Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö te, mihin miehenne käyttää rahansa?

Vierailija
15.01.2023 |

Minä en ja se harmittaa. Meillä on käyttöoikeus toistemme tileihin ja sitten yhteinen tili josta maksetaan asumiset ja lasten jutut. Omalta tililtään mies nostaa vain käteistä melkein tonnin kuussa enkä tiedä yhtään, mihin rahat kuluu, eikä kysyttäessä kommentoi oikein mitään muuta kuin tyyliin "kävin syömässä" tai "ostoksilla" tai jotain. Onko teillä muilla samanlaista? Ihmetyttää tällainen pimittäminen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko mies edes kotiin mitään sillä käteisellä ostamallaan? Olen työssäni selannut ihmisten tiliotteita ja aika usein päätelmä on se, että käteinen käytetään johonkin laittomaan, luvattomaan tai vähintään moraalittomaan tai jotenkin epäilyttävään.

Vierailija
2/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies, kun käyttää käteistä. On noloa, kun tiliotteessa lukee "pano", vaikka tililtä on veloitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein mutta en tietty kaikkea. Hän säästää 3000 euroa kuukaudessa ja lisäksi ostaa joskus jonkun pelin, lisäksi aika paljon kotiinkuljetettua ruokaa.

Ostamme kaiken käytettynä niin ei hankintoihin kovin paljon mene.

Mutta en ihan ymmärrä miksi toisen rahankäyttö olisi minun asiani? Miksi sinunkin tarvitsisi tietää? En yritä vittuilla, aidosti kiinnostaa.

Vierailija
4/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoko mies edes kotiin mitään sillä käteisellä ostamallaan? Olen työssäni selannut ihmisten tiliotteita ja aika usein päätelmä on se, että käteinen käytetään johonkin laittomaan, luvattomaan tai vähintään moraalittomaan tai jotenkin epäilyttävään.

Kyllä mies käy esim. ruokakaupassa toki ja ne on maksettu aina käteisellä kun olen kuitteja nähnyt. Joskus tietty jotain isompiakin ostoksia, mutta pääosin noita ruokia. Varmaan ravintoloissa syömällä ja juomalla käyttää rahaa kanssa.

ap

Vierailija
5/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaihieronnassa ei käy kortti maksuvälineenä.

T: Happyendkö

Vierailija
6/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää että teillä on käyttöoikeus toistenne tileihin. Miksi? Ja minä tiedän aika tarkkaan mihim mies käyttää rahojansa, en utele mutta näenhän mä mitä se ostelee. Nyt joku sanoo että en tiedä, voi hussata mihin vaan ja kuinka paljon vaan. Periaatteessa kyllä näinkin mutta kun ei missään käy niin vaikea uskoa.

Vierailija
7/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatusmaksuinen teidän kyttääjämammojen miehet kohta rahansa käyttävät, kun ei kukaan teidän kanssa halua elää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi