Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kotiin saa ihanan tuoksun?

Vierailija
15.01.2023 |

Miten saada ihana tuoksu kotiin? Olen huomannut, että matkoilta tullessani kotona haisee ummehtuneelta ja pahalta, ja se häiritsee minua ja kotiin tuleviani vieraitani suuresti. Olen yrittänyt siivota ja pitää huoneet puhtaana, mutta haju ei lähde. Onko jollain keinoa saada kotiin raikas ja ihana tuoksu ilman, että se on liian voimakas tai teennäinen? Kiitos jo etukäteen kaikille neuvoista!

Kommentit (410)

Vierailija
321/410 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ihan saman asian!

Vierailija
322/410 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/410 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Vierailija
324/410 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule toista.

Vierailija
325/410 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Problem solved.

Vierailija
326/410 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata hometutkimus.

Vierailija
327/410 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa kerran siellä lattiasta kattoon ja siitä eteenpäin teet kaikki arkitoiminnot jossain muualla kuin kotona.

Vierailija
328/410 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhtimesta hurjin on HOM-MA-LIN-NA! Täynnä hauskaa värinää on HOM-MA-LIN-NA! Scripta aukee ja magnum laukee. Homma ooo-o!

Vierailija
329/410 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sisähuussi.

Vierailija
330/410 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.

Vierailija
331/410 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes huolehdit kotisi tuoksusta? Minulla korona vei hajuaistin niin en huomaa ainakaan mitään hajua

👀🤭😳😂

Ethän sinä meillä käy.

Vierailija
332/410 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kotiin saa ihanan tuoksun?

POIMINNAT

Miten toimia kun lapsi saa kaupassa huutoraivarin?

Ja enköhän vain onnistu unisilla silmilläni yhdistämään nämä otsikoksi "Miten kotiin saa ihanan huutoraivarin?"

Vierailija
333/410 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti pysyy raikkaana , kun peset ikkunat vaihda puhtaat verhot, siivoa imuroi pese lattiat , matotkin on syytä tuulettaa ja pestä. Pölyt pois nurkista  hyllyiltä ja säännollisesti roskikset tyhjiksi ja pesu . Muista pestä lakanat ja pyyhkeet , pyykit . Kaikki Kodinpinnat  sauna, suihkuhuoneen lattia ja wc -tilat puhtaiksi . Pytty pestään oikeilla aineilla ja lavuaarit. Tiskit heti pesuun , älä säilö roskia.

Vierailija
334/410 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin Livingin DayDream tuoksun, https://tinyurl.com/22n3ca6x ja tuoksu on mukavan pehmeä ja saankin sillä koko talon ummehtuneen hajun pois kun laitan sen olohuoneeseen. Noilla tikuilla pystyy myös säätää sitä voimakkuutta, jos on liian vahva tai himmeä tuoksu.

Sulla lienee pieni talo.

Huutista kun joku ylensi kerrostalokaksion taloksi! :-DDD

Huutis on niin rasittavan typerä sana. Siis huutonaurua? Että nauroit niin hirveästi että ihan huusit? Joillakin ihmisillä on halvat huvit

Vierailija
335/410 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin jo esitetty paljon hyviä vinkkejä. Ilmanvaihto kuntoon eli mm. liesituulettimen, ilmapumpun suodattimen ja ikkunoiden ilmanottoaukkojen puhdistus. Lisäksi viemäriaukkojen puhdistus viikoittain. Perussiivoukseen oli paljon ohjeita. Itse ripottelen joskus matoille ruokasoodaa ja lattioille hitusen kahvipussin viimeisiä kahvinporoja ja imuroin ne hetken kuluttua pois. Tulee hyvä tuoksu. Perusasiat kuitenkin ensin kuntoon.

Vierailija
336/410 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala polttamaan tupakkaa sisällä, siitä saat ominaistuoksua asuntoon, joka säilyy asunnon seuraavillekin asukkaille. Sama juttu toki "ominaistuoksu"-tuotteissa ja ties missä kemikaalisissa myrkyissä.

Vierailija
337/410 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosta ja virtsaa kaikkialle, lattialle, jääkaappiin, sänkyysi. Piehtaroi siinä, ilakoi, rivosti rellestä ja nautiskele lihallisesti. Toista tämä kuuden kuukauden ajan.

Häädön saatuasi muuta uuteen, kunnan maksamaan ja vastaremontoituun vuokra-asuntoon. Se on vielä puhdas - ja siellä asunnossa on ihana tuoksu verrattuna vanhaan!

Vierailija
338/410 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopetat sisällä piereskelyn

Vierailija
339/410 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä haisee tällä hetkellä märkä koira kun karvatura tuli aina rannalta tullessaan hiekkaa sisään ja makoili karvatura.

Just tuon takia en halua koiraa kotiin, vaikka korista tykkäänkin jossain määrin.

Vierailija
340/410 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosta ja virtsaa kaikkialle, lattialle, jääkaappiin, sänkyysi. Piehtaroi siinä, ilakoi, rivosti rellestä ja nautiskele lihallisesti. Toista tämä kuuden kuukauden ajan.

Häädön saatuasi muuta uuteen, kunnan maksamaan ja vastaremontoituun vuokra-asuntoon. Se on vielä puhdas - ja siellä asunnossa on ihana tuoksu verrattuna vanhaan!

Tämä on niin totta - siis siltä kannalta, että kunnan vuokrakämpissä elelee juuri tällä tavalla toimivia epattoja, jotka pistävät kämpän remonttiin ja saavat sossun kautta sitten uuden kämpän tuhottavaksi. Yleensä mukana vielä päihteet ja viina.