Ihastun aina vääriin miehiin
Kiinnostun/ihastun aina miehistä, jotka eivät halua minulta muuta kuin korkeintaan yhden illan hupia. Mikä tähän avuksi? Mistä löydän kumppanin?
Kommentit (75)
Ketjun kommenteista tuli mieleen, että onkohan sinussa joki piirre joka vetää puoleensa kaksinaismoralisteja? Juuri niitä, joille nainen on joko pantava tai puoliso, ei molempia. Koska maailma on pullollaan toisenlaisiakin miehiä. Niitä, joille on vaan plussaa että nainen nauttii seksistä ja uskaltaa näyttää sen. Pitäisi vaan tietää, miten löytäisit näitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun kommenteista tuli mieleen, että onkohan sinussa joki piirre joka vetää puoleensa kaksinaismoralisteja? Juuri niitä, joille nainen on joko pantava tai puoliso, ei molempia. Koska maailma on pullollaan toisenlaisiakin miehiä. Niitä, joille on vaan plussaa että nainen nauttii seksistä ja uskaltaa näyttää sen. Pitäisi vaan tietää, miten löytäisit näitä miehiä.
Voi olla. Mietin vain, että mikä se piirre mahtaa olla. Ja juurikin tuo, että olisi kiva tietää mistä ja miten löytää miehiä jotka kiinnostuisivat minustakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepä annat sitä hupia. Ei miehelle kuulu antaa seksiä ennekuin mies osoittaa että on parisuhteeseen kiinnostunut eli seksiä ei ainakaan 6 kuukauteen.
Mahtais varmaan naista harmittaa siinä puolen vuoden jälkeen kun vedän 11 cm katkaravun esiin 🤣
Ne joilla on 18 senttiä, eivät koe pienintäkään tarvetta sitoutua, koska urtonumeroita riittää.
En tiedä miten 18 sentin miehillä menee, mutta oma 17 cm ympärysmitta ja pituus lähinnä pelottaa naisia ja on haittana parisuhteissa kun kuulemma sattuu, ja syvään ei saa työntää yleensä silläkään, ja jos nainen itse vaikka päällä ollssaan innostuu niin veristä vuotoa tulee, ja kestää ennenkuin limakalvot taas paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepä annat sitä hupia. Ei miehelle kuulu antaa seksiä ennekuin mies osoittaa että on parisuhteeseen kiinnostunut eli seksiä ei ainakaan 6 kuukauteen.
Mahtais varmaan naista harmittaa siinä puolen vuoden jälkeen kun vedän 11 cm katkaravun esiin 🤣
Ne joilla on 18 senttiä, eivät koe pienintäkään tarvetta sitoutua, koska urtonumeroita riittää.
En tiedä miten 18 sentin miehillä menee, mutta oma 17 cm ympärysmitta ja pituus lähinnä pelottaa naisia ja on haittana parisuhteissa kun kuulemma sattuu, ja syvään ei saa työntää yleensä silläkään, ja jos nainen itse vaikka päällä ollssaan innostuu niin veristä vuotoa tulee, ja kestää ennenkuin limakalvot taas paranee.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Mietin vain, että mikä se piirre mahtaa olla. Ja juurikin tuo, että olisi kiva tietää mistä ja miten löytää miehiä jotka kiinnostuisivat minustakin
Kaksinaismoralistimiehillä on usein naiskuvana madonna/h****. Kummassakaan ääripäässä ei taida olla muutenkaan hyvä olla noin parisuhdemielessä. Avoin ja iloinen luonne lienee paras, jos omaa semmoiset luonteenpiirteet ja saa ne myös näkymään ulkomuodossaan.
M
Ap. Älä haaskaa aikaasi suomalaisiin miehiin. Hanki ulkomaalainen mies itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Älä haaskaa aikaasi suomalaisiin miehiin. Hanki ulkomaalainen mies itsellesi.
Ja mistähän heitä löytää :D oletan ettet nyt tarkoita jotain arabitaustaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut samaa. Tai nuorena ajattelin sen noin, että ihastun aina miehiin joita en voi saada. Vasta vuosia myöhemmin tajusin, että se on vain yksi puoli kolikosta. Toinen on se, että itse torpedoin ne suhteet joissa toinen olikin kiinnostunut. Joku nuoruuden trauman jättämä tunnelukko. Paras apu tuohon on opetella itsensä rakastamista ja hyväksymistä, tarvittaessa terapeutin avulla. Toivottavasti pääset eteenpäin ja löydät terveempiä tapoja kiintyä toiseen ihmiseen.
Ei minusta kiinnostu koskaan kukaan
Oletko mahdollisesti torjuva ja negatiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut samaa. Tai nuorena ajattelin sen noin, että ihastun aina miehiin joita en voi saada. Vasta vuosia myöhemmin tajusin, että se on vain yksi puoli kolikosta. Toinen on se, että itse torpedoin ne suhteet joissa toinen olikin kiinnostunut. Joku nuoruuden trauman jättämä tunnelukko. Paras apu tuohon on opetella itsensä rakastamista ja hyväksymistä, tarvittaessa terapeutin avulla. Toivottavasti pääset eteenpäin ja löydät terveempiä tapoja kiintyä toiseen ihmiseen.
En. Hymyilevä, kiinnostunut, otan yhteyttä jälkeenpöin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoittelet omaa tasoasi ylempää miestä.
Ei hätää, sillä tuo on naisille tyypillistä.
Laske kriteereitä omalle tasollesi, niin kumppani löytyy...Suomessa on kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia pariutumisikäisissä: naisten markkinat.
No missä näitä miehiä tapaa?
-Tinderissä esim. Siellä 75% miehiä 25% naisia, ja vielä paremmin naisten markkinat.
-baarissa
-kuntosalilla
-kavereiden kavereita
-harrastuksissa
-kaupassa
-Bussipysäkillä
Tinder on täällä vain seksinhakusovellus, baarista myös mukaan tarttuu vain seksiä haluavia.
Löydät molemmista parisuhteen, kunhan lasket haettavan miehen tason omalle tasollesi.
Kun haet miehiä oman tasosi yläpuolelta, niin saat vain niitä jotka eivät muuta halua seksin lisäksi.
Miesten rakentama tasomalli ei toimi naisten ajatusmaailmassa. Neuvosi on paska.
Mallithan ovat vain havainnollistamaan todellisuutta yksinkertaistamalla sitä helpommin ymmärrettäväksi. Koskee niin ydinfysiikkaa kuin ihmissuhteita. Ihan määritelmänkin mukaan mallit eivät ole todellisuutta - jotain käyttöä niillä voi silti olla, ei niistä todellakaan tarvitse pitää. Mielestäni Schrödingerin kissa on ihan p****ä, ja ärsyynnyn aina kun joku puhuu siitä. Minusta se ei todellakaan selitä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Höpöhöpö kirjoitetaan yhteen.
Mä en onneksi ihastu noihin, mutta silti en niiden vonkaukselta ole turvassa. Itse ihastun aina sellaisiin miehiin jotka ei ole millään tavalla kiinnostuneita minusta eli eivät tee itse aloitetta ja torjuvat sitten minun aloitteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut samaa. Tai nuorena ajattelin sen noin, että ihastun aina miehiin joita en voi saada. Vasta vuosia myöhemmin tajusin, että se on vain yksi puoli kolikosta. Toinen on se, että itse torpedoin ne suhteet joissa toinen olikin kiinnostunut. Joku nuoruuden trauman jättämä tunnelukko. Paras apu tuohon on opetella itsensä rakastamista ja hyväksymistä, tarvittaessa terapeutin avulla. Toivottavasti pääset eteenpäin ja löydlät terveempiä tapoja kiintyä toiseen ihmiseen.
Siis minkä jälkeen?
No esimerkiksi illanvieton jälkeen minua kiinnostavaan ihmiseen