Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En viitsi mennä enää Lappiin lomailemaan, kun se on täynnä huumeita.

Vierailija
15.01.2023 |

Ei kiinnosta päihdeongelmien seuraaminen lomalla. Näen sitä ihan tarpeeksi Helsingissä, kun menen töihin. Mielummin joku idyllinen paikka Euroopasta jossa päihteet eivät ole pääasia. Taisi Ivalo-sarja kertoa ihan totuuden.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kokaiini-liikkuu-lapin-hiihtokeskuk…

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas käyn Lapissa tuottoisilla myyntireissuilla samasta syystä. Myyn kokaiinia, MDMA:ta, kannabista sekä tramadolia.

Miten nuo paikalliset työntekijät jotka huumebisnestä siellä pyörittävät suhtautuvat sinun kilpailuusi?

Lisään vielä sen verran, että pyssyllä motivointi on aika helppoa, kun sen tekee oikein. Joskus pitää toki myös ampua, mutta so not. Kauppa se on mikä kannattaa.

Vierailija
22/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se valtion virallisesti verottama alkoholi olla se pahin huume, väkivaltaa, tappoja jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et biletä ja viihdyt hiihtoladuilla, niin tuskin on sinulle ongelma lomallasi.

Kun naapuriasunnossa vedetään koko yö kolaa? Kyllä se vähän on ongelma, kun lasten kanssa reissuun lähtee.

Jos lähdet johonkin biletyskeskukseen niin aina mahdollista että joku mölyporukka osuu naapuriksi. Kyllä sitä viinallakin ongelmia saa aikaan. Eli lasten kanssa kannattaa valita joka tapauksessa joku rauhallisempi paikka.

Vierailija
24/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama hiihtää Paloheinässä.

Vierailija
25/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama hiihtää Paloheinässä.

Samaa Paloheinässä? Onko huumeet joku hiihtäjien lisäbuusti nykyään?

Vierailija
26/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluille huutista kirjoitti:

Taas joku hullu, joka luulee, että ventovieraille tullaan huumeita kaupittelemaan tai että jossain olisi narkkien kokoontumisajot. Noin muuten tietysti suosittelen aloittajalle kotona pysymyistä.

Kummasti se vain täällä Helsingissä puskee minun elämääni, vaikka itse en mitään käytä.

Itse asun Sörkassa ja käyn kaupassa Vaasanaukion S-marketissa, jonka edessä ne sekakäyttäjän pyörivät. 15 vuoteen ei kukaan ole sanonut minulle sanaakaan. Voisiko syy löytyä omasta käytöksestäsi?

Vierailija
27/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku hullu, joka luulee, että ventovieraille tullaan huumeita kaupittelemaan tai että jossain olisi narkkien kokoontumisajot. Noin muuten tietysti suosittelen aloittajalle kotona pysymyistä.

Kummasti se vain täällä Helsingissä puskee minun elämääni, vaikka itse en mitään käytä.

Itse asun Sörkassa ja käyn kaupassa Vaasanaukion S-marketissa, jonka edessä ne sekakäyttäjän pyörivät. 15 vuoteen ei kukaan ole sanonut minulle sanaakaan. Voisiko syy löytyä omasta käytöksestäsi?

Myytkö itse?

Vierailija
28/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää!