Sähkösopimuksen muutos ilmoittamatta siitä asiakkaalle
Sain äsken laskun ja selvisi, että toistaiseksi voimassa olevaa sähkösopimustani on muutettu. Kyseessä on satojen prosenttien korotus. Perusteita en tiedä, koska minulle ei ole tullut mitään ilmoitusta. Pari vuotta sitten sain ilmotuksen sopimuksen muutoksista hyvissä ajoin ja ehdin tutkia eri vaihtoehtoja. Voiko laskusta valittaa, kuulemma asiakkaalle pitää sopimuksen muutoksista ilmoittaa.
Kommentit (6)
Aina voi valittaa. Todennäköisesti sinua on asiasta tiedotettu.
Tietenkin otat yhteyttä sähköfirmaan. Voit tehdä sen jopa ilman mammojen lupaa. Mutta tässä tapauksessa lupa tosiaan myönnetty.
Eikö laskun mukana tullut ilmoitusta muuttuneista sopimusehdoista? Ainakin Heleniltä on aina tullut.
Toistaiseksi voimassa olevat sopimukset hinnoitellaan vuodenaikavaihtelun mukaan,kolmen kuukauden hinnat yleensä.
Viimeksi muutos tuli paperisena, mitään sellaista ei ole näkynyt. Sähköpostitiedotteissa asiasta ei ole myöskään mainittu. Laskut tulevat eri firman kautta, niissäkään ei ole ollut sopimuksesta mitään. -Ap
Avaatko kaikki postilaatikostasi tulevat "mainokset"?
Fortumin hinnanmuutokset ainakin tulevat sellaisessa slipareessa, ei mikään suljettu kirjekuori