Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko skitsofreenikko olla töissä psykiatrisella osastolla hoitajana?

Vierailija
14.01.2023 |

Jos sairaus on tasapainossa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin, miten on??????????????

Vierailija
4/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko skitsofreenikko hoitaa itseään psykiatrisella osastolla. Miten on?

Vierailija
5/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on maapallossa mahdollista mutta otsikon kysymys ei tunnu olevan yhtikääs mikään maapallon mahdollistaja tekijä.

Vierailija
6/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko osastonhoitaja joutua osastolle?

Vierailija
7/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MISSÄÄN NIMESSÄ!!!!!!!

Vierailija
8/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän laihakaan voi toimia kokkina...

Vierailija
9/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan pysty kolmivuorotyöhön. Moni skitsofrenialääke myös pistää nukkumaan puolet vuorokaudesta, en tiedä jaksaako siihen päälle vielä sekä henkisesti että fyysisesti rankkaa työtä.

Vierailija
10/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko osastonhoitaja joutua osastolle?

Voi. Mummo oli psykiatrisessa sairaalassa tiimin vetäjä ja hoitaja, sairastui psykoosiin ja joutui itse osastolle ja työkaverit muuttui hänen hoitajiksi. Sen jälkeen siirrettiin toiselle osastolle hoitoon.

Vierailija
11/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän laihakaan voi toimia kokkina...

...haluatko että pakistanilainen maailman vahvin mies tulee suomeen pelastamaan englannin kuningattareen 440kg lihaksilla?

Tämä kaveri näyttää pullealta mutta on lihasta täynä, kaikki ei ole miltä näyttää.

En tiedä onko tämä totta tämä väittämäni mutta tämän tyyppisiä "pullukoita" on ollut maapallon historian saatossa. Elävät 4h yöunilla ympäristöystävällisissä paikoissa joissa heidän kotona on jatkuvasti positiivista energialiikettä ja keho tekee työtä kokoajan, isoimmille ja kaikkein isommille ei kannata pottuilla

Vierailija
12/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä työkavereiden diagnoosit tiedät? Minä en ainakaan tiedä eikä edes kiinnosta tietää. Pershäiriöiset ne pahimpia työpaikoilla ovat eikä heillä yleensä ole diagnoosia, koska omasta mielestään ovat terveitä.

Vierailija
13/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pukki työskennellä kaalimaan vartijana?

Vierailija
14/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että sinällään voi, koska entinen työkaverini juurikin osatolla oli skitsofreenikko. Ehkä ei kuitenkaan ole hyvä idea, koska työn henkinen kuormitus voi aiheuttaa sairauden pahenemisvaiheen. Vuorotyö itsessään on myös haitallista sairauden kannalta, kun säännöllinen vuorokausirytmi olisi tärkeä. Minun työkaverellineni kävi lopulta niin, että sairaus aktivoitui kun ei yövuorojen jälkeen onnistunut kääntämään rytmiä. Ei nukkunut enää ollenkaan, ja luultavasti tämä laukaisi psykoosin, jonka seurauksena hän sitten lopetti/ joutui lopettamaan työt.

Vierailija
15/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö Taivaan isältä?

Minä en tiedä mutta minua kiinnostaa, lähtökohtaisesti kumminkin vastaan kysymykseen enkä matki palstan juorujoita, niin vastaan siten että lähtökohtaisesti kumminkin osaston hoitajan näkemys osastosta on alkeellisempi kuin osaston hoidettavan, vaikka kuinka shokkimainen osaston järkytys on, näin ainakin minä toivon Taivaan isänä Jumalalta

Vierailija
16/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi, toki olen skitsofreenikko ja tykkään siksikin ajatella että sairaus ei sinällään estä useimpia työtä. Vuorotyö on kyllä riski, mutta ehkä työtä voisi tehdä vain päivävuorossa tai osa-aikaisesti jos työnantajalle voisi olla rehellinen sairaudestaan? Ei ehkä haastattelussa koska stigma on edelleen ihan valtava, mutta myöhemmin kun on jonkun aikaa pärjännyt töissä hyvin.

Vierailija
17/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset olettavat että kaikki heidän kohtaamansa ja tuntemansa ihmiset ovat raittiita ja täysin terveitä ellei toisin suoraan sanota. Monella ei pää kestäisi jos tietäisi miten moni heidän tuttavapiirissään on juurikin vaikeasti sairas, huumeita käyttävä, juoppo, persoonallisuushäiriöinen, aktiivisesti väkivaltainen, raiskaaja tai lapsiinsekaantuja. Maailma on tyly.

Vierailija
18/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeeiden oikeinkäytön opettamisen puutteellisuus ajaa käsikädessä lääkeyhtiötä helpon rahan saavuttamiseen. Kaikki lääkkeet ja hoito perustuu helppouteen ja kannattaa pysyä kaukana epäterveellisyydestä ja epätasapainosta. Jokapuolella on skitsofreenikoita, mutta emmehän halua niitä oikeasti jokapuolelle ja sitä emme myöskään halua että kaikki ovat skitsofreenikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän