Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Politiikan toimittajien tentissä Marin ja Orpo, paikalla kiihkeä tunnelma, Purra ei saanut edes kutsua..

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti joka vaaleissa äänestänyt demareita. Mutta nyt se, että Sanna haukkuu viidesosan kansalaisista rasisteiksi on kyllä liikaa mulle. Tuolla naisella ei ole minkäänlaisia käytöstapoja ja käy aivan liian kovilla kierroksilla.

Joten mun ääneni menee nyt toiseen osotteeseen. Ei voi mitään.

Tähän asti olet äänestänyt persuja ja niin teet jatkossakin. Aina sama muoto viesteissä!

Vierailija
42/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti joka vaaleissa äänestänyt demareita. Mutta nyt se, että Sanna haukkuu viidesosan kansalaisista rasisteiksi on kyllä liikaa mulle. Tuolla naisella ei ole minkäänlaisia käytöstapoja ja käy aivan liian kovilla kierroksilla.

Marin haukkui osaa persujen poliitikoista. Ei nyt sentään viidesosaa kansalaisista.

Kyllähän se juurikin tarkoitti persujen äänestäjiä myös. Toiseksi suurimman puolueen ( tällä hetkellä) äänestäjäkuntaa kokonaan puolueen edustajat mukaan lukien.

Ei ps ilman kannatusta olisi gallupin kakkonen.

Jos olisi tarkoittanut niin olisi myös sanonut. Jokuhan voi äänestää persuja esim. koska haluaa kunnanvaltuuston vaikuttavan bensan hintaan.

No sehän sanoi. Ei koko perussuomalaista puoluetta olisi ilman äänestäjiä.

Sanoi puoluetta rasistiseksi. Äänestäjä saa itse päättää onko samaa mieltä asiasta ja jokaisen pitäisi ainakin lähtökohtaisesti itse tietää onko rasisti vai ei.

Totta kai on! Kun hyväksyy Mäenpään, Tynkkysen tai Immosen kaltaisten lausumat, jotka on kansanedustajia niin sehän on päivänselvää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo ja Marin ovat kaikista isoista asioista samaa mieltä. Molemmat kannattavat:

-EU

-työperäinen maahanmuutto

-ilmastotoimet ja vihreä siirtymä

-kotihoidontuki joko pois tai minimiin

Erimielisyys koskee veronalennusten kohdentamista ja ansiosidonnaisen leikkaamista.

Ja niistäkin päästään sopimukseen, jos halua on.

Vierailija
44/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo vaikuttaa melko hyvähenkiseltä väittelyltä. Molemmat tuovat esiin selkeästi omat linjansa mutta ei tuosta pistä silmään mitään henkilötason ongelmaa.

Juu, noillahan on ihan hyvät välit. Toisinaan Orpo muistaa tsekata Marinin takapuolen eduskuntatalon kahviossa. Mut sellasta se on joka työpaikalla. 

Vierailija
45/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto saa leimata koko puolueen rasistiseksi, jos joukossa on muutama mätä omena? Saako nyt luvan kanssa leimata kaikki vihreät stalinisteiksi, vasemmistolaiset kommunisteiksi ja demarit maanpettureiksi? Vihreissä on vanhoja stalinisteja mm. Satu Hassi, vasemmistossa lukuisia kommunisteiksi tunnustautuvia ja demareissa stasi-listalaisia, kgb:n yhdyshenkilöitä, yksi kpl Zavidovo-vuotajaa, kaasuputkikonsultti, jalkaväkimiinojen kieltäjiä, avoimesti Neuvostoliiton etuja kannattaineita, suomettuneita henkilöitä. Tästäkö tehdään arkipäivää, että yhden tai muutaman henkilön perusteella leimataan koko joukko?

Vierailija
46/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ja kokoomus.

Vierailija
47/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vastenmielinen ihminen tämä pm. Törkeää käytöstä.

Vierailija
48/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps  haluaa  leikkaukset  kehitys avusta joka on  maailmanhalaajan  mielestä rasistista .

Vierailija
49/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut  on  järkipuolue  ei  rasistipuolue. Marinilla  vippaa. 

Hesarista kopioitu:

”Arvopohjassamme ei ole salattavaa, hävettävää, hämärää. Olemme kansallismielinen ja isänmaallinen puolue; puolustamme Suomea ja suomalaisuutta”, Purra kirjoittaa.

”Olen hyvin ylpeä perussuomalaisesta ihmiskäsityksestä ja arvopohjasta. Niillä, jotka sitä vääristelevät, kalvaa ehkä omassa sydämessä.”

Vierailija
50/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin unohtaa että hänen oma puolueensa ja hallitus ajaa itse razzismia eli intersektionaalista feminismiä.

Vierailija
51/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps  haluaa  leikkaukset  kehitys avusta joka on  maailmanhalaajan  mielestä rasistista .

Ja siitähän on todisteista, että kehitysapu valuu hukkaan eliitille ja sotilasdiktaattoreille. Ei kansa siitä hyödy.

Tarkastajat kun menee täältä katsomaan, että mihin ne rahat on käytetty, niin mitään ei löydy.

Vierailija
52/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut  on  järkipuolue  ei  rasistipuolue. Marinilla  vippaa. 

Hesarista kopioitu:

”Arvopohjassamme ei ole salattavaa, hävettävää, hämärää. Olemme kansallismielinen ja isänmaallinen puolue; puolustamme Suomea ja suomalaisuutta”, Purra kirjoittaa.

”Olen hyvin ylpeä perussuomalaisesta ihmiskäsityksestä ja arvopohjasta. Niillä, jotka sitä vääristelevät, kalvaa ehkä omassa sydämessä.”

Niin. Marin ei todisteiden valossa ole suomalaisten eikä Suomen puolella.

Vierailija
53/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinilla vippaa koska haluaa pysyä vallankahvassa kun muuten menee jättilainojen maksu vaikeaksi eikä pääse enää patsastelemaan EU-kokouksiin. :,(

Vierailija
54/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä Marinin ja Orpon välillä lentää kipinöitä 😏

Vierailija
55/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli taas settiä. Liekö hermoromahduksen partaalla? Marin voisi keskittyä jauhojengin kanssa bilettämiseen, ei näytä osaaminen riittää enää muuhun.

Vierailija
56/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin haukkui osaa persujen poliitikoista. Ei nyt sentään viidesosaa kansalaisista.

Kyllähän se juurikin tarkoitti persujen äänestäjiä myös. Toiseksi suurimman puolueen ( tällä hetkellä) äänestäjäkuntaa kokonaan puolueen edustajat mukaan lukien.

Ei ps ilman kannatusta olisi gallupin kakkonen.

Jos olisi tarkoittanut niin olisi myös sanonut. Jokuhan voi äänestää persuja esim. koska haluaa kunnanvaltuuston vaikuttavan bensan hintaan.

No sehän sanoi. Ei koko perussuomalaista puoluetta olisi ilman äänestäjiä.

Sanoi puoluetta rasistiseksi. Äänestäjä saa itse päättää onko samaa mieltä asiasta ja jokaisen pitäisi ainakin lähtökohtaisesti itse tietää onko rasisti vai ei.

Totta kai on! Kun hyväksyy Mäenpään, Tynkkysen tai Immosen kaltaisten lausumat, jotka on kansanedustajia niin sehän on päivänselvää!!

No tuolla logiikalla myös SDP on rasistinen puolue kun sallii Aö--Taaedin kaltaisen julkisen rasistin ja anti-semitistin olevan kansanedustajanaan.

Vierailija
57/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri yllätys on jos sinipuna tulee. Kyllä se enemmän Kok, PS, KD, RKP ja kepu pohjaisesta porvarihallitukselta näyttää tuleva hallitus. Kepun kannatus nousee hieman joten varmasti lähtevät mukaan kun luvataa että maataloustukia ei leikata eikä siltarummuista. Orpo ja Purra tulevat hyvin toimeen keskenään toisin kuin Marinin kanssa.

Vierailija
58/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti ollut jo pitkään näkyvä Orpon ja kokoomuksen tukija.

Vierailija
59/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja haukutaan rasisteiksi ilman, että heillä on mahdollisuus puolustautua mitenkään. Outoa.

Vierailija
60/69 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pääministeri hdokkaat oli haastattelussa. Jompikumpi näistä se on vaalien jälkeenkin. Mitä Purra olisi siellä tehnyt?"

Käydäänkö vaalit ensin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi