Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastun aina vääriin miehiin

Vierailija
15.01.2023 |

Kiinnostun/ihastun aina miehistä, jotka eivät halua minulta muuta kuin korkeintaan yhden illan hupia. Mikä tähän avuksi? Mistä löydän kumppanin?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttaaminen tiputtaa huonot. Itse en ole koskaan törmännyt yhden illan miehiin

Vierailija
42/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ulisee ketjussa kuin incelit konsanaan. :D M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepä annat sitä hupia. Ei miehelle kuulu antaa seksiä ennekuin mies osoittaa että on parisuhteeseen kiinnostunut eli seksiä ei ainakaan 6 kuukauteen.

Mahtais varmaan naista harmittaa siinä puolen vuoden jälkeen kun vedän 11 cm katkaravun esiin 🤣

Ei kiinnosta jos on hyvä mies

Ai, useimpia minun tuntemiani naisia kyllä kiinnostaisi. Mutta kiva että katkiksillekin on ottajansa.

Kyllä minuakin peniksen koko kiinnostaa mutta ei se ole deal breaker. Taidan luovuttaa koko parisuhteen hakemisen

Vierailija
44/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on nyt alkanut selvitä, että oma "kiinnostukseni" on vaan kemiallinen reaktio eikä se ole ihastusta vaan oikeastaan saaliin pelkoreaktio siitä, että saalistaja on kiinnittänyt huomionsa minuun tai minä havaitsen jonkun olevan saalistaja. 

Oikea kiinnostus on sitä, että ihailee jotain tyyppiä, että onpa tuossa x/y/z (jotain hyviä määreitä) ihminen. Se ei ole mitään levotonta tunnetta tai outoa "kemiaa" tai vetovoimaa tai epävarmaa oloa tms. 

Eli saalistajana pääsen paremmin lähellesi kun salaan saalistamistarkoituksen, enkä siis esimerkiksi esitä kovin nopeasti enkä avoimesti kiinnostustani.

Hyvä tietää!

M

Vierailija
45/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoittelet omaa tasoasi ylempää miestä.

Ei hätää, sillä tuo on naisille tyypillistä.

Laske kriteereitä omalle tasollesi, niin kumppani löytyy...Suomessa on kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia pariutumisikäisissä: naisten markkinat.

No missä näitä miehiä tapaa?

-Tinderissä esim. Siellä 75% miehiä 25% naisia, ja vielä paremmin naisten markkinat.

-baarissa

-kuntosalilla

-kavereiden kavereita

-harrastuksissa

-kaupassa

-Bussipysäkillä

Tinder on täällä vain seksinhakusovellus, baarista myös mukaan tarttuu vain seksiä haluavia.

Löydät molemmista parisuhteen, kunhan lasket haettavan miehen tason omalle tasollesi.

Kun haet miehiä oman tasosi yläpuolelta, niin saat vain niitä jotka eivät muuta halua seksin lisäksi.

Miesten rakentama tasomalli ei toimi naisten ajatusmaailmassa. Neuvosi on paska.

Aijaa?

Ihan tutkimuksen mukaan naiset noudattavat tasohierarkiaa paljon täsmällisemmin ja orjallisemmin kuin miehet.

Juontaa luultavasti juurensa naisten esihistoriallista tarvetta kuulua laumaan, ja saada sen hyväksyntä.

Vierailija
46/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännä että naiset kokeilevat parisuhteella ansaitseeko mies seksiä ja mies kokeilee seksillä ansaitseeko nainen parisuhdetta mutta ainoastaan miehiä syyllistetään kun ei ole muuttunut naisen vaatimaksi

Yritä yritä, ehkä joskus pääset totuuden lähteelle. Varo ettet eksy.

En edes yritä kun näen nyt jo mihin tämä johtaa ja se on sitä että naiset väittävät olevansa täydellisiä ja parempia että miesten on tämän vuoksi muututtava naisten kaltaiseksi vaikka kaikki terveellä järjellä varustetut ihmiset tietävät että naisissa on yhtä paljon virheitä kuin on miehissäkin ja parhaimman tuloksen saisi tekemällä yhteistyötä mutta se vaatisi että molemmat joustavat vaatimuksissa

Vierailija
47/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepä annat sitä hupia. Ei miehelle kuulu antaa seksiä ennekuin mies osoittaa että on parisuhteeseen kiinnostunut eli seksiä ei ainakaan 6 kuukauteen.

Mies, joka jaksaa odottaa puoli vuotta ei ole todellakaan seksuaalisesti kanssani samalla aaltopituudella.

-ei Ap

Vierailija
48/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtais varmaan naista harmittaa siinä puolen vuoden jälkeen kun vedän 11 cm katkaravun esiin 🤣

Iso katkarapu kyllä. Sillä pääsis varmaan Guinessin ennätystenkirjaan.

Vierailija
49/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Valitse tasoisesi mies". Joopa joo, ja se "oman tason" mies alkaa kahtelemaan muita, kun joku kerrankin huolii hänet. Nousee kusi päähän ja pitää kahtella niitä kauniimpia kumminkin. Buu.

Ja tässäpä oiva tekosyy skipata oman tason miehet, ja hakea vain niitä pari tasoa oman yläpuolella olevia.

Sitten ul*staan kun löytyy vain pelimiehiä.

Naisen logiikkaa parhaimmillaan.

Älä nyt hätäänny liikaa; logiikka taisi käydä mennä hilseesi yli. Jatka vaan poken opiskelua.

Vierailija
50/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Kumma miten "laske tasoa" ei yhtäkkiä olekaan validi neuvo kun kyseessä on nainen...Vaikka miehille on annettu se täällä massiivisten yläpeukkujen kera noin miljoona kertaa : )

Vierailija
51/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nyt pari kommentoivaa täällä pistää samantyylisiä kommentteja jotka on joko halveksuvia tai höpistään tasoista

Vierailija
52/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla on 18 senttiä, eivät koe pienintäkään tarvetta sitoutua, koska urtonumeroita riittää.

Vierailija
53/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panttaaminen tiputtaa huonot. Itse en ole koskaan törmännyt yhden illan miehiin

Paneminen tiputtaa ne pelkän seksin perässä olevat nopeammin, ja samalla saa vielä bonuksena munaa. Win-win.

Vierailija
54/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä määrittää tason? Ulkonäkö? Koulutus? Tiedostan oman ulkonäköni, olen ihan tavallisen näköinen, ehkä rumahko.

Vierailija
55/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Ei elämä ole helppoa.

N23

Vierailija
56/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Kumma miten "laske tasoa" ei yhtäkkiä olekaan validi neuvo kun kyseessä on nainen...Vaikka miehille on annettu se täällä massiivisten yläpeukkujen kera noin miljoona kertaa : )

Jaa. Minä neuvoisin nostamaan tasoa. Kannattaisi alkaa katsomaan oikeita miehiä ja unohtaa yhden suorituksen sonnit.

Vierailija
57/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Ei elämä ole helppoa.

N23

Itse olen 29, joten olen luopunut esim perhehaaveista. Mutta kumppani silti olisi kiva

Vierailija
58/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit on täällä tasoa ylilauta

Vierailija
59/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Totta.

Kummasti naiset pillastuu, jos mies antaa naiselle saman ohjeen, joita naiset antaa miehille.

Naisten paska ego ei kestä edes kehotusta käydä päivittäin suihkussa. M27

Vierailija
60/75 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut samaa. Tai nuorena ajattelin sen noin, että ihastun aina miehiin joita en voi saada. Vasta vuosia myöhemmin tajusin, että se on vain yksi puoli kolikosta. Toinen on se, että itse torpedoin ne suhteet joissa toinen olikin kiinnostunut. Joku nuoruuden trauman jättämä tunnelukko. Paras apu tuohon on opetella itsensä rakastamista ja hyväksymistä, tarvittaessa terapeutin avulla. Toivottavasti pääset eteenpäin ja löydät terveempiä tapoja kiintyä toiseen ihmiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän