Tpukojen torstaitoivot
Kommentit (24)
Tervetuloa uudet PÄHE, SAMPEROINEN ja HAPPY!
Tervetuloa myös SKYY2, kiva kun mukaan on tullut vähän " vanhempaakin väkeä, MAMA2006 myös. Taisinkin aika pitkään olla joukon vanhin, mutta luovutan nyt paikkani teille. Perässä tullaan tosin, täyttelen 40 heti kohta vauvan syntymisen jälkeen kesäkuussa.
MURMELILLE onnittelut tulevista häistä!
VANILJALLA oli ollut ikäviä lääkäri- ja neuvolakäyntejä. Toivottavasti seuraavalla kerralla on parempi kokemus.
Voi MOSKULIINI tuota sun kaverisi tilannetta:( Hänelle on varmaan alkuun vaikeaa ottaa ilolla osaa raskauteesi, mutta toivottavasti vähitellen helpottaa.
KURPITSAVATSA toivottavasti vuodon syy selviää noissa tutkimuksissa ja loppuvat muutenkin.
SUSSU, hus supparit pois! Toivottavasti saat kunnolla levättyä.
PUUDELILLA ja HUUHELILLA oli edelleen pahaa oloa, toivottavasti jo kohta helpottaa. Yritä olla liikoja stressaamatta itseäsi muuton tai asunnon suhteen HUUHELI.
Itse liityin heti alussa tuonne YAHOON listalle, mutta koin sen jotenkin hankalaksi, enkä tainnut kirjoittaa sinne kuin pari kertaa. Ovat jo voineet potkaista minut ulos koko yhteisöstä, kuka tietää.
Joulun vietosta on ollut puhetta. Olemme vanhimman lapsemme syntymän jälkeen olleet aina kotona aaton ja joulupäivän. Joulupäivänä meille on sitten tullut vanhempani, sisarukseni, toisinaan mieheni sukua tai isovanhempia myös. Nyt kun muutimme väliaikaisesti asumaan kerrostaloon (ei siis tunnu ihan " oikealta" kodilta) olemmekin lähdössä Rukalle mökkeilemään jouluksi. Mieheni työnantajalla on ihana kelohonkamökki, kaikkine mukavuuksineen ja olemme sen nyt varanneet viikoksi. Muita sukulaisia käymme sitten moikkailemassa ennen tai jälkeen. Nyt aiomme tehdä/ostaa vain niitä ruokia, joita itse syömme, kun ei tule vieraita. Meillä syödään laatikoista ainoastaan lanttulaatikkoa ja mielellään Saarioisten:) Kinkku paistetaan itse ja piparit ja joulutortut. Mies syö lohta ja vanhin poika on hulluna silleihin. Me tyttären kanssa harrastamme juustoja. Voi, ei täytyykö tässä viettää joulu ilman Auraa ja Brietä, kuinkahan onnistuu:(
Olen tänään leiponut kuusi lihariisipiirakkaa ja kaksi banaani-suklaakakkua. Seuraavat kolme viikkoa menevätkin lähes kokonaan leipoessa ja erilaisissa talkoissa ja vihdoin 03.12 lasten koulun joulumyyjäisissä. Vasta sen jälkeen on aikaa ostaa loput joululahjat, lähettää kortit ja pikkuisen koristella ja miettiä otammeko koristeita mukaan vaiko ostamme uusia paikanpäältä.
Omaan napaan ei kuulu paljoa mitään, liikkeitä tässä vain odottelen.
Kolmeplusyks ja 16+1
Me oltiin tänään ultrassa! Siellä pieni näytti voivan oikein hyvin, potki kuin mikä! Rakenteet näytti hyviltä, kaikki siis ok!
Täytyy heti myös mainostaa MeriOulun äityisneuvolassa käytiin, ja oli aivan ihana paikka! Rauhassa katsottiin vauvaa, ja sh oli mukava.
Istukka oli tuossa hieman edessä, ja sehän voi potkuja vaimentaa. Olen viime aikoina tuntenu jotain epämääräistä liikehdintää, ja kyllä ne on nyt liikkeiksi varmentunu.
Mä olen jotenki nyt niin pilvissä sen vuoksi, että kaikki oli hyvin! Suotte minulle tämän kirjotuksen siis pelkkään omaan napaan?=)
miitu78 rv 15+4
ps. Uudet, tervetuloa!
Tervetuloa uudet!
Oon lueskellut pinoja välillä, mut en oo jaksanut kirjoitella.
Palasin töihin eilen, ja ihanaa on ollut, väsyttää vaan enemmän kuin kotona.
Tiistaina oltiin np- ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. Pikkuinen heilutteli itseään ja imi peukkuaan =)
Tiistaina tuli myös se doppler laite postissa ja sillä oon nyt 2 kertaa kuunnellut vauvan sydänääniä. Laite on ollut ehdottomasti hintansa väärti.
Ki-ra + nemo 12+5 (vihdoin on viikotkin oikein)
Tiedän muuten miksi laskin viikot väärin. Jos katsot lastenporssin sivulta laskurilla. Se laskee kuukautisten ekan päivän rv 1 ja neuvolassa se on vasta rv 0 ja kp 7 on vasta rv 1
tai ehkäpä juuri sen vuoksi :-)
Mama2006: Synnytin OYSsa 23.2. ja olimme osastolla viikon kohonneiden bilirubiiniarvojen takia. Meinasi jonkin verran pinna kiristyä viimeisinä päivinä, kun olisi jo tehnyt mieli kotiin!
Urban Jungleja ei myydä Oulussa, mutta tilasimme edelliset vaunut (Teutonian yhdistelmät) Saksasta osoitteesta www.pingpong-online.com (selvästi halvemmalla kuin Suomesta), ja siellä myydään myös noita OTHn vaunuja. Palvelu oli hyvää, joten varmaan tilataan tuplavaunutkin sieltä, mikäli niihin päädytään.
Ihanaa, osa tuntee jo liikkeet! Mulla koossa tänään tasan 13vk, vielä ei tunnu mitään. Enkä muista milloin tuntui edellisen kanssa, olen ihan kade niille joilla pysyy tuollaiset asiat mielessä! Onneksi on lasten neuvolakortit, niin pysyy edes suurinpiirtein kärryillä siitä, mitä lapsi on missäkin iässä osannut. Olen siis onnistunut tallettamaan edellisen äitiyskorttinikin niin hyvään paikkaan etten sitä löydä :-/
Saikohan tuosta mitään selvää...
Hyvää torstain jatkoa kaikille!