Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein aina jos kysyn joltain mieheltä, mikä minussa ensiksi häntä kiinnosti, vastaus on "sun rinnat"

Vierailija
14.01.2023 |

Rintani eivät ole mitenkään ihmeelliset. Perus 70B tai C liiveistä riippuen. Kuitenkin suurin osa tapaamistani miehistä mainitsee sen. Enkä pukeudu mitenkään tyrkysti tai push-up-liiveihin tms.

Olisi joskus kiva kuulla vaikka "sun silmät" tai "sun hymy" mutta ei, kun rinnat.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tyyliinkö?

Vierailija
22/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi teoriassa nähdä ensin rinnat. Mutta jos kysyy mikä -kiinnosti- ja vastaus on rinnat, ei miehessä ole kauheasti toivoa. Pitää löytää mies jota kiinnostaa sinä ekana ja silmät. Seksikeskeinen on jo aivonsa menettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kerran mieheltä, että mikä mussa on parasta niin vastasi pimppi. Oltiin siis jo oltu vuosia yhdessä.. Kysyin uudestaan, että mikä muu niin taisi vastata, että suu ja tissit. Miehet taitaa vaan olla sellaisia, että nää asiat on tärkeitä..

Ihanan aito junttimeno siellä!

Vierailija
24/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs miehessä sitten kiinnosti?

Status ja rahat. Ajatus siitä miten hän voi tukea perhettään taloudellisesti. Miehen ainoa tehtävä on tarjota elämänlaatua.

Tän kirjoittajan täytyy olle se sama, kuka jokiaiseen ketjuun tunkee ton, että miehet on vaan naisille rahoittajia. Säälittävä olet, sellaisena pysyt ja pidä tunkkis!!

Olette osoittaneet itse ettei elämässänne ole miehelle mitään muuta virkaa

Vierailija
25/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kerran mieheltä, että mikä mussa on parasta niin vastasi pimppi. Oltiin siis jo oltu vuosia yhdessä.. Kysyin uudestaan, että mikä muu niin taisi vastata, että suu ja tissit. Miehet taitaa vaan olla sellaisia, että nää asiat on tärkeitä..

On kyllä aika nuija. Jättäisin.

Vierailija
26/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin naiseni perseeseen.

Meni kuitenkin pari vuotta ennen kuin sain kakkosta.

Vierailija
27/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Status ja rahat. Ajatus siitä miten hän voi tukea perhettään taloudellisesti. Miehen ainoa tehtävä on tarjota elämänlaatua.

Tän kirjoittajan täytyy olle se sama, kuka jokiaiseen ketjuun tunkee ton, että miehet on vaan naisille rahoittajia. Säälittävä olet, sellaisena pysyt ja pidä tunkkis!!

Miesvihauuli tuntee maailman kaikki naiset!

Vierailija
28/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset haluatte rehellisen ja SIVISTYNeEN miehen niin miksi ne rinnat on muka väärä vastaus? Geenit ne geenitg.ggggh. 

----------------------

Tämä on kuin Helge Herala ja teeskentelijät.

Vierailija
29/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan toi rinnat on kun vaikka peppureikä.

Vierailija
30/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä puoli pienissä rinnoissa on myös se, että välttyy tuollaisilta miehiltä.

Vierailija
31/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain pullukampana kuulla tota "ihastuin sun hymyyn"-juttua 😁

Minkälaisia miehiä sä oikein tapailet, tai minkälainen siis itse olet, jos on vana tissit mielessä?

Itsellä sama koko ja hoikka olen, mutta hieman syvällisempää palautetta tulee, tisseihin tykästytään vasta sit kun päästään tositoimiin.

Esim jos tinderistä miehiä pokailet, niin ei sieltä kai kovin henkeviä keskusteluja voi odottaa kun on kuitenkin ulkonäön perusteella arpova sovellus.

Vierailija
32/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilijasirkka-naaras syö koiraan jos lahja ei ole riittävän iso. Sait vastauksen.  

Vierailija
33/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi teoriassa nähdä ensin rinnat. Mutta jos kysyy mikä -kiinnosti- ja vastaus on rinnat, ei miehessä ole kauheasti toivoa. Pitää löytää mies jota kiinnostaa sinä ekana ja silmät. Seksikeskeinen on jo aivonsa menettänyt.

Silmät on elin siinä kuin rinnat tai kantapää.

Ihminen ei ole silmänsä, joten missä ero?

Vierailija
34/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt eniten huolestuttaa, että miksi kyselet miehiltä mistä ne sussa tykkää.

Onko sulla kaikki ok?

Vierailija
35/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika nuija. Jättäisin.

Sama. Oksettava tyyppi.

Vierailija
36/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika nolo vastaus jos kyse aikuisesta miehestä...

Vierailija
37/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastuin naiseni perseeseen.

Meni kuitenkin pari vuotta ennen kuin sain kakkosta.

Kuusi vuotta jo mennyt ja vieläkään ei ole lohjennut. Naiseni ei taida oikeasti välittää minusta ja on ehkä syytä jatkaa matkaa.

Vierailija
38/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon irtosuhteita? Vai miten on uusi mies tentattavana yhä uudelleen?

Vierailija
39/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kognitiivisen totaali dissonansin kun vartalosi kaaret laukaisivat sarjan primitiivireaktioita!  TÄLLÄISENKÖ VASTAUKSEN te naiset haluatte?

------------------------------------------------

Neanderthalensis hyppii tasajalkaa ja kuolaa, virtsaa  ja lausuu lennokaasti "glmghh ughla guu!" ja naaras on ekstaasissa! (nisäkäiden urosten virtsa tunnetusti kiihottaa nisäkäsnaaraiden .....krhm. Ette ole nähneet kiimakuoppia hirvillä ja peuroilla? Ja mitä muuta se naisen ejakulaatiokin on kuin ....virtsaa. (n 30- 80 %:sti)

Vierailija
40/62 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erään ladyn hammaskorusta :8mää luulin, että siinä on reikä!) ...kiähhh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme