssa, saisin olla osa sisterhoodia, voisin odottaa miehiltä ihanuuksia, ei olisi tarvinnut mennä armeijaan ja seksi olisi naisena mielenkiintoisempaa.
Vastasin että haluaisin, mutta tarkoitan sitä että olisin halunnut syntyä naiseksi. Nyt en siis tunne mitään naisellista oloa tai muutakaan. Näen vaan naiseuden mielekkäämpänä.
Haluaisin todellakin alkaa kotirouvaksi rikkaalle lontoolaismiehelle. Naisille tuo ei ole mahdoton haave vaan täyttä toteutettavissa olevaa totta.
Miehen asema on nykysuomessa poljettu maanrakoon. Siitä hyvänä esimerkkinä tämä palsta.
Olisi helpompi jos olisi syntynyt naisena.
Täällä voi jokainen miesneiti tunnustaa salaiset haaveensa anonyymisti.
Teen galluppia, koska asia vilpittömästi kiinnostaa.