Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytyin, kun tajusin kuinka paljon olen vanhentunut parin vuoden sisällä.

Vierailija
15.11.2006 |

Esikoisen syntymä ajoittuu tälle ajanjaksolle, joten sikäli ei ihmekään. Hämmästyin sitä, kun tajusin, kuin kasvoni ovat rupsahtaneet. Nahka roikkuu leukapielistä ja kasvot näyttävät sameilta ja turpeilta. Kasvot ovat " venähtäneet" pidemmiksi ja ihon kimmoisuus näyttää kadonneen. Kuinka tämä kaikki on mahdollista kahden vuoden aikana!!!???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nukkunut liian vähän, niin se taatusti näkyy naamassa. Jonkin verran tilanne korjaantuukin, kun nukkuu säännöllisesti tarpeeksi, mutta siihen ei riitä yksi, eikä kaksi yötä. Juo myös runsaasti vettä, se " kirkastaa" ihoakin.

Vierailija
2/6 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän keksisi itselleen paremman " palkintojuoman" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut todella rankkaa tämän viimeisen vuoden ajan, valvomista ja hammasten kiristelyä tuon pienokaisen vuoksi.

Kauhea stressi ollut jatkuvasti päällä, niin johan se alkaa näkymään uloskin päin. Rentoutumis keinoina käyttänyt liian usein viini, siideriä yms.

Vierailija
4/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyneet peräperään, ja kesällä havahduin peilikuvaani oikein rajumman kautta:

- silmäpussit roikkuvat

- ryppyjä silmien ympärillä

- syvät juonteet otsalla

- löysää kaulan ihoa

jne

tämä kaikki tullut parin kolmen vuoden aikana. En ole vielä vanha enkä ylipainoinen, mutta vanhentuneen ja turvonneen näköinen olen kyllä :(

Vierailija
5/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-takamus roikkumaan

-iho ryppyyntynyt rintojen välistä

-silmienalusiho kurttuuntunut

Olin 10 vuotta ihan samanlainen, ja sitten nämä muutokset hyökkäsivät kerralla. :(

Vierailija
6/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspartaami ja asesulfaami K keräävät nestettä epätasaisesti kehoon, ja aiheuttavat turvotusta.