Eka suomalainen tv-sarja, jonka voi sanoa olevan hyvä on Hautalehto
Ei olis uskonut, että Suomessa pystytään moiseen. Mikko Leppilampi ja Oona Airola ihan huippuja. Varsinkin Airola onnistui hyvin. Lisää tuollaista.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
No ei tod.!
Mikä siinä oli huonoa? Minä inhoan suomalaista elokuvaa yleensä, mutta tässä oli onnistuttu jättämään viina, kurjuus ja rumuus pois ja keskitytty hyvään juoneen.
Kannattaa katsoa myös Kansan vihollinen ja Musta valo. Olen itse myös nämä katsonut. Sen sijaan Harjunpäästä ja Aallonmurtajasta en pitänyt yhtään. Yritin katsoa molempia 15 minuuttia ja luovutin. Sama myös sen uuden Maria Kallion kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa myös Kansan vihollinen ja Musta valo. Olen itse myös nämä katsonut. Sen sijaan Harjunpäästä ja Aallonmurtajasta en pitänyt yhtään. Yritin katsoa molempia 15 minuuttia ja luovutin. Sama myös sen uuden Maria Kallion kanssa.
Ok. Kiitti vinkeistä.
Huonoin näistä uuden aallon poliisisarjoista. Näyttelijäntyö onnetonta ja kuvaus "vanhanaikaista".
Et sit oo kattonut "Helppo elämä" -sarjaa, ehdottomasti paras kotimainen sarja. Toinen on "Hovimäki".
No ei voi olla kovin loistosarja jos siitä kuulen ensimmäistä kertaa tämän ketjun takia.
TOIVOISIN KAKKOSKAUTTA HAUTALEHTOON TAI SIT KOTKA10MPPIA MAIKKARILLE
Onkohan tulossa jatkoa? Toivottavasti.