Selviänkö, kun loppukuuksi rahaa 180€?
Eli ostin eilen ruuat, siinä oli ainakin viikoksi ruokaa. Sen lisäksi mulla on kuntosalikortti eli jotain tekemistä ja bussilippu. Selviänkö kuun loppuun? Turt tulee 1.2. tai 2.2.?
Kommentit (16)
Riippuu muista laskuista, jos niitä on tai tulee loppukuusta. Jos ei muuta maksettavaa tiedossa, niin hyvin tulee yksi toimeen tuolla summalla.
No todellakin selviät, jos ei siis ole laskuja tms. muuta. Eihän sulla oo kun reilun viikon ruuat enää ostettavana.
Mulla on tavoitteena pärjätä 2 vko 50 eurolla. Palkkapäivä 31.1.
Yhdelle hengelle ruhtinaallinen summa.
Mulla on 50€ viikoksi kahdelle eikä mitään ongelmaa.
Miten voi olla selviämättä? Jos ei ole muuta vaihtoehtoa niin on pakko.
En selviäisi, koska minulla on vielä lainanlyhennys tältä kuulta menossa maksuun ja varmaan jokin muukin pienempi lasku.
Jos taas mitään laskuja ei ole maksettavana, selviäisin tuolla ihan helposti loppu kuun vaikka ruokittavia suita on 4, jos viikoksi on ruokaa niin käytännössä reilun viikon budjetti, ei siis mitään ongelmaa jos olet laskusi maksanut eikä muita elätettäviä.
Kuinkahan paljon on nälissään kulkijoita nykysuomessa. Eläkeläisiä, työttömiä, pienituloisia, sairaita. Tässä on tilastonikkareille oikeasti tutkittavaa. Pakko on ensin maksaa laskut ja jos jotain jää, ruokaan. Miten tässä näin kävi.
Kyllä selviät koska ei noilla rahoilla ryypätä loppukuukautta.
Vierailija kirjoitti:
En selviäisi, koska minulla on vielä lainanlyhennys tältä kuulta menossa maksuun ja varmaan jokin muukin pienempi lasku.
Jos taas mitään laskuja ei ole maksettavana, selviäisin tuolla ihan helposti loppu kuun vaikka ruokittavia suita on 4, jos viikoksi on ruokaa niin käytännössä reilun viikon budjetti, ei siis mitään ongelmaa jos olet laskusi maksanut eikä muita elätettäviä.
Nyt sun täytyy tienata jotenkin rahaa. Keksi mitä tahansa. Älä myy mitään.
Olen selvinnyt 30 ekellä koko kuukauden ruuat kun vaan osaa selviää. Mieti nyt tarkkaan miten laitat ruokaa. Syö harvemmin. Keho kiittää myös, tee asiasta elämäsi onni.
Selviät kuukauden, jos käytät 45 € /vk.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu muista laskuista, jos niitä on tai tulee loppukuusta. Jos ei muuta maksettavaa tiedossa, niin hyvin tulee yksi toimeen tuolla summalla.
Jos laskussa on eräpäivä kuun lopussa niin sen voi hyvinkin maksaa vasta ensi kuun alussa.
kyllä tuo työnvälttelijälle aika tiukkaa tekee. siideri ja tupakka on kuitenkin aika kallista
Vierailija kirjoitti:
kyllä tuo työnvälttelijälle aika tiukkaa tekee. siideri ja tupakka on kuitenkin aika kallista
Siksi sinun kannattaakin ostaa kaljaa, sillä siideri on aika kallista. Vaihtoehtoisesti voit valmistaa kiljua.
Laske päivä budjetti. Jaa 180 x päiville