Mihin töihin kannattaa pyrkiä jos tavoitepalkkana lyhyehkön ajan sisällä on 2500e nettopalkka? Ikää 36v, "Koulutuksena" lukio ja viimeiset 10v työttömänä
Alle 1v työkokemusta kokonaisuudessaan.
Mikä olisi ala johon minun kannattaa tähdätä?
Kommentit (132)
Sen aikaa kun paperia vielä Suomessa tehdään, paperimiehet varmasti tienaa tuon verran.
Kunhan saisit edes jotakin töitä, niin sinuna olisin tyytyväinen. Palkasta viis.
Someinfluensseri eli Only Fans tai Sugarbaby.
Tähtäät kuntakokeilun kautta kuntouttavaan työtoimintaan poraamaan puuhevosen persereikiä.
Palkka on sinulle sopiva 9 euroa per toteutunut työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Sen aikaa kun paperia vielä Suomessa tehdään, paperimiehet varmasti tienaa tuon verran.
Menet vain paperitehtaan valvomoon ja aloitat hommat.
Kyllä on kovat toivomukset. Parempi varmaan että jatkat nykyistä uraasi tai sitten alat myymään itseäsi.
Mitä olet tehnyt tähän asti?
Vai onko Provo?
Puhelinala, jossa saa kk-palkan lisäksi provikkaa.
Päiväkotiin sijaiseksi. Sijaisista on huutava pula ja nykyään palkoissa ei ole epäpätevyysalennuksia enää.
Joo, haepa UPM-Kymmene Oyj:hen. 2-vuotinen amiskoulutus ja putsariksi paperi- ja sellutehtaalle duuniin.
Terv. Sellunpilaaja
Opiskelemaan nyt vaan jotain työllistävää alaa, jossa paljon harjoitteluita jo opiskeluaikana, jotka mahdollistaa jalan oven rakoon saamisen työelämään. Ehdit vielä valmistua alle nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan saisit edes jotakin töitä, niin sinuna olisin tyytyväinen. Palkasta viis.
Nyt työttömänä "nettoan" tuista 1500-1600e, riippuen vähän sähkönhinnasta ja siitä pitääkö käydä terveyskeskuksessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Muuta Tukholmaan ja ala p iluksi.
Olen mies, joten ei onnistu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vai onko Provo?
Pelannut, pimeitä hommia, harrastanut, urheillut, viettänyt aikaa ystävien parissa, nauttinut elämästä.
ap
mulla on yli 3000e bruttopalkka ja netto on jotain toi 2500. Mulla on 2 korkekoulututkintoa. Lähihoitajana tienasin suunnilleen saman nettopalkan :(
Vierailija kirjoitti:
Opiskelemaan nyt vaan jotain työllistävää alaa, jossa paljon harjoitteluita jo opiskeluaikana, jotka mahdollistaa jalan oven rakoon saamisen työelämään. Ehdit vielä valmistua alle nelikymppisenä.
Millä alalla saa nettona 2500e?
ap
Yksityisyrittäjäksi vaan. Sori, mutta olet 37- vuotias, 10 vuotta ollut työttömänä= red flag rekrytoijalle. Kukaan ei sinua palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko Provo?Pelannut, pimeitä hommia, harrastanut, urheillut, viettänyt aikaa ystävien parissa, nauttinut elämästä.
ap
Puhelinmyyjäksi. Niissä hommissa taivas on kattona paljalle. Palkka on sinusta kiinni.
Tuolla taustalla et tule saamaan muuta työtä.
Ilman koulutusta? No jos on hyvä lehtimyyjänä saattaa tienata tuon.