IL: Politiikan toimittajien tentissä Marin ja Orpo, paikalla kiihkeä tunnelma, Purra ei saanut edes kutsua..
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d3db9fa5-f854-4b84-aa39-edadde6f6…
Purra oli jätetty pois kokonaan?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti joka vaaleissa äänestänyt demareita. Mutta nyt se, että Sanna haukkuu viidesosan kansalaisista rasisteiksi on kyllä liikaa mulle. Tuolla naisella ei ole minkäänlaisia käytöstapoja ja käy aivan liian kovilla kierroksilla.
Joten mun ääneni menee nyt toiseen osotteeseen. Ei voi mitään.
Marin haukkui osaa persujen poliitikoista. Ei nyt sentään viidesosaa kansalaisista.
Kyllähän se juurikin tarkoitti persujen äänestäjiä myös. Toiseksi suurimman puolueen ( tällä hetkellä) äänestäjäkuntaa kokonaan puolueen edustajat mukaan lukien.
Ei ps ilman kannatusta olisi gallupin kakkonen.Kyllä Marin nimitti minua tänään r asistiksi. Melkoisen törkeää, ihmiseltä, joka ei suvaitse kuin muutamaa puoluetta. Kapeakatseinen, ylimielinen, ärsyttävä jauhomimmi, jolla ei todellakaan ole riittävästi eväitä pm:ksi, hädin tuskin edes rivikansanedustajaksi.
Heti helpotti :)
Vihapuhetta Marinilta persuja kohtaan!
Mutta se sallitaan, koska sanoja on vihervasemmistolainen. Toisin päin ei onnistuisi!
Otsikko katkesi minun näytöllä todella kutkuttavasti "tentissä Marin ja Orpo, paikalla kiihkeä tunnelma, Purra ei saanut "
Orpo oli rauhallinen ja sovitteleva, Marin sensijaan kiljui rasismisyytöksiään persujen ja Purran suuntaan ilman sitaatteja. Oliko sanoma kokoomuksen suuntaan sittenkin, että te ootte rasisteja, jos menette hallitukseen persujen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta se sallitaan, koska sanoja on vihervasemmistolainen. Toisin päin ei onnistuisi!
No ehkä tuon viher- etuliitteen voisi jättää pois, mutta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti joka vaaleissa äänestänyt demareita. Mutta nyt se, että Sanna haukkuu viidesosan kansalaisista rasisteiksi on kyllä liikaa mulle. Tuolla naisella ei ole minkäänlaisia käytöstapoja ja käy aivan liian kovilla kierroksilla.
Joten mun ääneni menee nyt toiseen osotteeseen. Ei voi mitään.
Marin haukkui osaa persujen poliitikoista. Ei nyt sentään viidesosaa kansalaisista.
En ymmärrä miksi Perussuomalainen puolue häpeää rasistisuuttaan. Sehän on pelkästään kannatettavaa! Itse en tunne yhtäkään järkevää perussuomalaista, joka ei olisi rasisti. Puolueen johdolla tuntuu olevan tarve mielistellä vihervasemmistolaisia ja piilotella totuutta, ihan turhaan!
Vierailija kirjoitti:
Juma lauta ukko kasvata nyt pallitnittelles miten voi mennä noin tunteisiin kun pikkutyttö kehuu rasistiksi?
Orpon ilme kun Marin raivoaa. Vaikea arvata kumman Orpo ottaa hallitukseen. Purran PS:n vai Marinin SDP:n. Joko kannattaisi Demarien vaihtaa Marin Lindtmaniin joka sentään osaa käyttäytyä asiallisesti.
Kyllä Marin nimitti minua tänään r asistiksi. Melkoisen törkeää, ihmiseltä, joka ei suvaitse kuin muutamaa puoluetta. Kapeakatseinen, ylimielinen, ärsyttävä jauhomimmi, jolla ei todellakaan ole riittävästi eväitä pm:ksi, hädin tuskin edes rivikansanedustajaksi.