Mies jota tapailen kertoi käyvänsä suihkussa vain kerran viikossa
Tuoksuu tästä huolimatta hyvälle enkä ole huomannut muuta hygienian puutetta, silti tuo ajatus puistattaa.
Kommentit (51)
Kirjoita uuteen ilmoitukseen lisämaininta suihkussa käynnistä.
Kerran 2 viikossa riittäisi ihan hyvin.Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Hankalaa ja aikaavievää piti sanoa!
Ed.
Ja sanoit, että En tunne Tinderiä mutta kuinka tuo tulisi esille siellä, jos siis olit edellinen.
Peseytyä voi muuallakin kuin suihkussa.
En itsekään käy kuin max kaksi kertaa viikossa. Tottakai pesen päivittäin kainalot ja alapään useammankin kerran. Olennaista on kai se, että vaikuttaa siistille ja huolehtii itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla atooppista ihoa tai muuta iho-ongelmaa. Jos on kuitenkin puhdas ja peseytyy useammin esim. pesulapuilla suihkun sijasta en näe suurta ongelmaa.
Vanhaa tietoa tuollainen, että atopikon pitäisi välttää suihkua. Päivittäin pesu on tärkeää ihonhoidossa, erityisesti atopiassa. Mm hikoilu ärsyttää jo valmiiksi kuivaa ihoa
Niin, päivittäinen pesu. Ei siis suihku. Moni joka kehuskelee parin minuutin suihkulla eivät oikeasti peseydy, holauttavat suihkuvettä vaan päälleen ja varsinainen pesu unohtuu.
Olen kesällä mökillä 3-4kk enkä sinä aika käy kertaakaan suihkussa. Mietipä sitä ap :D
Minun ex-mieheni joka näyttää ihan intiaanilta käy vain kerran viikossa saunassa mutta tuoksuu silti kissamaisen hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla atooppista ihoa tai muuta iho-ongelmaa. Jos on kuitenkin puhdas ja peseytyy useammin esim. pesulapuilla suihkun sijasta en näe suurta ongelmaa.
Vanhaa tietoa tuollainen, että atopikon pitäisi välttää suihkua. Päivittäin pesu on tärkeää ihonhoidossa, erityisesti atopiassa. Mm hikoilu ärsyttää jo valmiiksi kuivaa ihoa
Itsellä sellainen iho, joka ei tykkää ollenkaan kastelupesusta. Aivan sietämätön olotila sen jälkeen. Eikä ihon kunnossakaan kehumista, siittähän se kamala olotila tulee. Pienempien alueiden paikallispesussa ei oo ongelmaa, mutta suihku on paha. Onneks kerran viikossa pääsee saunaan. Se muuttaa jotenkin täysin ihon suhtautumisen veteen. Saunan jälkeen iho ei tunnu siltä että voisin repiä sen pois mun päältä. Atopiassa tässä tosin ei ole kyse
Olisit kirjoittanut että kerran kuukaudessa
Kyllä mammat uskoo senkin.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ei olis kertonu asiasta, et edes huomaisi, kun on muuten siisti? Ajatus puistattaa? Ratkaisu; älä ajattele.
Tämä on muuten totta. Itsekin voisin keksiä vaikka mitä puistattavia ajatuksia, mutta päätän olla tekemättä niin. Tällöin ei puistata :) kätevää, miten ihmisellä on kyky valita ajatuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex-mieheni joka näyttää ihan intiaanilta käy vain kerran viikossa saunassa mutta tuoksuu silti kissamaisen hyvälle.
Ensimmäistä kertaa kuulen, että joku pitää kissankusen hajua hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa kuulen, että joku pitää kissankusen hajua hyvänä.
Se, että sää yhdistät kissamaisen hajun kissan kuseen, on vain sinun henkilökohtainen tulkinta kirjoitetusta tekstistä, ei välttämättä sen tekstin alkuperäinen tarkoitus
Vierailija kirjoitti:
Ap, et ylireagoi. Pelkästään kainalot, jalkaterät ja nivusalue olisi pestävä päivittäin. Aika hnkalaa jnailaavirvää, jos ei tee sitä suihkussa, mitta on mahdollista. Miten hammashygienia ja hiukset?
Kainalot ja nivuset joo, mutta miksi jalkaterät? Ei mulla ainakaan hikoa lainkaan.
Onko tahmainen kulli jo soutanut rei'ässäsi? Kumilla tai ilman.
Namskis, pääset lipomaan kullista sissijuustot ja muut eritteet.
Mun mies tekee fyysistä työtä ja käy joka ilta suihkussa ennen sänkyyn tuloa .
Mitä tapailumiehesi tekee työkseen ja urheileeko ?
Niin, kyllähän sen hajun huomaa kuvistakin.