Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maannut koko päivän sängyssä eikä olo ole vieläkään levännyt tai palautunut ensi viikkoon.

Vierailija
15.01.2023 |

Ei huvittaisi yhtään mennä töihin. Mistä saisi virtaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös!! Punkasta ja rivakalle kävelylle vaikka vähän satelisikin.

Vierailija
2/5 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ollut sohvalla koko päivän ja katsonut elokuvia. Yhtään ei tunnu pirteämmältä eikä levänneeltä. Ulos en uskalla mennä luita katkomaan, täällä on ihan peilijäänä kävelytiet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valon puute tekee veltoksi. Kävin eilen asioilla, ja oikein hämmästyin miten paljon porukkaa on liikkeellä. Tänään en ehkä jaksa tehdä sitäkään vähää, mitä suunnittelin.

Vierailija
4/5 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passivoituminen ei ole palautumista. Aktiivinen palautuminen on sitä, että tehdääb asioita, jotka edesauttavat sitä. Sohvalla tai sängyssä makaaminen koko päivän ei ole sellaisia asioita.

Vierailija
5/5 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passivoituminen ei ole palautumista. Aktiivinen palautuminen on sitä, että tehdääb asioita, jotka edesauttavat sitä. Sohvalla tai sängyssä makaaminen koko päivän ei ole sellaisia asioita.

Tämä. Asioita joita ei haluta kuulla tai hyväksyä.. En itsekään uskonut (halunnut uskoa) että liikunta oikeasti piristää ja selkeyttää aivoja, kunnes aloin säännöllisesti liikkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän