40v ja neitsyt. Löytyykö kohtalo tovereita?
Näin on päässyt käymään. Ja vastakkainen sukupuoli on aiemmin hyvinkin kiinnostanut, muttei vaan ikinä oo ollut mahdollisuuksia. Onhan tässä tosin vieläkin aikaa, mutta aloin miettimään, onko tämä mitenkö yleistä?
Kommentit (30)
Itse olen neitsyt lähinnä sen takia, kun asetan naisille kriteeriksi olla myös neitsyt. Ja koska kaikki nuoret naiset haluaa tulla kymmenien miesten pantaviksi, niin olen neitsyt. -nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Itse olen neitsyt lähinnä sen takia, kun asetan naisille kriteeriksi olla myös neitsyt. Ja koska kaikki nuoret naiset haluaa tulla kymmenien miesten pantaviksi, niin olen neitsyt. -nuori mies
Sama. Kerron tämän myös suoraan Tinder-profiilissani.
t. kokematon mies 40 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat vain ryyppäämään ja heittäydyt työttömäksi niin on aikaa käydä baarissa ja jatkoilla. Ei tavallisella elämällä yleensä irtoo mitään muuta kuin työtä, ruokaa ja unta.
Olen tehnyt tätä nyt 15 vuotta putkeen ja silti on vielä poikuus tallella. Kun on epäkiinnostava, ruma ja ujo niin kohtalo on sinetöity.
Irrota kuukausi budjetista satanen. Suuntaa Viroon. V o o d i . e e, E u r o e s c o r t Tallinn.
Eckerö line vie halvalla.
En halua yhtä maksettua seksikokemusta vastentahtoisen naisen kanssa.
Haluan elää normaalia elämää oikean kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso se elokuva 😅
Se elokuva nyt ei vastaa todellisuutta millään tavalla.
Se on jännä elokuva. Ensinnäkin siinä se kokematon mies on täysin tyytyväinen elämäänsä, mutta normaalit kaverinsa eivät voi sitä hyväksyä sitä ja pakottavat hänet luopumaan siitä ja liittymään heidän, normaalien seksiä harrastavien joukkoon. Sitten aikuisneitsyt aloittaa deittailun vailla mitään osaamista, ulkonäköä tai statusta. Silti kaunis nainen toisensa jälkeen heittää itseänsä hänen suuntaansa.
Jos 30-vuotiaana on kokematon sellaiseksi myös jää.
Itsellä ikää nyt 49v. En ole tietääkseni ruma. Pituutta 185 cm, terve heteromies.
En ole koskaan pitänyt naista edes kädestä kiinni.
Sittenhän minulla on käynyt flaksi hyvin, kun kolmen kans olen ollut yhden kerran ja aina kännissä. Ei mitään aitoa rakkautta. Minua luullaan homoksi, kun naisia en vain saa. Olen ruma ja ujo M37
Vierailija kirjoitti:
Miksi asetat naiselle kriteeriksi olla neitsyt? Itse olen neitsyt, mutta jos se olisi miehelle jokin kriteeri niin olisin neitsyt myös erotessa; minä en ole mikään trofee joka olisi hienoa korkata. Miehen tulee olla kiinnostunut minusta itsestäni, ei mistään impeydestäni. Tulee todella halpa olo jo viestistäsi, että minun arvoni on seksuaalisessa kokemattomuudessani. Minä olen muutakin kuin mikään ensivalloitus.
Niin, ja en halua tulla "kymmenien miesten pantavaksi" yhtään sen enempää kuin tulla sellaisen miehen pantavaksi, joka ajattelee naisista noin. Minä haluan vakaan parisuhteen ihmisen kanssa jota kunnioitan ja rakastan ja joka kunnioittaa ja rakastaa minua. Jos pitää naista jonain esineenä jonka arvo laskee käytössä, niin on niin m ulkku ihminen ettei kyllä ansaitse oikeaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos 30-vuotiaana on kokematon sellaiseksi myös jää.
Itsellä ikää nyt 49v. En ole tietääkseni ruma. Pituutta 185 cm, terve heteromies.
En ole koskaan pitänyt naista edes kädestä kiinni.
Tämä fakta viittaa ilmeisesti siihen tutkimukseen?
Kiinnostaisi tietää johtuuko tuo enemmän siitä, että yli 30-vuotiaita kokemattomia ei vain hyväksytä enää kumppaneiksi vai lopettavatko nuo kokemattomat vain yrittämisen? Molemmathan voivat johtaa samaan lopputulokseen, mutta toinen vaihtoehto on toista huomattavasti lohduttomampi.
33 v ja neitsyt. Nuorempana kaunis ja laiha, vaikka useampi ilmaisi kiinnostuksensa niin itse seksi ja parisuhde on aina ahdistanut, mielenterveys ollut monesti kortilla. Lopulta kun löysin miehen jonka kanssa olin pitkään kaverina ja lopulta rakastuin niin menetin tilaisuuteni kun lähdin reissuun ulkomaille enkä uskaltanut sitä ennen tunnustaa tunteitani. Takaisin tullessa hänellä oli jo oma kulta ja minä hiivin hiljaa pois. En ole vuosiin nähnyt, mutta välillä kaipaan häntä edelleen. Vaikea löytää ketään toista. Luulen että ellei ihmettä tapahdu niin neitsyenä tulen pysymään.
LOL. Mitä tykkäävät, kun kerrot heille mikropeniksestäsi?