Kannattaako tällainen suhde?
Olen tavannut mukavan miehen. Hän on tosi tavallinen, hyvine ja huonoine puolineen. Vähän törppö, olut maistuu ja katselee naisia munkin läsnäollessa. Kuulemma on myös pettänyt ja on naisten perään.
Itse olen häntä nuorempi ja aika nätti. Seksi on aivan loistavaa ja siksi ehkä olemmekin tapailleet jo pidempään.
Mutta mun läheiset sanoo että saisin niin paljon paremman ja mitä näen hänessä. On totta että hän ei ole unelmien poikamies. Mut on kuitenkin aika kultainen ja se seksi on niin hyvää.
Mitä teen? Tinderiin ja muualle en uskaltaudu kun pelottaa se huomio. Vinkkejä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ns henkinen yhteys teillä on miehen kans? Niinkö maailmankatsomukset, suhtautumistavat, keskustelut?
Luulen, että ap ei oikein ymmärrä kysymystäsi. :)
Miten katsoo naisia läsnäollessasi? Tuijottaa koko ajan, eikä huomaa sinua vai keskittyy sinuunkin. Kuolaten vai jotenkin "normaalisti"? Paljonko juo, aikooko vähentää? Pettääkö edelleen vai ei.
Vakka kantensa valitsee, eli olette varmasti kuin luotuja toisillenne!
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ns henkinen yhteys teillä on miehen kans? Niinkö maailmankatsomukset, suhtautumistavat, keskustelut?
Arvot ja poliittinen suuntautuminen on aika pitkälti samat. Mutta hän on ehkä sellainen mennään mistä aita on matalin -tyyppiä. Minä olen periaatteellisempi. Mutta hän on taas aikuisempi ja järkevämpi. Hyvä kysymys.
Ei meillä keskustelut ole kovin syvällisiä. Sitä varmaan kannattaisi koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ilkeys ei kannata, mutta nyt on pakko kysyä, oletko tyhmä.
Kerrotko tarkemmin mitä tarkoitat? En tajua vaikka olenkin varmaan susta tyhmä.
Loukkaa hieman kommentit tyhmyydestä tällä palstalla. Myönnän että olen 'pihalla' deittailukulttuurista koska olin pitkässä suhteessa ja vasta nyt aloittelen seurustelua muiden kanssa. :(
-ap
Vierailija kirjoitti:
Loukkaa hieman kommentit tyhmyydestä tällä palstalla. Myönnän että olen 'pihalla' deittailukulttuurista koska olin pitkässä suhteessa ja vasta nyt aloittelen seurustelua muiden kanssa. :(
-ap
Kannattaa varmaan pettää miestä jo tänään, ettei hän kerkiä ensin.
Jos varsinainen parisuhde epäilyttää (epäilyttäisi minuakin) mutta seksi on hyvää niin voittehan olla fwb, ja ettit samalla sitä vakavasti otettavaa seuraa ittelles ja lopetat kun löytyy :)
No itse en lähtisi ainakaan vakavaan suhteeseen miehen kanssa, josta olisin noin epävarma.
Varmaan sitten harrastaisin sitä hyvää seksiä (uskottelematta miehelle mitään enempää, jos siis miehelle tämä sopisi) ja samalla etsisin parempaa yksilöä.
Paljon on kiinni siitä mitä ap haluaa parisuhteelta.
Jos ap haluaa vanhan miehen jolta saa hyvää seksiä ja se riittä eikä haittaa vaikka mies pettää ja tuo sukupuolitauteja kotiin niin mies ok. Toki kannattaa huomata että monilla miehillä alkaa olla noin 50v iässä erektio ongelmia eli jos ap tosiaan haluaa vaan seksiä niin ei kannata tyytyä kovin vanhaan mieheen.
Jos ap haluaa miehen joka on uskollinen ja ahkera niin kannattaa vaihtaa. Jos ap haluaa asua yhdessä eikä halua toimia miehelle kodinhoitajana niin kannattaa vaihtaa (mies kuulostaa kiinnostuneen lähinnä omasta mielihyvästä joten vaikea kuvitella että siivoaisi osansa ym). Jos haluaa lapsia niin kannattaa vaihtaa.
Jos sinua ei haittaa että mies on tuollainen niin mikäs siinä.
Eli kun hän pelehtii jonkun toisen naisen kanssa tms. Niin se on sinulle ok ja juominenkin.?
Jos se ei ole sinusta ok, niin suhde ei siinä tapauksessa kannata.
Eiköhän jokainen ratkaise ihan itse oman parisuhteensa. Ei siihen muiden mielipiteitä tarvita.
Ap sinulle vihjaillaan tyhmyydestä siksi koska jos mies itsekin myöntää pettävänsä ja olevansa naisten perään niin tuskin muuttuu muuksi sinunkaan kanssa. Kannattaa sittem käydä testeissä että löytyy mahdolliset miehen lahjaksi tuomat taudit. Vaikea kuvitella että tuollainen kukasta kukkaan hyppelevä mies huolehtisi aina kondomin käytöstä huolella. Ja osa sukupuolitaudeista tarttuu kondomista huolimattakin
Mukava ja tavallinen? Mies joka katselee muita naisia sinun läsnäollessa ja kalja maistuu ja on pettänyt (entisiä naisia vai sinua?)
Eihän tuossa miehessä ole mitään hyvää, paitsi se seksi hänen kanssaan, mutta ei se yksin pitkälle riitä. Sitten kun se harrastaa sitä seksiä muidenkin kanssa niin mitä luulet sen tuntuvan.
En kyllä uhraisi aikaani tuollaiselle meihelle.
Minusta tuo mies ei kuulosta ollenkaan mukavalle ja tavalliselle.
Pidä hauskaa jos kerta teillä on hauskaa.Jos ei ole aviomiesaineista niin jatka samalla etsintää...Kunhan molemmat tajuaa missä mennään.
Tämä on ilmiselvin provo ikinä, umpisurkea. Maanatai fantasiat siitä.