Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ja tietoja ehkäisyruiskeesta?!?!

Vierailija
15.11.2006 |

Haeskelin eilen tietoa eri ehkäisykeinoista ja tuo ruiske vaikutti mielenkiintoiselta..

Olisiko kellään kertoa kokemuksia siitä?

Sehän otetaan siis 3kk:n välein..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen valmiste on helppo (gyne pistää 3kk välein) ja varma. Halpa (5-9e). Haitta puolet huomasin jälkikäteen. Sain niukasti tietoa aluksi. Nyt en enää käyttäisi.

Lihottaa melkein kaikkia keskimäärin 3kg per piikki. Sisältää aineita, jotka lisäävät luukatoa, osteoporoosiota. Siksi ei saa käyttää 2v kauempaa. Tiedustelin myös raskautumis mahdollisuuksia käytön jälkeen, niin ainakin puolivuotta menee ennen kun poistuu elimistöstä.

Vierailija
2/4 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyseinen valmiste on helppo (gyne pistää 3kk välein) ja varma. Halpa (5-9e). Haitta puolet huomasin jälkikäteen. Sain niukasti tietoa aluksi. Nyt en enää käyttäisi.

Lihottaa melkein kaikkia keskimäärin 3kg per piikki. Sisältää aineita, jotka lisäävät luukatoa, osteoporoosiota. Siksi ei saa käyttää 2v kauempaa. Tiedustelin myös raskautumis mahdollisuuksia käytön jälkeen, niin ainakin puolivuotta menee ennen kun poistuu elimistöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden yrittämistä saa siis suunnitella ainakin puoli vuotta ennen tositoimia.

Vierailija
4/4 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin että on hyvä lyhytaikainen ehkäisy, kun voi käyttää imettäessä (kuulemma 100% samaa kamaa kuin minipillereissä), oli halpa ja terveydenhoitaja pisti 12 viikon välein.

Mutta mutta, eka puoli vuotta kierto oli totaalisen sekaisin ja sitten kun lopetin piikin käytön meni vuosi ennen kuin raskauduin ja sekin oli sitten kohdun ulkoinen :(

Jälkikäteen olen kuullut että saattaa tehdä hedelmättömäksi jopa 9 kuukaudeksi. Monta surua olisi säästynyt jos tämän oisin tiennyt.

Nyt on kyllä siis jo lapsikin siunaantunut, eli ei se lopullisesti hedelmättömäksi tehnyt.

Googleta depo provena (muistaakseni tämä ruiskeen nimi) Joskus olen ite googlettanut ja ihan ok tietoa saa netistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi