Miten saada syvä syylä pois jalanpohjasta?
Se on kertaalleen kauhottu ja pohja syvältä laseroitu kauhomisen jälkeen. Tuli uusiksi.
Onko muita keinoja. Se on myös kaivettu ulos kokonaan itse, mutta kasvoi takaisin.
Apteekin kahta lääkettä on kokeiltu ilman tehoa.
Onko jotain, mitä voisi laittaa sinne syvään kuoppaan? Se on erittäin syvä.
Kommentit (53)
Ensin apteekin jäädytyskynällä jäädytys ja siihen päälle heti sylend-liuoksen töpötys. Toista samalla tavalla viikon-parin sisään!
Toimi meillä isoon, kovaan ja vanhaan jalan syylään, johon lääkärin hoito ei auttanut. On pysynyt poissa ( pari vuotta sitten tehty) .
Vierailija kirjoitti:
OOKKO VARMA ETTÄ ON SYYLÄ, ETTEI OLE SELLAINEN KOVETTUMA JOKA SYNTYY KUN JALAN PAINOPISTE ON VÄÄRÄ. Mulla oli selainen vuosikausia, lähti hitaasti itsekseen pois kun oikeanlaiset pohjalliset teetin
Mulla kanssa syylältä vaikuttavia kovettumia ja just lääkäri kertoi just näin, että lähtee itsekseen pois erityispohjallisilla muutaman kuukauden sisällä.
Kuoppaan sorbact nauhaa ja kuopan täytyy mennä kiinni pohjasta päin.
Kiitos ohjeista ja lisääkin saa laittaa.
Täsmennyksenä, että se oli siis kirurgi, joka kauhoi ja laittoi laseria sinne syylän pohjakuoppaan. Hän antoi jonkun onnistumisprosentinkin. Taisi olla jotain 90 prosenttia. Eipä se vaan lähtenyt, vaan kasvoi uudelleen.
Harmitti sekin, että se kolo vuoti verta alkuun pitkään ja kolo ärtyi ja vuoti välillä nestettä viikkoja. Eli kävelyä oli pakko yrittää mahdollisimman paljon vältellä.
Edellinen oli siis ap.
Auttaisiko tosiaan tuo sorbact. Se on kyllä mahdoton saada pysymään ohuen ja syvän kuopan sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni täältäkin jesseteipille. Jatkat niin kauan että on oikeesti pois ja siitä vielä kuukausi.
Miten saa jalkapohjassa pysymään kun ei muutamaa viikkoa ole aikaa sohvalla maata.
Suojaat jeesusteipin tavallisella laastarilla. Jos irtoaa juostessa niin laitat uuden jeesarin heti suihkussa käynnin jälkeen. Pidä sopivankokoisia palasia valmiina mukanasi niin että helppo laittaa uusi tilalle.
Itse olen vuorotellut jeesusteippihoitoa ja verruxin käsittelyitä sekä välillä höylännyt syylää varovasti mattoveitsen terä käyttäen.
Tilanteesta viisastuneena käytän nykyään talon saunassa ja uimahallin pesutiloissa aina tossuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni täältäkin jesseteipille. Jatkat niin kauan että on oikeesti pois ja siitä vielä kuukausi.
Miten saa jalkapohjassa pysymään kun ei muutamaa viikkoa ole aikaa sohvalla maata.
Siinä on tiukka liima. Laita uusi, jos irtoaa.
Sen teipin on kai tarkoitus kuivattaa syylä.
On ongelma, kun tämä syylän on niin valtavan syvä. Se on pinnaltaan ihon tasolla, mutta menee syvälle ihon sisään.
Se on sellaisessa kohdassa, joka saa paljon painoa kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Sen teipin on kai tarkoitus kuivattaa syylä.
On ongelma, kun tämä syylän on niin valtavan syvä. Se on pinnaltaan ihon tasolla, mutta menee syvälle ihon sisään.
Se on sellaisessa kohdassa, joka saa paljon painoa kävellessä.
29 taas ap
Ootko saanut kaivettua sieltä pohjalta sellaisen litteän, pyöreän "siemenen"? Itsellä oli viimeksi lapsena syylä ja se lähti, kun kaivoin tuon "siemenen" ulos.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on pakko leikata koko jalka irti, jos eroon haluaa lopullisesti. Olen näitä hoitanut toisinaan. T. Jalkakirurki
Kannattaa leikata varuiksi toinenkin jalka. Ehkä toinen käsikin, ihan vaan pelata varman päälle.
T. Toinen jalkakirurki
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ohjeista ja lisääkin saa laittaa.
Täsmennyksenä, että se oli siis kirurgi, joka kauhoi ja laittoi laseria sinne syylän pohjakuoppaan. Hän antoi jonkun onnistumisprosentinkin. Taisi olla jotain 90 prosenttia. Eipä se vaan lähtenyt, vaan kasvoi uudelleen.
Harmitti sekin, että se kolo vuoti verta alkuun pitkään ja kolo ärtyi ja vuoti välillä nestettä viikkoja. Eli kävelyä oli pakko yrittää mahdollisimman paljon vältellä.
Mulla lähti pois toisen lääkärikäynnin jälkeen, ei tosin ollut noin syvä eikä vuotanut verta.
Syyliä tosin on tullut uudestaan eri paikkoihin. Työterveyttä ei enää ole ja terveyskeskuksessa tähän ei saa apua Espoossa. Apteekin litkut eivät myöskään toimi, mutta höylään syylää itse sen verran välillä, ettei satu kävellä. Yleensä syylä tästä katoaa jonkun ajan kuluttua kokonaan (tulee sitten uudestaan muualle).
Liota ruokasoodavedessä. Mulla lähti tällä ihan vahingossa, koetin liottaa jalkasientä, siihen ei auttanut, mutta yllättäin syylä, joka oli vaivannut 20 vuotta, lähti.
Syylend-liuos ahkerasti ja vähän ohjetta enemmän käytettynä vei multa ison ja useita vuosia olleen syylän pois. Olen vieläkin vähän äimistynyt, että se toimi.
Jo toisen kerran viestini ei tullut läpi. Julkaistaan hyväksynnän jälkeen. En ymmärrä. Ei mitään karkeaa kieltä tms.
Ap
Siis lyhennän kolmanteen kertaan.
Voiko niillä a i n e i l l a vaikuttaa sen s y y l ä n poh-jan tu-ho-amiseen, vai onko kaikki t e m p u t vain syy-län kuivattamista ja sitten pitäisi kä-sitellä pohja kuitenki.
Kapea ja syvä ko-lo. Hankalaa.
Ap
Siis Voiko jollain ai-neella tu-hota sen syy-län pohjan, kun sinne syvään ja kapeaan ei oikein pysty ronk-kimaan.
Ap
Ps. Mikä tässä on kiellettyä
Verrux, raaputus ja uusi Verrux niin kauan, että lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Verrux, raaputus ja uusi Verrux niin kauan, että lähtee.
Verruxin ja lakkaa käymästä saunassa tms siellä mistä sait tartunnan. Lääkäri väitti ettei tartu, mutta piti jättää saunomiset kavereilla, jotka eivät hoitaneet syyliään.
Mitäs jos menisit vaikka ihotautilääkärille?