Onko kaikilla lahjoja ostaessa se fiilis
Että mitä tahansa ostaa, vastaanottajan mielestä lahjassa on jotain vikaa. Liian kallis, liian halpa, liian erikoinen, liian tavallinen...
Ehkä ainoastaan omille vanhemmille ja miehelle voin ostaa niin, että ovat tyytyväisiä.
Kommentit (4)
Ei ainakaan minulla. Ostan lahjoja ainoastaan spontaanisti, jos tulee jotain eteen, joka muistuttaa minua jostain ihmisestä/tiedän että hän arvostaisi sitä. En koskaan pakota itseäni hankkimaan mitään. Kun se oikea juttu tulee eteen, niin sen kyllä tietää, että vastaanottaja arvostaa.
Mutta jos on jonkun synttärit vaikka? Aina kaikki tyytyväisiä?
No oletko ottanut selvää mistä Hän pitää , mutta kohtuus kaikessa! Ei mitään josta Sinulle itsellesi tulee henkilökohtaisesti konkurssi! Mutta jos olet ostanut
sen lahjaksi mitä on toivonut eikä se ole siltikään ollut mieleen annan neuvon .
Osta siinä tapauksessa Toisenlainen lahja , kyllä miellyttää sen lahjan saajaa .
Minä taas pikkujoulujen aikaan työpaikallani kun piti olla 5:€ lahja , minulla oli kesällä ostettu joka arpa voittaa palkinto arvaamaton ( maksoi muuten 2€)
Se oli hieno tuikkukynttilä kippo niitä mulla on liikaa joten laitoin sen ja ostin Kantolan Valittuja voileipä keksejä ja laiton pari mansikan makuista karkkikeppiä.
Jo kuulu että jouluna pitää olla suklaata ( ajattelin että kuitenkin joka talossa on kaikilla suklaata saavat lahjaksi )
Nyt enää en osta ensi jouluna lahjaa ostan muodollisen lahjan jonka arvo on 5€
( Työpaikallani EI SAA olla alkoholia eikä sitä saa millään lailla nauttia , eikä lahjaksikaan ei saa ostaa liköörikonvehteja eikä sen alkoholin alaisena mennä töihinkään).
On terveyden ja hoidon sekä sosiaalialan työpaikka.
Up