Apua!! Olen RAKASTUNUT Michael Scofieldiin...
Kommentit (12)
Michaeliin, en siis siihen näyttelijään...
Oi, kyllä siinä on mies...
Teininä aina rakastuttiin kaikkiin ihaniin julkkiksiin ja tuijotettiin julisteita lumoutuneena ja varmana asiasta, että vielä menen tuon kanssa naimisiin:)
Kyllä se ohi menee, toivottavasti:)
Oikeasti...järkytyin tosiaan, ei tällasta ole ollut sitten teiniaikojen. No siis en nyt kyllä rakastumisesta puhuisi, mutta pikkuinen kaukoihastus :D Hullua, mutta jokin siinä miehessä (siis nimenomaan roolihahmossa) on niiiin ihanaa :))))
minäkin ihan hämmennyin, kun tällaista tunnetta johonkin julkkikseen ei ole todellakaan ollut sitten murkkuiän!!!
Michael on ihana =) ja näyttelijä osaa näytellä!
I think i' m in love...
Hassua! Mä en ole koskaan, en oikeestaan teinivuosinakaan tykästynyt mihinkään näyttelijöihin tai niiden hahmoihin. Mutta tossa Michaelissa on kyllä jotain? Mä oon miettinyt, että oiskohan ne silmät? Siinä hahmossa on jotain semmosta, et tekis mieli pussailla se kuoliaaksi! Käsittämätöntä!
Aikaisemmin en ole oikeestaan koskaan tykästynyt kenenkään näyttelijän ulkonäköön, oon vähän nirso. Ehkä Brad Pitt on jollain tavalla vedonnut myös...silmät myös sillä! Mutta Michael on kyl omaa luokkaansa. Vaikka en voi sietää kaljuja, niin silti! Outoa!
-Minea-
Vierailija:
Käsittämätöntä!Aikaisemmin en ole oikeestaan koskaan tykästynyt kenenkään näyttelijän ulkonäköön, oon vähän nirso. Ehkä Brad Pitt on jollain tavalla vedonnut myös...silmät myös sillä! Mutta Michael on kyl omaa luokkaansa. Vaikka en voi sietää kaljuja, niin silti! Outoa!
-Minea-
ap