Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tällainen suhde?

Vierailija
16.01.2023 |

Olen tavannut mukavan miehen. Hän on tosi tavallinen, hyvine ja huonoine puolineen. Vähän törppö, olut maistuu ja katselee naisia munkin läsnäollessa. Kuulemma on myös pettänyt ja on naisten perään.

Itse olen häntä nuorempi ja aika nätti. Seksi on aivan loistavaa ja siksi ehkä olemmekin tapailleet jo pidempään.

Mutta mun läheiset sanoo että saisin niin paljon paremman ja mitä näen hänessä. On totta että hän ei ole unelmien poikamies. Mut on kuitenkin aika kultainen ja se seksi on niin hyvää.

Mitä teen? Tinderiin ja muualle en uskaltaudu kun pelottaa se huomio. Vinkkejä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on vähän vastaavasta tapauksesta omalla kohdallani. Alkuun kiinnosti juurikin se hyvä seksi. Myöhemmin se ei enää riittänyt kun muuta yhteistä ei oikeastaan ollut.

Jos ehdontahdoin haluat boheemin juopon, onnea. Olen samaa mieltä kuin ystäväsi, saisit varmaan paremmankin.

Vierailija
22/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkään ollut parisuhteessa, joka on arkipäiväistynyt ja sitten loppunut, niin eiköhän tuollainen naisia vahtaava tyyppi joka on valinnut juuri ap:n, mukavasti kohota naisellista itsetuntoa, koska on se kaikkein halutuin. Kunnes ap kyllästyy vanhan kaljan hajuiseen rähmäsilmään, tai tulee petetyksi kännissä ja läpällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tällä hetkellä pakkomielteisen ihastunut mieheen, joka ei todellakaan ole poikaystävä- tai aviomiesmateriaalia. En sentään menisi sänkyyn hänen kanssaan! Siitä huolimatta elättelen toivoa, että hän ryhdistäytyisi ja tajuaisi arvoni, vaikka tiedän, että niin ei todellakaan tule tapahtumaan.

Mutta näitä tulee ja menee. Parasta on keskittyä itsensä kehittämiseen, kunnes löytää uuden ihastuksen kohteen.

Vierailija
24/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailet Tauskia?

Kohta tulee nyrkkiäkin.

Vierailija
25/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus aina katso ns tasoa.

Vierailija
26/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden katseleminen ei ole ok. Varsinkaan sinun läsnäollessa. Mit vit oikeesti.

Vierailija
27/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) mies on pettäjä

B) kyttää muita naisia

C) litkii kaljaa

D) ei ole luotettava

E) oot sille yks panopatjoista

F) juntti

Listaa voisi jatkaa. Haluatko olla pettäjän kanssa ja ravata sukupuolitauti testeissä? Munkin mielestä oot tyhmä kun mietit edes suhteen jatkamista. Hyvää seksiä saa muualtakin.

Vierailija
28/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi saalis tämä äijä. Herranjesas.

Vierailija
29/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksi alkaisit suhteeseen? Siis sellaiseen perinteiseen.

Kerrot että seksi on hyvää, etkö voi siis ajatella seksisuhdetta? Tapailua?

Itselläni on täysin sitoumuksista vapaa tapailusuhde, pian neljä vuotta jatkunut.

Yhteisestä sopimuksesta olemme molemmat täysin vapaita. Mitään kontrollia tai kyttäilyä ei ole. Kumpikaan ei kysele deikä edellytä mitään.

Eletään siis omaa elämäämme omilla tahoillamme mutta koska meillä on erittäin hyvä seksielämä satsaamme siihen.  Käymme myös välillä ulkona syömässä tai konserteissa tai tapahtumissa, olemme myös hyvät ystävät. 

Tällä miehellä on 8-vuotias poika jonka lähivanhempi hän on, joten se rajoittaa jonkin verran tapailua. Olen tavannut pojan mutta hänet pidetään homman ulkopuolella. En haaveile "äitipuolen" roolista, en halua omia lapsia koskaan enkä halua myöskään ottaa vastuulleni toisten lapsia. Poika on ihan kiva mutta ei mitään muuta. Tapaamisemme järjestetään pojan ollessa äidillään.

Tämä järjestely vaatii tietysti tietynlaisen luonteen molemmilta osapuolilta. Esim. mustasukkaisuus ei tähän sovi. Omistamisen halu ei. Täydellinen vapaus vaaditaan.  Myös rehellisyys niin että minkäänlaista hyväksikäyttöä ei edes yritetä. Kunnioitus toisen erillisyyttä kohtaan.

Tällaista miestä joka tähän suostuu voi kyllä tosin olla vaikea löytää. Mies kun aina ottaa oikeuksia ja vapauksia joita naiselle ei sitten hyväksy.  Minua onnisti! 

Vierailija
30/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydy kuten mies ja katso miten hän käyttäytyy.

Vierailija
31/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niksi alkaisit suhteeseen? Siis sellaiseen perinteiseen.

Kerrot että seksi on hyvää, etkö voi siis ajatella seksisuhdetta? Tapailua?

Itselläni on täysin sitoumuksista vapaa tapailusuhde, pian neljä vuotta jatkunut.

Yhteisestä sopimuksesta olemme molemmat täysin vapaita. Mitään kontrollia tai kyttäilyä ei ole. Kumpikaan ei kysele deikä edellytä mitään.

Eletään siis omaa elämäämme omilla tahoillamme mutta koska meillä on erittäin hyvä seksielämä satsaamme siihen.  Käymme myös välillä ulkona syömässä tai konserteissa tai tapahtumissa, olemme myös hyvät ystävät. 

Tällä miehellä on 8-vuotias poika jonka lähivanhempi hän on, joten se rajoittaa jonkin verran tapailua. Olen tavannut pojan mutta hänet pidetään homman ulkopuolella. En haaveile "äitipuolen" roolista, en halua omia lapsia koskaan enkä halua myöskään ottaa vastuulleni toisten lapsia. Poika on ihan kiva mutta ei mitään muuta. Tapaamisemme järjestetään pojan ollessa äidillään.

Tämä järjestely vaatii tietysti tietynlaisen luonteen molemmilta osapuolilta. Esim. mustasukkaisuus ei tähän sovi. Omistamisen halu ei. Täydellinen vapaus vaaditaan.  Myös rehellisyys niin että minkäänlaista hyväksikäyttöä ei edes yritetä. Kunnioitus toisen erillisyyttä kohtaan.

Tällaista miestä joka tähän suostuu voi kyllä tosin olla vaikea löytää. Mies kun aina ottaa oikeuksia ja vapauksia joita naiselle ei sitten hyväksy.  Minua onnisti! 

Ajan hukkaa sulla vaan.Joskus tajuat.Ei kukaan lähde helposti suhteeseen miehen kanssa jolla on lapsi.Hups ja sun elämä meni ohi.Hae parempaa ja heti.

Vierailija
32/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itse pitää tuollaisen seksisuhteena, kunnes löydän parisuhdetta ajatellen kiinnostavan miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi