Ootteko joutuneet katsomaan sen uuden Avatar leffan jo?
Veden tie, vai mikä lie. Aika puuduttavaa shaibaa, sanoisin.
Kommentit (4)
Joo. Se sama jo sataan kertaan kerrottu tarina ja vielä ylipitkä. Lopussa upotettiin taas yksi Titanic.
Jos jotain hyvää pitää sanoa, leffa oli visuaalista karkkia.
Olen, kävin Imax-teatterissa katsomassa 3d:nä ja olihan se hienoa nähtävää. En ole ikinä nähnyt niin kirkasta kolmiulotteista kuvaa - kuin olisi ollut live teatteriesitys suoraan edessä joissakin kohtauksissa. Juuri tekniikan takia halusin käydä katsomassa ja juoni oli toissijainen asia mulle, mutta ei se nyt minusta niin huono ollut. Kestoa oli hieman liikaa kyllä. Sain elokuvasta sen mitä menin hakemaankin eli paon arjesta keskelle fantastisen kaunista toista maailmaa (vedenalaiset maisemat olivat erityisen upeita). 4/5, voin suositella!
Kävin ihan vapaaehtoisesti. Jos et tykännyt ekasta, et tykkää tästäkään, mutta itse menin katsomaan idealla että on varmaan jotain taistelukohtauksia, alien-kulttuuria ja upeita maisemia ja otuksia. En joutunut pettymään. Jos odottaa enempää tai muuta niin sitten ehkä pettyy.
4/5 - pari juttua ei ollut loogisia sen maailman logiikan mukaan ja ainakin yksi hahmo näytti olevan olemassa vain että pahiksilla olisi joku jota ottaa panttivangiksi, mikä ärsyttää leffoissa, mutta muuten sain leffasta sen mitä halusin :)
En enkä toivottavasti koskaan joudukaan. Näkemättä paskaa.