Annatko miehesi mennä työreissulle Lappiin, siis oikeasti toinen firma kutsuu
Kommentit (34)
Tietysti menisi eikä tarvitsisi kuin ilmoittaa. Sama toisin päin.
Samoin menen minä ja voin jo yhdistää siihen lomaa, jos riittävän kauas pääsen. Meillä ei kysy kumpikaan lupaa - ainut asia, mistä kannan huolta, on se, että samaan aikaan ei molemmilla vanhemmilla voi olla menoja, koska jomman kumman on kannettava vastuu myös lapsista sillä aikaa.
Meillä mies käynyt Amerikkaa ja Kiinaa myöten, kun niissä yhteistyökumppaneita ja pisin reissu 3 vko:a ja ihan vain katselemassa maisemia ja pitämässä lystiä. Olempa joskus itsekkin lyhyemmille reissuille ollut kutsuttu. Tottahan nyt muutaman päivän ilman miestä kotona pärjää ja antaa toiselle nautinnon, eikö?
Mies on töissä eli saa palkkaa. Samalla reissulla saa rentoutua ja juoda niin paljon kuin haluaa, eikä minun tarvitse sitä vierestä katsoa. Sitten taas jaksaa olla kotona lasten kanssa eikä tartte valittaa, ettei koskaan pääse mihinkään.
useamman päivän.
Riippuu hiukan firman kulttuurista ja kavereista miten tuo matka menee.
Itse en viinaan pulloa punaviiniä enempää vitsisi koskea.
Kyseisellä reissulla tuli rentouduttua, puhuttua paskaa, urheiltua oikeasti paljon.
Miehesi on reissun ansainnut jos sellaiseen on työn merkeissä kutsuttu. Kyllä seminaari reissut ovat enemmän tai vähemmän työhön liittyviä. Itse en ainakaan sekoilisi tai läträisi viinan kanssa.
Itse ainakin olen järjestänyt seminaarireissua oman firman projekteihin osallistuneille, tekemällä kaupallisteknisiä liikkeitä, jotka ovat normaalia businestä. Kilpailijoita pitää joskus kilpailuttaa.......
että ei voi osallistua kun vaimo ei päästä.
Meillä tuollainen olisi ilmoitusasia. Mieheni varmistaisi oikeastaan vain ko ajankohdan sopivuutta eli sitä onko minulla samoille päiville sovittu jotain myöhempään kestäviä kokouksia tms
kaiken maailman messuilla ja muuten vaan asiakkaitaan tapaamassa. Varsinkin messuilla asiaan kuuluu että siellä juodaan vodkaa kuin sienet ja kauniita tyttöjä (max 22v) pyörii nurkat väärällään... Jos nyt joku miehen asiakkaista haluaisi kutsua hänet Lappiin, niin siitä vaan sitten. Sama kai se on onko Lapissa vai Moskovassa? Vieraissa voi käydä kotonakin, jos nyt niikseen tulee.
Ja juu, miehen työpaikka maksaa matkakulut ja asiakkaat yleensä kustantaa viihdykkeet. Toki mieskin ulkoiluttaa asiakkaitaan firman piikkiin suomessa. Mutta ei siinä mitään ihmeellistä ole että on jonkun firman vieraaksi kutsuttu.
Mutta vastaus kysymykseen, tietenkin päästäisin, sehän kuuluu mieheni työhön.
Ei ole totta! Ottakaa pää pois sieltä paskavaipasta ja menkää töihin! Miksi toinen firma kustantaisi..? :D No halloota, onko ketään kotona? Minun mieheni tekee työssään mittavia hankintoja ja tuollaiset matkat ovat pikemmin sääntö kuin poikkeus. Jos työnantaja sanoo, että lähdet työpäiviksi sinne Lappiin, niin siinä ei pikku av-mammanen mahda yhtään mitään :D
Sitä voi järjestellä työpaikan koneeltakin vaikka mitä tapaamisia illaksi. Pikainen pano työpaikalla ja kotiin asiallisesti ruoka-aikaan.. _/
Luotan toistaiseksi mieheeni eikä ole ollut syytä epäillä uskottomuudesta.
saanut aikaan jonkinmoista kuhinaa kun oli johtoryhmän "semiaarissa" päätöspalaverissa esittänyt toivomuksen, että toivoisi hieman vähemmän ryyppäämistä, jolloin palaverit saataisiin mahtumaan lyhyempään aikaan ja jäisi enemän aikaa olla kotona perheen ja harrastusten parissa. Ja mieheni ei todelaankaan ole mikään uskovainen tai absolutisti...
Olen itse ollut, vieläpä ainoana naisena koko porukassa. No, sain oman huoneen, kun muut joutuivat jakamaan omansa :-).
Sillä kuka matkan maksaa, ei ole merkitystä. Itse olen olltu 2 viikon reissussa Aasiassa, mies Amerikassa. Tällöin toinen hoitaa lapsia kotona. Jos mies nyt päättää naida jotakin muuta kuin omaa vaimoaan, ihan vapaasti. En tosin tiedä näin tapahtuneen, mutta jos en minä nyt sen takia avioeroa ota. Tai päinvastoin, vaikka itse en kyllä ole pettänyt.