Hämähäkkisuonet naamassa
Onko muilla hämähäkkisuonia kasvoissa? Itselläni on paljon, vaikka olen kohtalaisen nuori, vasta 26-vuotias.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Couperosa?
Iho ei varsinaisesti lehahtele, mutta noita verisuonia ilmestyy silti. Olen aika kalpea.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Maksa voi olla sökönä.
Kyse on ihon rakenteesta eikä siitä, että Pertti on juonut maksansa.
Joe Blascon red neutraliser peittää hyvin. Kannattaa suojata kasvot hyvin auringolta, viimalta ja pakkaselta. Lisäksi kannattaa välttää alkoholia.
Ihotautilääkäri voi hoitaa jäädyttämällä tai polttamalla. Kun se keskellä oleva suoni tuhotaan, häviävät hämähäkin jalatkin.
Ei ole muilla, olet yksittäistapaus.
Vierailija kirjoitti:
Joe Blascon red neutraliser peittää hyvin. Kannattaa suojata kasvot hyvin auringolta, viimalta ja pakkaselta. Lisäksi kannattaa välttää alkoholia.
Hengittääkö tuo Joe Blasco? Voiko sitä käyttää urheillessa?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ihotautilääkäri voi hoitaa jäädyttämällä tai polttamalla. Kun se keskellä oleva suoni tuhotaan, häviävät hämähäkin jalatkin.
Olen joskus käynyt niitä poistattamassa, vaan tulevat aina takaisin.
-ap
Voi johtua kuparin puutteesta tai liiallisesta purkista otetusta synteettisestä C-vitamiinista.
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua kuparin puutteesta tai liiallisesta purkista otetusta synteettisestä C-vitamiinista.
Miten se voi c-vitamiinista johtua?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jos niitä on paljon ja tulee aina lisää, voi taustalla olla joku sairaus. Onko maksasi tutkittu?
Maksakirroosin yksi merkki , mutta näköjään voi tulla muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apJos niitä on paljon ja tulee aina lisää, voi taustalla olla joku sairaus. Onko maksasi tutkittu?
Couperosa on ainakin. Muuten minun pitäisi olla terve.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi c-vitamiinista johtua?
-ap
Suuri määrä synteettistä C-vitamiinia poistaa kuparia elimistöstä. Ravinnosta saatu C-vitamiinia toimii kompleksissa, jossa on C-vitamiinin lisäksi on mukana kuparia ja J-vitamiinia ja pari muuta ainetta. Tätä asiaa ei moni tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apJos niitä on paljon ja tulee aina lisää, voi taustalla olla joku sairaus. Onko maksasi tutkittu?
-ap
Niin että onko maksasi tutkittu. Labrat? Ultraääni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apNiin että onko maksasi tutkittu. Labrat? Ultraääni?
On tutkittu, eikä niissä ole mitään vikaa. Verisuonet varmaankin johtuvat ohuesta ihosta.
-ap
Couperosa?