Miten te suhtaudutte pakkeihin treffien jälkeen
Kommentit (40)
En voi sanoa, että saisin jatkuvasti treffikumppaneilta pakkeja, koska en käy jatkuvasti treffeillä. Mutta niin monta kertaa olen saanut treffikumppaniltani ns. pakit, että en voi välttyä ajatukselta, että ne aiemmin saamani pakit saattavat vaikuttaa jo omaan käytökseeni ja toimintaani ilman, että itse tajuan tai ymmärrän.
Käytännössä niin, että minusta on tullut epävarmempi. Ei tuo epävarmuus omasta mielestäni päälle päin näy mutta mielessä näen jo ihan liian selkesäti sen, että jos koen ja tunnen hetkenkin, että treffikumppani saattaisi olla minusta kiinnostunut, niin monesti näen jo mielessäni kuinka hän (nainen) kuitenkin ilmaisee kiinnostuksensa esittämällä, että emmekö minä ja hän voitais olla tulevaisuudessa vain ystäviä tai kavereita.
- Ja vaikka näin olen joitain kavereita ja jopa ystävän saanut niin tokihan tiedostan, että useimmille tällainen on vain kauniimpi tapa hyvästellä kuin vaikka ghostata, jolta onneksi olen välttynyt.
Turhauttaa kun tuntuu, että aina pääsen tai joudun mitenkä vain sinne ns. friendzonelle. Kun olisihan se yksi ja erityinenkin mukava löytää ja kohdata vielä joskus.
Ottaa koville ja masentaa. En usko että mulle enää suodaan ketään :(
No, olisi todella luonnotonta jos koko ajan olisi ihan lemmentuskissaan jonkun tavattuaan. Eihän sitä tarvi kuin yhden, jonka kanssa olla. Parempi vain, ettei toinen kohteliaisuuttaan roiku jos ei tunne mielenkiintoa ja vetoa.
Olen monesti ajatellut, että olisi varmaan hirveintä olla sillä tavalla polyamorinen ettei olisi tyytyväinen vakituiseen kumppaniinsa, muttei olisi valmis päästämään häntä myöskään vapaaksi ja sitten siihen vielä lisäksi etsiä koko ajan lisäjännitystä treffeistä muiden kanssa.
Sehän on totta, että on perhosia mahassa kun tapaa toisen ensimmäistä kertaa. Voihan sen ottaa niin, että voi muutenkin ajatella ihmisistä kuin potentiaalisina hoitoina tai partnereina. Mistä sen tietää, että kuinka hyvän tyypin voi ohittaa jos ei käy treffeillä?
Toki osa ei halua käydä missään kahvitreffeillä ja minulla ei ole varaa kustantaa opiskelijana mitään ravintolatreffejä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ajattelet noin rumasti itsestäsi?
Ootko pysähtynyt miettimään millaista miestä kaipaat? Rivien välistä ymmärsin sinun olevan naisellinen todennäköisesti perinteitä kunnioittava. Toisin sanoen vastinparin tulisi olla miehekäs. Korjaa ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hän, jota kommentoit, mutta tiedätkö kun olet miehenä tai varmasti luullakseni myös naisena -miksi tämä olsi sukupuoleen sidottua- siis se, että kun on ennättänyt "liian monilla" treffeillä ihastua ellei peräti jo vähän rakastuakin ja kun sitten taas saat pakit ymmärtämättä tai tiedostamatta oikein, että miksi sinulle käy aina niin, sitä ajan myötä jotenkin kyynistyy, ellei peräti katkeroidu. Eikä kumpikaan näistä tunne ole kovin ilahduttava. Koska ei tietenkään kenelläkään ole mikään velvollisuus ryhtyä parisuhteeseen. Mutta raskasta on kun tälläkin palstalla saa säännöllsien epäsäännölisesti lukea monenelaisista perseilevistä kumppaneista. Mitä he ovat tehneet päästääkseen suhteeseen ja miksi sitä itse sai taas pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hän, jota kommentoit, mutta tiedätkö kun olet miehenä tai varmasti luullakseni myös naisena -miksi tämä olsi sukupuoleen sidottua- siis se, että kun on ennättänyt "liian monilla" treffeillä ihastua ellei peräti jo vähän rakastuakin ja kun sitten taas saat pakit ymmärtämättä tai tiedostamatta oikein, että miksi sinulle käy aina niin, sitä ajan myötä jotenkin kyynistyy, ellei peräti katkeroidu. Eikä kumpikaan näistä tunne ole kovin ilahduttava. Koska ei tietenkään kenelläkään ole mikään velvollisuus ryhtyä parisuhteeseen. Mutta raskasta on kun tälläkin palstalla saa säännöllsien epäsäännölisesti lukea monenelaisista perseilevistä kumppaneista. Mitä he ovat tehneet päästääkseen suhteeseen ja miksi sitä itse sai taas pakit.
Aapeen ongelmana on pelimiehet. Selvästi hakee sitoutuvaa family guy tyyppiä. Suositan tarkastelemaan omaa mies-/naismakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapeen ongelmana on pelimiehet. Selvästi hakee sitoutuvaa family guy tyyppiä. Suositan tarkastelemaan omaa mies-/naismakua.
Mistä sinä hänen mies naismakunsa tunnet tai tiedät? - Vaikka minua (miehenä) harmittaa toisinaan se, että en saata ymmärtää joidenkin toisten kumppanivalintoja tai ihastuksien kohteita niin alas en ole vielä -koputtaa puuta- että alkaisin muiden kumppanivalintoja ja ihastuksen kohteita leimaamaan vääriksi tuntematta tai tietämättä heistä itse mitään. Itselleen Ap on (kai) kumppania valistemassa, eikä vaikka minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä hänen mies naismakunsa tunnet tai tiedät? - Vaikka minua (miehenä) harmittaa toisinaan se, että en saata ymmärtää joidenkin toisten kumppanivalintoja tai ihastuksien kohteita niin alas en ole vielä -koputtaa puuta- että alkaisin muiden kumppanivalintoja ja ihastuksen kohteita leimaamaan vääriksi tuntematta tai tietämättä heistä itse mitään. Itselleen Ap on (kai) kumppania valistemassa, eikä vaikka minulle.
Ei sitten pidä vinkua. Saatte ihan rauhassa jatkaa pään hakkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on mies joka ei saa parisuhdetta eikä vuosikausiin edes seksiä.
Eli täysin sama kuvio kuin tuolla toisella kaverivyöhykemiehellä.
Nettideittailukokemus pähkinänkuoressa:
1/3 tapaamisista päättyi siihen, ettei miestä kiinnostanut
1/3 siihen, ettei minua kiinnostanut
1/3 siihen, ettei kumpaakaan kiinnostanut.
Eli eipä se itsetuntoa paljon heilauttanut, että pakkeja tuli, kun sitä osasi odottaakin. Eikä omatkaan odotukset olleet kovin korkealla.
Jossain vaiheessa sydänsuruja kokiessaan sisäistin kunnolla sen, ettei kukaan koko universumissa ole minulle rakkautta velkaa.
Päätin silti etsiä, aina, kun voimia riitti. Lupasin itselleni, että jos kiinnostun jostakusta, kerron sen.
Pakkien tullen tiesin ainakin, että olen ollut rehellinen itseäni kohtaan ja pitänyt itselleni tekemäni lupauksen.
Löysin lopulta ihanan rakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa sydänsuruja kokiessaan sisäistin kunnolla sen, ettei kukaan koko universumissa ole minulle rakkautta velkaa.
Päätin silti etsiä, aina, kun voimia riitti. Lupasin itselleni, että jos kiinnostun jostakusta, kerron sen.
Pakkien tullen tiesin ainakin, että olen ollut rehellinen itseäni kohtaan ja pitänyt itselleni tekemäni lupauksen.
Löysin lopulta ihanan rakkaan.
*kokiessani
Autocorrectin korjaus
Tulisi edes pakit mutta pääasiassa miehistä ei kuulu mitään treffien jälkeen. Siis toki nekin on ns pakit eli ei kiinnostanut mutta en voi tajuta miksei sitä voi sanoa eikä vain kadota. Jos itseäni ei kiinnosta laitan vähintään viestin oli kiva tavata, mutta ei syntynyt ihan sellaista yhteyttä/tunnetta jota toivoisin. Mukavaa jatkoa!
Ja niin, jos deittailee paljon, tulee myös paljon pakkeja. Ei kivaa mutta vielä ikävämpää on ghostaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten pidä vinkua. Saatte ihan rauhassa jatkaa pään hakkausta.
Mistä sinä hänen mies tai naismakunsa tunnet tai tiedät? Vaikka minua (miehenä) harmittaa toisinaan se, että en saata ymmärtää joidenkin toisten kumppanivalintoja tai ihastuksien kohteita niin alas en ole vielä -koputtaa puuta- vajonnut. että alkaisin muiden kumppanivalintoja ja ihastuksen kohteita leimaamaan vääriksi tuntematta tai tietämättä heistä itse ketään.
Itselleen Ap on (kai) kumppania valistemassa, eikä vaikka minulle.
Niinhän me korjaan ainakin minä teen; Iiselleni minä olen kumppania valistsemassa ja etsimässä. Minusta ei olisi oikein reilua ketään kohtaan, että yrittäsisin esittää ja näytellä kiinnostunutta jollen sitä oikeasti toista kohtaan olisi, niin paljon että olisin valmis ja halukas hänen kanssaan parisuhteeseen.
Tiedän kyllä, että "kokemattomuuteni" tai "nirsouteni" ei välttämättä ole asioita, jotka olisivat erityisiä valttikortteja, koska niin usein tälläkin palstalla törmää toistuvasti haluun ylläpitää mielikuvaa, että kaikki parhaat miehet olisivat aina parisuhteessa. - Ja me kokemattomat - no syystäkin kokemattomia
Mutta toisaalta koen viihtyväni niin hyvin sinkkuna, että en koe tarvetta alkaa vastaisuudessakaan esittämään muka kiinnostunutta, vaikka se sitten tarkoittaisi sitä, että saan jatkaa sinkkuna. - Siitähän minulla on jo kokemusta, niin paljon, että en enää kuvittele tai usko parisuhteen olevan automaattisesti parempi vaihtoehto kuin sinkkuna olo. Vai miksi olisi?
Jos saisin mahdollsiuuden elää ja olla parisuhteessa puoleensa vetävän kumppanin rinnalla niin totta kai ajattelisin silloin toisin.
Vaan siihen se elämä menisikin jos kovasti yleisesti vertialisin kummassa on parempi olla. Molemmisssa on varmasti niin hyvät kuin huonot puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ollut normaalia. Ei ole ollut se vastapeluri sellainen mitä kirjoituksista olisi voinut kuvitella.
Siis en seksin vonkaaja.
Ei niitä pakkeja kyllä jatkuvasti tule koska miehenä ei ole mahista päästä edes treffeille jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko, että terveessä parisuhteessa perseillään kuten täällä olevissa trollien jutuissa. Trollit tappavat aikaansa satuilemalla täällä. Jos joku tosiaan ihan oikeasti tuollaista perseilyä kestää, niin hän on aika itsetunnoton kynnysmatto.
Kyynisyys on muuten sellainen piirre ihmisessä, joka herättää ainakin minussa epäluuloa ja pelkoakin. Ei kannata kyynistyä. Kannattaa mieluiten ajatella niin, että onneksi on itse vapaana jos joku juuri oikea sattuisi tulemaan vastaan.
Toki olen saanut kuulla, että osalla ei ole parisuhteessa oikein toinen osapuoli aikuinen ja saattaa olla, että nuorimies hakee jotain äidin lailla kodin siisteydestä, ruoasta ja pyykistä huolehtijaa ja sen lisäksi silmäniloa ja petikaveria siksi aikaa kun ei ole itse koneella pelaamassa. Yleensä nämä nuorukaiset ovat kummissaan kun toinen kyllästyy ja lähtee kun suhde pitäisi olla jonkinlainen sekoitus äidin ja rakastajattaren rooleja.
Toki osa on niitä, jotka eivät ikinä voi jättää jätkäsakin alkoholipitoisia illanviettoja vähemmäksi. He eivät tajua sitä, ettei toisesta ole kivaa odottaa kun toinen soittaa kännissä tai krapulassa. Joka tapauksessa jokainen haluaa kai kokea olevansa arvokas eikä mikään hätävara kun ei parempaakaan siihen hätään saa pienemmällä ponnistuksella?
Noissa kolmessa haetaan sitoutumishaluisia naisia. Miesenemmistö joten valikoimaa on. Tutustu rauhassa profiileihin. Luonnollisesti panosta omaasi. Ilmaise kantasi alkoholiin, uskontoon ja lapsiin. Sub vai dom maininta siksi ettet hukkaa aikaa renkaan potkijoihin. Profiilikuvaan pukukoodin mukaisesti mekko päälle. Alkuun riittää muikistus kuva. Iltasin ja öisin eniten porukkaa. Huom! Googleta kuvat sekä käyttäjän nimi.
Nähkää Skypessä.
https://www.farmersdatingapp.com/
https://www.singlefarmersdating.com/
https://www.farmersonly.com/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on tullut niin paljon että olen päätellyt etten ole miesten mielestä kovin kiinnostava. Keskityn muihin asioihin.
N26
Eikö parempi ratkaisu olisi keskittyä oman tasonsa parantamiseen?
Minä ainakin tekisin niin. Maailmassa on todella paljon mielenkiintoisia asioita, joilla voisi parantaa omaa yleissivistystä, tapoja olla ja elää ja ihan kaikkea. Ottaisin asian mielenkiintoisena haasteena ja siinä ohessa katsoisin ympärilleni avoimin silmin.
Ei mun tarvitse parantaa itsessäni yhtään mitään. Kaikki tarvittava löytyy.
N26
Törmään tähän asenteeseen jatkuvasti. Senkus oot yksin. Kukaan ei estä. Pienimuotoinen neuvo. Joskus kannattaa kuunnella.
Hohhoijaa. Vaikutat jotenkin vajaalta. Mä olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. Mulla on kaikki. Mulla on läheisiä ja töitä. Opiskelen toista tutkintoa ja ostan mitä luultavammin lähiaikoina omistusasunnon. Olen erittäin fiksu. Olen myös erittäin tyytyväinen ulkonäkööni jota kehutaan usein. Mikä ongelma sulla sen sijaan on?
Sitäpaitsi mähän sanoin että keskityn nykyään ihan muihin asioihin eli mulle miehen löytäminen ei ole ykkösprioriteetti kun en miestä mihinkään tarvitse. Saan kaiken mitä haluan ilmankin. Miksi siis kehittäisin itseäni kun ei tarvitse? Oletko huomannut että usein ne naiset ovat suhteissa joilla nimenomaan olisi jotain kehitettävää?
N26
Törmään tähän asenteeseen jatkuvasti. Senkus oot yksin. Kukaan ei estä. Pienimuotoinen neuvo. Joskus kannattaa kuunnella.