Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syökö joku oikeasti x-tran tonnikalaa?

Vierailija
15.01.2023 |

Joitain kertoja olen yrittänyt, vaan syömättä jää.
Nyt miesystävä oli ostanut, ja puoliksi peläten, puoliksi toiveikkaana avasin purkkia.
Jäi minulla maistamatta, oli nyt jo jauhettu pikkuriikkiseksi muruksi, mies sitä maistoi, mutta tuli hänkin siihen tulokseen ettei leipiä sillä pilata.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syö kukaan. Kaupat myyvät sitä askartelutarvikkeeksi.

Vierailija
42/48 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin pari purkkia. Ihan kamalaa! Annoin koiralle. Jopa hän jätti syömättä. Kyllä eläimet ymmärtävät hyvän ja terveellisen oäälle. Mitä lie moskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässällä ja K:lla on paljon tuotteita vain hintavertailuissa pätrjäämiseen. Eihän niitä syödä voi.

Vierailija
44/48 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa säilyketonnikalapurkeista ei ole edes oikeaa tonnikalaa, vaan boniittia.

Vierailija
45/48 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä, joten syön ainoastaan tonnikalaa, joka on kalastettu ei-delfiiniystävällisillä verkoilla. Se ainoastaan bonusta pienituloiselle, jos tonnikalapurkissa on ehtaa lihaa joukossa.

Per ke ke osta vaikka silakkaa, miks delfiinien pitää kärsiä sun köyhyydestä?

Vierailija
46/48 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei syö sitä, miksi kaupat pitävät niitä satoja, ellei peräti tuhansia, kappaleita hyllyissään? Myyntitilan pitäminen on kallista. Eli tähän pitäisi jonkun kauppiaan vastata.

Itse en usko, että kaupat huvin vuoksi pitävät jotain tuotetta hyllyssä.

itsekin samaa ihmetellyt,en usko,että olis niin kova menekki....kissoille ja koirillekaan ei voi ruokaan sekoittaa,kun suolaa on paljon noissa

samoin mietin,mihin kaupat saa ne kaikki ruuat menemään,on semmosiakin joita harva ostaa..minne ne menee? meneekö ne tosiaan hyväntekeväisyyteen,punalaputetuiks? makkarat ja juustot,joita on kymmeniä erilaisia,meneekö ne kaupasta suurin osa ennen eräpäivää?

Ihmettelen tätä itsekin. Miksi ylipäätään pitää olla kymmeniä ja kymmeniä sortteja erilaisia tuotteita. Vähemmälläkin määrällä saa nälkänsä pois. Ja varmasti tulisi halvemmaksikin. Lähes jokaisesta tuoteryhmästä kuten makuvichyistä, muroista you name it, vois ottaa kolmanneksen pois, miksei puoletkin ja varmasti jokaiselle löytyisi syötävää.

Vierailija
47/48 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ihan syötävää on. Kelpaa nuudelien, riisin ja muidenkin lisukkeiden kanssa. Leivän päälle käy, samoin salatteihin, samoin pitsoihin. En ehkä tarjoaisi kenellekään muulle, mutta itse pidän. Olen työläisperheen kasvatti, enkä ole tottunut hienostelemaan ja nyrpistelemään.

Vierailija
48/48 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä ostin prismasta resq lohilasagnea joka oli tehty tonnikalasta . Ei siinä mitään vikaa ollut hyvää oli , mutta jotenkin huvittava juttu toi kalan vaihtuminen .