Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl huijaa

Seuratkaa jos ette usko
14.01.2023 |

Mulle on käynyt nyt lyhyen ajan sisällä jo 3 kertaa niin, etten ole saanut tarjouksessa mainostettua tuotetta. 3 erilaista tuotetta. Ja sitä tuotetta on ollut myynnissä sekä tarjousta edeltävänä että seuraavana päivänä normaalihinnalla (kyllä, olen nyt seurannut, kun olen alkanut epäilemään, että Lidl tekee tämän tarkoituksella). Eli sitä on esillä vain hyvin vähän itse tarjouspäivänä. Tuote on loppunut, menin sitten kauppaan ennen kello 12 tai työpäivän jälkeen. Mainoksella siis vain houkutellaan ihmiset kauppaan, mutta sitä tarjoustuotetta ei ole tarkoituksellakaan kaikille asiakkaille. Miksi aina puhutaan vain hinnoista, kun voitaisiin puhua myös halpojen tuotteiden saatavuudesta? Mitä niillä halvoilla hinnoilla tekee, jos tuotetta ei saa enää aamuseitsämän jälkeen? Tai jos tuote peräti piilotetaan tarkoituksella tarjouspäiväksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin i saamatta tuote mikä piti saada ilmaiseksi kun ostaa x merkkisen tuotteen. No ostin x merkkisen tuotteen, kun sen olisin joka tapauksessa ostanut ja otin sitten tän tuotteen mikä olisi pitänyt saada ilmaseksi. Kotona vilkaisin kuttia ja huomasin että en ollut saanut sitä ilmaseksi kuten olisi kuulunut.

Lidlissä myös tosi harvoin on niitä tuotteita nitä mainostavat, joten harvoin menen sinne varta vasten jonkun tarjouksen takia.

Vierailija
2/2 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihme että kun menee aamulla kaupan auetessa niin myydään ei-oota.

Lidlissä on mukavat kassat. Kun samat kassat jalkautuvat myymälään niin ei saa palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän