Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Politiikan toimittajien tentissä Marin ja Orpo, paikalla kiihkeä tunnelma, Purra ei saanut edes kutsua..

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitä Kokoomuksen vuorineuvosta kun Marin siitä jaksoi jankuttaa koko lähetyksen?

Täytyyhän sitä nyt vähän kärjistää. Eihän siitä muuten hyvää väittelyä tule.

Vierailija
22/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo vaikuttaa melko hyvähenkiseltä väittelyltä. Molemmat tuovat esiin selkeästi omat linjansa mutta ei tuosta pistä silmään mitään henkilötason ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti joka vaaleissa äänestänyt demareita. Mutta nyt se, että Sanna haukkuu viidesosan kansalaisista rasisteiksi on kyllä liikaa mulle. Tuolla naisella ei ole minkäänlaisia käytöstapoja ja käy aivan liian kovilla kierroksilla.

Joten mun ääneni menee nyt toiseen osotteeseen. Ei voi mitään.

Vierailija
24/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti joka vaaleissa äänestänyt demareita. Mutta nyt se, että Sanna haukkuu viidesosan kansalaisista rasisteiksi on kyllä liikaa mulle. Tuolla naisella ei ole minkäänlaisia käytöstapoja ja käy aivan liian kovilla kierroksilla.

Marin haukkui osaa persujen poliitikoista. Ei nyt sentään viidesosaa kansalaisista.

Vierailija
25/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on tyhmä ämmä ja hyvä, että tämän alkavat tajuta nyt myös Sannan fanit.

Vierailija
26/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin haukkui osaa persujen poliitikoista. Ei nyt sentään viidesosaa kansalaisista.

Kyllähän se juurikin tarkoitti persujen äänestäjiä myös. Toiseksi suurimman puolueen ( tällä hetkellä) äänestäjäkuntaa kokonaan puolueen edustajat mukaan lukien.

Ei ps ilman kannatusta olisi gallupin kakkonen.

Vierailija
27/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Marin saa huutaa koko ajan päälle? Ja ne vuorineuvokset sitten. Niitä on ollut koko Suomen itsenäisyyden ajalta rapiat 300 kpl ja niistä on 5/6 kuollut. Vuorineuvoksen arvonimi on annettu ihmiselle, joka on kunnostautunut teollisuudessa ja luonut tuhansia työpaikkoja. Mutta joo, Marinin mielestä siis riistäjiä kaikki tyynni. Neuvostoliitossa ei ollut vuorineuvoksia ja mihinkäs se talous taas kaatuikaan. 

Marin on vastenmielinen ja alan ymmärtää, miksei häntä lasketa yleensä näihin julkisiin väittelyihin. Asiaosaaminen on heikkoa ja käytöstavat nolla. 

Vierailija
28/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten ohjelmat ja julistukset ovat  ihmisiä etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, äidinkielen, uskonnon ja kulttuurin perusteella  alempiarvoisiksi luokittelevaa politiikkaa. Näille ihmisille eivät perussuomalaiset halua antaa samanlaisia oikeuksia kuin heillä itsellään on.

Vierailija
29/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se juurikin tarkoitti persujen äänestäjiä myös. Toiseksi suurimman puolueen ( tällä hetkellä) äänestäjäkuntaa kokonaan puolueen edustajat mukaan lukien.

Jos olisi tarkoittanut niin olisi myös sanonut. Jokuhan voi äänestää persuja esim. koska haluaa kunnanvaltuuston vaikuttavan bensan hintaan.

Vierailija
30/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut heti uhriutumassa kun Purra ei saanut kutsua.

Vierailija
31/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestikö Petteri huutamista tällä kertaa?

Vierailija
32/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi tarkoittanut niin olisi myös sanonut. Jokuhan voi äänestää persuja esim. koska haluaa kunnanvaltuuston vaikuttavan bensan hintaan.

No sehän sanoi. Ei koko perussuomalaista puoluetta olisi ilman äänestäjiä.

Vierailija
33/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ja Marin ovat kaikista isoista asioista samaa mieltä. Molemmat kannattavat:

-EU

-työperäinen maahanmuutto

-ilmastotoimet ja vihreä siirtymä

-kotihoidontuki joko pois tai minimiin

Erimielisyys koskee veronalennusten kohdentamista ja ansiosidonnaisen leikkaamista.

Vierailija
34/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Marin saa huutaa koko ajan päälle? Ja ne vuorineuvokset sitten. Niitä on ollut koko Suomen itsenäisyyden ajalta rapiat 300 kpl ja niistä on 5/6 kuollut. Vuorineuvoksen arvonimi on annettu ihmiselle, joka on kunnostautunut teollisuudessa ja luonut tuhansia työpaikkoja. Mutta joo, Marinin mielestä siis riistäjiä kaikki tyynni. Neuvostoliitossa ei ollut vuorineuvoksia ja mihinkäs se talous taas kaatuikaan. 

Marin on vastenmielinen ja alan ymmärtää, miksei häntä lasketa yleensä näihin julkisiin väittelyihin. Asiaosaaminen on heikkoa ja käytöstavat nolla. 

No tarkoitti varmaankin suurten yritysten johtajia. Ei "vuorineuvoksia" nimenomaisesti.

Vierailija
35/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestävätkö politiikantoimittajat myös myös Orpon ja Purran välisen väittelyn sekä Purran ja Marinin vlisen väittelyn?

Vierailija
36/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on lapanen eli Sanna servaa. Purra olisi servannut Sannan, joten Purra laitetaan Saarikkoa vastaan, koska Keskusta on pohjalla muutenkin.

Vierailija
37/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran pimperoon oli kielto orpolta,mutta urpo yritti vielä yrittää Mariniia mutta eipä palikka onnistunut joten kielto tuli sinnekkin.siksi urpo on pahalla päällä ....

Vierailija
38/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän sanoi. Ei koko perussuomalaista puoluetta olisi ilman äänestäjiä.

Sanoi puoluetta rasistiseksi. Äänestäjä saa itse päättää onko samaa mieltä asiasta ja jokaisen pitäisi ainakin lähtökohtaisesti itse tietää onko rasisti vai ei.

Vierailija
39/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestävätkö politiikantoimittajat myös myös Orpon ja Purran välisen väittelyn sekä Purran ja Marinin vlisen väittelyn?

Järjestäänkö kokonainen turnaus?

Ensin alkusarja, sitten pudotuspelit?

Vierailija
40/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo on lapanen eli Sanna servaa. Purra olisi servannut Sannan, joten Purra laitetaan Saarikkoa vastaan, koska Keskusta on pohjalla muutenkin.

Jaa Riikkis olisi servannut Marinin? LOL.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän