Seurapelejä 17v synttäreille?
5-6 hengen porukka, jossa yks täysikäne, muutama 17v ja loput 16v eli näitte alaikästen ehoilla mentävä, ei siis alkoholia. Näit synttäreit vietetään ihan vaan rennosti jonkun luona yötä, syödää hyvää ruokaa, katotaa leffaa ja hengataa ja sit jotai aktiviteettia sinne ois kiva olla. Pienellä budjetilla!
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
En minä kyllä ollut lasten 17-vuotissynttäreillä, taisi olla kivemmat bileet ilman äitiä.
Ihan oon itte tää synttärisankari, just tän takia taidetaanki lähtee sit kuitenki yhelle vuokramökille viettää nää synttärit, ku todennäkösesti kaikkien porukat on kotona sillo
ap
Syvällisempään tutustumiseen powepoint esitykset omasta elämästä! Jokanen laatii etukäteen lyhyen powerpoint esityksen, josta löytyy yllättäviä faktoja itsestä, kuvia omasta lapsuudesta jne
Jotain aliasta tai mustaa pekkaa.
No jos teijä porukas on yks täysikäne ni sehä voi hakee juomat? tuhat kertaa hauskempaa ku vähä alkaa estot lähtee
Paskojen biisien levyraati! Esittelette jokainen oman "nolon" lempparibiisin ja sit valkataan paras "paskabiisi"
Vierailija kirjoitti:
No jos teijä porukas on yks täysikäne ni sehä voi hakee juomat? tuhat kertaa hauskempaa ku vähä alkaa estot lähtee
Miksi pitää saada estot pois? Surkeeta jos ei osaa pitää hauskaa ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Meijän porukka on aina yhtä sekasi (hyvällä tavalla), ei siihe tarvita alkoholii tai jauhoja. Pystytään olee ihan omia ittejämme toistemme seurassa eikä tarvita rohkasuryyppyy siihen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää saada estot pois? Surkeeta jos ei osaa pitää hauskaa ilman alkoholia.
Olen ihan samaa mieltä. Etenkin, kun vielä suurin osa porukasta ilmeisesti alaikäsiä vielä! Hienoa, jos nykynuoret osaavat pitää hauskaa ilman holiakin.
Vierailija kirjoitti:
Ap on hieno esimerkki nykynuorista, todistaa ettei ne kaikki todellakaan oo piloilla. Tosi kiva, että otatte kaikki huomioon ja vieläpä noudatatte lakia!
Nykynuoret on enimmäkseen just tällaisia.
Oma nuoreni ei varmaan ole kertaakaan edes käynyt baarissa
-04-syntyneen äiti
Pullon pyöritys jossa pääsee imuttelee nuorta kaunista naista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on hieno esimerkki nykynuorista, todistaa ettei ne kaikki todellakaan oo piloilla. Tosi kiva, että otatte kaikki huomioon ja vieläpä noudatatte lakia!
-04-syntyneen äiti
Ja tää on vaan ja ainoastaan hyvä asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kyllä ollut lasten 17-vuotissynttäreillä, taisi olla kivemmat bileet ilman äitiä.
Ihan oon itte tää synttärisankari, just tän takia taidetaanki lähtee sit kuitenki yhelle vuokramökille viettää nää synttärit, ku todennäkösesti kaikkien porukat on kotona sillo
ap
Mölökkyä pittää mökillä pelata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mölökkyä pittää mökillä pelata
Talvella voi olla vähän kurjaa jossai loskapaskas pelata jos siis synttärit on nyt lähiaikoina
Vierailija kirjoitti:
Pullon pyöritys. Seksiä voi harrastaa selvinpäinkin. Eikä maksa mitään, tai no kortsuja ehkä kannattaa käyttää.
Iän puolesta ei tuossa enää neitsyitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Tuon ikäisenä me juotiin viinaa ja nussittiin ristiin.
Ei tarvinnut rahaa laittaa sipsiin ja dippii .Joo varmasti, mutta ajat muuttuu. Osa meistä ei halua ollenkaan alkoholia juoda, niin sitä tietysti kunnioitetaan!
ap
Ja tokihan tässä iässä alkoholin juonti on vielä laitonta! Mieluummin kiva ja hauska ilta kavereitten kanssa, kun se ettei muista koko illasta mitään ja aamulla sit kauhee darra
Alkoholia on myös mahdollista ottaa kohtuudella.
Ukko40 kirjoitti:
Ei tarvinnut rahaa laittaa sipsiin ja dippii .
Tuolloin oli viina halvempaa kuin sipsi ja dippi. Prkl boomerit pilas meidän talouden.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäänvielä, että ei olla tän porukan kans päästy viel sillein kunnolla kunnolla tutustumaan syvällisemmin, niin sellaset pelit joissa opitaan tuntemaan toisemme vielä paremmin ois hauskoja!
Pimeässä eikä saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-04-syntyneen äiti
Ei minunkaan.
Keskittyy työntekoon ja uraansa.
Tienaa useita tonneja kuussa onlyfansissa.
-2005 tytön äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Ei tarvinnut rahaa laittaa sipsiin ja dippii .Joo varmasti, mutta ajat muuttuu. Osa meistä ei halua ollenkaan alkoholia juoda, niin sitä tietysti kunnioitetaan!
ap
Ja tokihan tässä iässä alkoholin juonti on vielä laitonta! Mieluummin kiva ja hauska ilta kavereitten kanssa, kun se ettei muista koko illasta mitään ja aamulla sit kauhee darra
Erikoista kun alkoholi on laitonta mutta seksi ei...🤔
Teinit voi itse suunnitella. Siihen ei tarvitse aikuista.