Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetänkö neitsyyden kun nainen runkkaa minua

Vierailija
13.01.2023 |

Tossa oli toi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetät runkkaamisneitsyyden, mutta et sitä varsinaista.

Vierailija
2/10 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neitsyys määritellään niin että ei ole harrastanut seksiä toisen henkilön kanssa -> kyllä, kyseessä on käsiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos neitsyys määritellään niin että ei ole harrastanut seksiä toisen henkilön kanssa -> kyllä, kyseessä on käsiseksi.

Yleensä se määritellään kehon sisäisen genitaalikontaktin mukaan (penis+vagina/anus).

Tietysti määritelmä on ajastaan jäljessä. Onhan monenlaista seksiä, eivätkä kaikki koskaan koe penetroitumista millään tavalla.

Vierailija
4/10 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkimääritelmän mukaan et. Siellä olisit vasta saavuttanut tason 3rd base. Home run olisi yhdyntä. Sen verran yhdyntäkeskeistä heillä to ajattelu.

Joidenkin mielestä anaaliseksiä harrastamallakaan ei menetä neitsyyttään. Kun siis siinäkään ei ole penis vaginassa. Homoseksuaali mies ei siis koskaan menettäisi neitsyyttään vaikka harrastaisi seksiä sadan miehen kanssa.

Vierailija
5/10 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lasken poikuuden menetmiseksi ekan yhdynnän, mutta sitä ennen olin kyllä harrastanut saman ja aikaisemman tyttökaverin kanssa ns kuivanaintia vaatteet päällä sekä käsihoitoa ja sormetusta loppuun saakka. Eli siis olin harrastanut seksiä jo ennen kuin ekan kerran kullini pilluun työnsin.

Vierailija
6/10 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkimääritelmän mukaan et. Siellä olisit vasta saavuttanut tason 3rd base. Home run olisi yhdyntä. Sen verran yhdyntäkeskeistä heillä to ajattelu.

Joidenkin mielestä anaaliseksiä harrastamallakaan ei menetä neitsyyttään. Kun siis siinäkään ei ole penis vaginassa. Homoseksuaali mies ei siis koskaan menettäisi neitsyyttään vaikka harrastaisi seksiä sadan miehen kanssa.

Voisi ajatella, että naisilla neitsyys menee pimperosta ja miehellä sekä kalusta (hetero, homo) että pyllystä (homo). Viimeksi mainituilla ehkä myös suusta, kun kaikki aukot lasketaan.

Tosin tämä ajatustapa on puutteellinen ja vanhanaikainen.

Vierailija
7/10 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se on osittaista seksin harrastamista jos kaksi ihmistä tekee sitä toisilleen . Eipä tuosta puutu enää kuin se yhdyntä ,mutta henkisellä tasolla ollaan avattu toiselle mahdollisuus tulla iholle .

Vierailija
8/10 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tarkoitatko, siis anualisestiko vai miten? muuten..

Vierailija
9/10 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt on aina nainen! Poikuuden voi menettää nussimalla naista, vaikkapa neitsyttä! Silloin molemmat voivat laittaa rastin seinään yhtaikaa! Tosi kovat kaverit lyövät puukolla loven mulkkuun merkiksi siitä , että pillua on saatu! T: monen loven kikkeli!

Vierailija
10/10 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden menettää kun olen yhdynnässä.