Miten olette päässeet eroon ujoudesta sängyssä
Itseäni häiritsee tai jotenkin ujostuttaa kun mies katselee niin intensiivisesti sängyssä. Meillä on siis aina ihan vaatteet pois ja valot päällä ja en ole erityisen epävarma omasta kropasta edes. Enkä kiellä miestä katsomasta. MUTTA todellisuudessa minun on vaikeaa saada orgasmia, kun tiedän että toinen katsoo koko ajan.
Miten oppisin rentouttamaan itseäni niin, että voisin olla sinun sen kanssa, kun toinen katselee? Että pystyisi paremmin keskittymään siihen omaan nautintoon siis
Kommentit (28)
Jos on teurasjätteeltä näyttävän lerpattava lörtsyrutale jalkojen välissä ja tissitkin eri paria, roikkuvat ja törröttävät niin parempi olisikin olla pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on teurasjätteeltä näyttävän lerpattava lörtsyrutale jalkojen välissä ja tissitkin eri paria, roikkuvat ja törröttävät niin parempi olisikin olla pimeässä.
Ehkä niin sitten teillä. Jokainen tyylillään.
Meillä muilla on olemassa hyvä testi, pitääkö mies naisensa kehosta vai ei: kuka teillä sammuttaa valot seksin ajaksi? Miehet kyllä sammuttaisivat valot, jos haluaisivat. Mutta yleensä se on pois miehen nautinnosta. Jos ei jostain syystä missään muussa, niin suihinotossa vähintään. Ei se ole mikään sattuman vahinko, jos valot ovat aina sopivasti päällä, ehkä kivasti himmennettynä tms., kun miehellä on seksiaikeita. ;)
Kiihottaa ajatus seksistä ujon naisen kanssa. Samaa jännitystä ja ainutkertaisuuden tunnetta kuin seksissä neitsyen kanssa, mutta ilman säätöä.
Fantasion jonkin verran kokeneesta naisesta ja seksistä hänen kanssaan hienon illallisen jälkeen. Hän ei aluksi uskaltautuisi edes riisuutua, mutta riisuisi minulta vaatteita pois haparin jännittynein ottein. Himmentämällä valot, hitaasti suutelemalla ja hyväilemällä häntä saisin hitaasti suostuteltua hänet luopumaan vaatteistaan, vaatekappale kerrallaan. Alusvaatteisillaan tutkisin hänen kehonsa käsin, suudellen ja kielelläni jumaloiden sitä, ehkä peittäen naisen silmät juhlapukuni kravatilla, jos se helpottaisi naista antamaan minulle kokonaan ohjat. Sitten laitan kädet liivien alle tuntien naisen paljaat nännit. Lopulta vedän hitaasti liivit pois rintojen päältä alas naisen vielä hieman vastustellen ja kainostellen. Jätän ne toviksi siihen jatkaen rintojen ja muun kehon vielä varovaista hyväilyä.
Kun olisimme edenneet tähän asti, ohjaisin naisen pian selinmakuulle, tyyny alaselän alle, ja ohjailisin vuorostani naisen käsiä pitkin omaani ja hänen omaa kehoansa, joka paikkaan. Tarjoan omaa kovaa penistäni tutkittavaksi: sivelen sillä hänen vatsaansa, hänen käsivarsiaan, kaulaansa, leukaansa, rintojaan, nännejään, häpykumpuaan. En pidä kiirettä. Toki en kieltäytyisi suustakaan, jos penis luontevasti sinne sujahtaisi. Voisin käskyttää häntä imemään sitä kovempaa. Mutta käsiään hän ei saisi käyttää itse, vain minun ohjauksessani.
Lopulta olisi aika luopua pikkareista. Hyväilen naisen reisiä, vetäisin hitaasti hänen ei-liikaa-paljastavat pikkarinsa pois estäen häntä koko ajan levittämästä jalkojaan ja asettuisin reisien päälle. Ohjailen hänen kätensä hänen päänsä taakse sängynpäätyyn ja annan naisen olla tässä asennossa aikansa, hyväillen hänen rintojaan ja häpykumpuaan, tuntien hänen liikkeensä. Palauttaisin kädet takaisin paikalleen, jos ne eivät pysyisi siellä. Kumarrun ehkä suutelemaan häntä välillä, mutta en jää siihen.
Sopivan kiireettömän hetken kuluttua olisi aika aukaista terälehdet. Jatkan hieromalla penikselläni naisen jalkoväliä laskemalla tai pakottamalla jalan kerrallaan aukeamaan. Tai sitten ehkä nuolen pimppaa - ensin taas suljetuin jalkovälein, varovaisesti suudellen ja nuollen pitkin hitain vedoin, mutta sitten avaten jalkovälin ja kiihtyvin pyörivin liikkein kovempaa. Kieleni eksyisi lopulta ehdottoman vahingossa naisen välilihalle ja peppuun saakka. Tuntisin ehkä naisen säikähdyksen, mutta en välittäisi, vaan jatkan. Aikansa kuluttua nousen, katsoisin naista silmiin, ottaisin käsistä kiinni, ja ohjaan ne hänen omalle pimpalleen. Tai ensimmäisessä vaihtoehdossa penikselleni, joka hieroo hänen pimppaansa.
Lopulta nainen vaatii minua sisäänsä. En suostu siihen heti, vaan pitkitän hieman, sitten ohjaan hänet ratsastamaan. Vedän hänet hellästi päälleni ja otan hänen lantiostaan otteen käsilläni, lasken naisen hitaasti penikselleni, aivan juureen asti työntyen. Ohjailen hänen lantionsa pyöriviin liikkeisiin. Hyväilen hänen pyöreää lantiota, peppuaan, kaulaansa, hänen rintojaan, joiden nännit ovat tässä vaiheessa kivikovat, naisen pitäessä käsiään ylhäällä pään takana keinahdellen. Sitten siirrymme reippaampaan raviin. Näkisin aiemmin niin ujon naisen ratsastamassa minulla villisti, voihkien ja tissit pomppien.
Tultuani kestokykyni rajoille hän kaatuu päälleni pillu pumpaten penistäni. Muutamalla lisätyönnöllä laukean naisen sisään. Jäämme siihen asentoon sisäkkäin tasaamaan happea, suutelemaan ja juttelemaan mukavia. Kehun hänen kasvojaan ja sanon pitäväni hänen suustaan, se on niin söpö ja huulet pehmeät. Kerättyään rohkeutta nainen ujosti kysyy pystynkö laukeamaan kahdesti, ja saisiko hän vielä koittaa ottaa minulta loppuun asti suihin. Lupaisin tämän, jos hän suostuu tekemään sen kyykyssä katsoen minua silmiin. Ja tietysti hän suostuu, ja näin saan vielä ujolta tytöltä lopulta innokkaan suihinoton samalla, kun näen oman spermani valuvan hänen pimpastaan lattialle.
Itse sanoisin, olen siis mies että koitatte kerran niin että miehellä on silmät sidottuna ja toinen kerta niin että naisella silmät sidottuna ja molemmilla kerroilla molemmat antaa nautinnon äänten ja huohotusten kuulua ja käyttäkää kunnolla vaan ääntä älkääkä säästelkö.
Toisen nautinnon kuuleminen kiihoittaa molempia ja luo itsevarmuutta.
Sitten jatkossa voitte jutella onko jotain fantasioita ym asentoja joita jompikumpi haluaisi koittaa ja ylitätte yhdessä niitä rajoja ja luotte uusia kokemuksia. Tai käskytät miehen makaamaan selälleen ja istuudut naamalle nuolettamaan itseäsi,sinulle tulee vallan tunne ja usko pois miehet tykkää.
Ja muistakaa että paikkana ei saa olla aina vain tylsä oma makuuhuone/sänky
En jaksa ujostella, tekeekö sen sitten ikä vai itseluottamus, en tiedä.
Minulla rinnat tyhjät pussit, imettänyt 3 lasta. Koko vartalo täynnä raskausarpia, isojakin. Nahkapussi roikkuu vatsalla.
Saan valtavasti kehuja vartalostani ja siitä etten häpeile yhtään. Olen reilu 40 vuotias, puolen vuoden sisään ollut sängyssä niin 25 vuotiaan kuin 60 vuotiaankin kanssa eikä mitään eroa vartaloon suhtautumisessa.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ujostella, tekeekö sen sitten ikä vai itseluottamus, en tiedä.
Minulla rinnat tyhjät pussit, imettänyt 3 lasta. Koko vartalo täynnä raskausarpia, isojakin. Nahkapussi roikkuu vatsalla.
Saan valtavasti kehuja vartalostani ja siitä etten häpeile yhtään. Olen reilu 40 vuotias, puolen vuoden sisään ollut sängyssä niin 25 vuotiaan kuin 60 vuotiaankin kanssa eikä mitään eroa vartaloon suhtautumisessa.
Ikä ei ikävä kyllä ole mikään automaattipelastus. Itsellä ikää 40 ja ihan samalla lailla nolottaa kuin 20 vuotta sitten. Ei paikat roiku, ei ole ylipainoa eikä arpia. Mutta minä olenkin tämmöinen häpeilijä muuallakin elämässä, varmaan samanlainen hautaan asti.
Näin ujona sivusta kommentoiden sanoisin että tuommoinen syvään päähän heitto (sitominen, alistaminen jne) kerralla saa aikaan pahimmillaan inhon/pelon seksiä kohtaan pidemmäksi aikaa. Joillakin voi ehkä toimia mutta olettaisin että silloinkin mies saa olla tarkkana ettei vedä hommaa yli.