Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette päässeet eroon ujoudesta sängyssä

Vierailija
14.01.2023 |

Itseäni häiritsee tai jotenkin ujostuttaa kun mies katselee niin intensiivisesti sängyssä. Meillä on siis aina ihan vaatteet pois ja valot päällä ja en ole erityisen epävarma omasta kropasta edes. Enkä kiellä miestä katsomasta. MUTTA todellisuudessa minun on vaikeaa saada orgasmia, kun tiedän että toinen katsoo koko ajan.

Miten oppisin rentouttamaan itseäni niin, että voisin olla sinun sen kanssa, kun toinen katselee? Että pystyisi paremmin keskittymään siihen omaan nautintoon siis

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panes valot pois ja silmät kiinni.  Ei tarvitse mennä jonkun oppien  mukaan, vaan sen mukaan mikä parhaimmalta tuntuu. Itsestä ei muista.

Vierailija
2/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tietäisinkin! Minä en ole edes vielä niin pitkällä kuin sinä, eli häpeilen kovasti omaa vartaloani ja en haluaisi näyttäytyä alasti muuten kuin todella hämärässä. Ja jos mies katselee minua en voi miettiä mitään muuta kun että näytänkö rumalta, onko minulla hölmö ilme tai asento jne. Eli jos minä haluan nauttia seksistä se on peiton alla pimeässä 🙁

Ainut mikä tähän häpeilyyn on toistaiseksi auttanut on ollut alkoholi mutta se ei ole kyllä mikään ratkaisu ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinua häritsee kun mies jumaloi sinua, sinun kroppaasi ja rakastaa sinua??  Mikä voisi olla enää parempaan.  Sitähän sinä olet toivonut koko ikäsi. Ota vastaan mitä annetaan ja heittäydy miehen vietäväksi.  Olet sen ansainnut. 

Vierailija
4/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti. Lopettakaa (naiset) ja miehetkin, antakaa olla se toisen ajattelu!! Heittäytykää seksiin ja antakaa palaa.

Vuodet menee hukkaan moisten asioiden mietinnässä.

Nimimerkki: pitkä kokemus ja hyvää seksiä rakkaan jo hiukan charmikkaan miehen kanssa, aina antaa täyden nautinnon.

Vierailija
5/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä ja peiton alla on se varmin erotiikan tappaja. Antakaa näkyä, kosketella ja tehkää itse samoin, siitä se nautinto lähtee.

Vierailija
6/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkaa miehelle, että nuolee pimpsaa hartaasti ennen paneskeluja. Vikkelä kieli vie turhat ujostelut ja lämmittää sopivalla tavalla laittoa varten.

Vierailija
7/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää muistaa kehua naisen vartaloa.

Ei naisen pidäkkään mikään mallinukke olla.

Nainen on nainen ja se riittää. On se vaan

niin mielettömäm hyvän tuntuista , kun saa

sitä naisen vartaloa katsella ja hyväillä . Siinä

lähtee veri kiertämään ja tunne nousee

Vierailija
8/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeässä ja peiton alla on se varmin erotiikan tappaja. Antakaa näkyä, kosketella ja tehkää itse samoin, siitä se nautinto lähtee.

Nokun ei lähde, niinkuin juuri kerroin että on ongelma. Minä en pysty rentoutumaan kunnolla, kun kaikki näkyy ja on kosketeltavissa.

Vierailija
9/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa silmä side ja se laitetaan sinulle ennen seksiä. Samaan yhteyteen voi yhdistää sidontaleikit.

Vierailija
10/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai muuta keinoa ole kuin paljon "harjoittelua". Tietääkö miehesi ujoudesta? Jos ei, niin se kannattaa ilmaista. Hän voi auttaa siinä paljon, esimerkiksi antamalla sinulle aikaa. Tuntuuko sinusta ujolta olla miehesi kanssa muutenkin alasti - vaikka saunassa - vai liittyykö tämä vain seksiin tai vain tiettyihin kohtiin kehoa? Häpeilisitkö katsoa miehesi kanssa eroottisen elokuvan?

Ehkä luottamus- ja alastomuusharjoittelu auttaisi ja parantaisi itsetuntua. Oleilkaa alasti keskenänne paljon. Aluksi pelkkä oleminen voi riittää.  Jätä yöpuku pois, nuku alasti miehessäsi kiinni. Käykää yhdessä suihkussa pesten toistenne kehot. Miehesi todennäköisesti haluaa toisinaan silitellä sinua, ja tutkia alastonta kehoasi, jopa niin, ettei ajatus ole suoraan harrastaa seksiä. Tehkää tätä. Anna tai pyydä miestä usein hieromaan selkääsi, pakaroitasi, tutkimaan jokainen sentti kehostasi pitkään ja hartaasti. Jännitys vähenee, mitä pidempään ja hitaammin toimitte - tosin se voi muuttua kiihkoksi :)

Voitte myös kokeilla itsetyydystystä niin, että toinen katsoo toimitusta, alasti. Jos miehesi on rohkea (ja ajatus sinusta tuntuu yhtään kiihottavalta), niin pyydä häntä hoitelemaan itsensä laukeamiseen saakka, kun sinä katselet. Kun uskallat, niin vaihtakaa rooleja: mies katselee, kun sinä tyydytät itseäsi. Älä pety, jos se ei ensimmäisillä kerroilla onnistu. On  erittäin rohkeaa jo vain uskaltautua katsottavaksi näin, saatikka, että onnistuisi viemään itsensä maaliin. Mutta on todella kiihottavaa tehdä se.

Joku kommentoi olevansa huolestunut, että saattaa olla vaikka hölmö ilme kasvoilla, hölmössä asennossa tms. Turha pelko, tietysti. Monelle miehelle olisi erittäin suuri kunnia, jos hänen rakastamansa ja rakastelemansa nainen menettäisi itsekontrollia, olisi silmät ympäri kääntyneinä leuka roikkuen kuin aivoinfarktista kärsineellä, hiukset sekaisin ja tissit tai pimppa läiskyen tai loiskuen kontrolloimattomasti peppureikä suoraan miehen näkökentässä. Kontrolloimaton himo on monesta miehistä parasta seksiä, mitä on. Miehet osaavat katsoa naisissa niihin kohtiin, joka heidän silmäänsä miellyttää.

Vierailija
11/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen, puhuminen ja puhuminen.

Vierailija
12/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin ujoudesta eroon alistumalla vanhemmalle miehelle. Jo ensimmäisellä kerralla tunsin rohkeutta. N24

Vierailija
13/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ujoutta niin sillon suuseksi saavana osapuolena tuskin onnistuu. Se on kaikista intiimein asia mitä sängyssä voi tehdä ja siinä tulee esille se mikä naista jännittää eniten, että kelpaako miehelle.

Vierailija
14/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ujous katosi ekan kimpan myötä.

Kun huomasin että miehillä seisoi kun ottivat puoli väkisin vaatteitani pois, ja kiihkeä se oli käsittämätöntä. Nuoret miehet kilpailivat minusta. Siihen loppui epävarmuuteni .

Vierailija
15/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valossa tuntuu ujostuttavan niin ota avuksi jotain seksikästä vaatetta? Esimerkiksi korsettiyläosia saa suht. halvalla ihan alusvaatekaupoista tyyliä Lindex/Hm tai ihan vaan nätit liivit ja joku huitula päälle. Tai vaikka lyhyt kesämekko ilman pikkuhousuja ja korkkarit :D

Ajan kanssa ja jatkuvasti ylittämällä omaa mukavuusastettaan pienin askelin, sanon mä. Mulla on ihan reippaasti ylipainoa ja arpia ja muhkuraa ja ajan kanssa olen todennut että elämä on liian lyhyt harrastaa huonoa seksiä. Se toki auttaa kun on mies joka käy kuumana vaikka mistä asuista niin tuntuu kivalta kun toinen riehaantuu vaikka mitä pukee päälle :D Nyt uusimpana tilasin haarakiilattomat pitsialushousut ja stay upit.

Vierailija
16/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vieraissa, niin ei ujostuta enää oma mies.

T: kokemusta on

Vierailija
17/28 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nuolee mirriä ja työntää sormet pimppaan tai pyllyyn nuolun lomassa. Ei sen jälkern ujostuta

Vierailija
18/28 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pääsin ujoudesta eroon alistumalla vanhemmalle miehelle. Jo ensimmäisellä kerralla tunsin rohkeutta. N24

Tämä, alatte leikkimään poikakaverisi kanssa "sido minut ota minut" leikkejä, eli silmäsi peitetään ja sinut kiinnitetään seksihepeneissä tiukasti sänkyyn X-asentoon, jonka jälkeen miehesi saa sovitusti pitää sinua esim. 2h "seksilelunaan". Tätä kun olette muutaman kerran tehneet, niin sitten ilman sidettä ja ujous on varmasti kaikonnut.

Vierailija
19/28 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/28 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, alatte leikkimään poikakaverisi kanssa "sido minut ota minut" leikkejä, eli silmäsi peitetään ja sinut kiinnitetään seksihepeneissä tiukasti sänkyyn X-asentoon, jonka jälkeen miehesi saa sovitusti pitää sinua esim. 2h "seksilelunaan". Tätä kun olette muutaman kerran tehneet, niin sitten ilman sidettä ja ujous on varmasti kaikonnut.

Aihe vetää selvästi puoleensa setiä, jotka fantasioivat pääsevänsä harrastamaan bondageleikkejä ujon naisen kanssa. Päästä vähän kouluttamaan ujoa, häpeilevää tyttöä rajuun seksiin, wau. Mikäs siinä, jos tykkää. Voisiko samalla ottaa videon ja jakaa kaikille kavereille. Ei sitten nolota niidenkään kesken enää mikään.

Ja toi jaettu video: jollain vekottimella voihkimaan 0-100 parissa sekunnissa. Melko tehokas kapine. Jos ujous ei tuolla + häpäisemällä lähde, niin jo on kumma. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi