Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pidätyskyky kateissa, minne se hukkui?

Vierailija
09.11.2006 |

Itkiskö vai nauraisko?

Nyt rv 22 ja olen tänään ja 2 kertaa lirauttanut housuun yskiessäni. Toista siis odotan, esikoinen (sektiolla syntynyt) on nyt 1,5v ja mitään tällaisia ongelmia eiollut hänen odotusaikana eikä sen jälkeenkään.

Mulla on ihan megayskä ollut jo reilun viikon, ja tänään on jo kahdesti kastunut housut kun olen yskinyt, vaikkei ole ede ollut pissahätä. Hätää pystyn kyllä pidättämään pitkäänkin, mutta jotenkin en vaan voimitään kun yskäkohtaus iskee.

Tätäkö tää nyt sitten on loppuelämän ajan? Vai voisko olla joku tulehdus tms, kun alkoi näin yllättäen? Muita oireita ei kyllä ole.

Onko vaan lähdettävä tenaa ostamaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla alkoi vaiva vasta nyt, neljättä odottaessani.. samoilla viikoilla alkoi kun sullakin.

Ei auta lantiopohjan lihasten jumppa.. ei mikään.. Pikkuhousunsuojia kehiin vaan.

Toivottavasti synnytyksen jälkeen paranee! (mulla ei onneksi enää siihen ole montaa viikkoa)

Vierailija
2/3 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiva menee ohi synnytyksen jälkeen,kunnon jumppa päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa valmistautuu synnytykseen. Relaksant (en muista nimeä) hormoni aiheuttaa sen että lihakset on niin rentoja.

Hormonin vaikutus voi kestää jopa 6kk synnytyksen jälkeen.

Muistan vielä kauhulla kun ei synnytyksen jälkeen pystynyt pierujakaan pidättämään vaikka pinnisti naama punaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi