Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parveketupakoinnin kieltäminen on johtanut uusiin ongelmiin. Tupakoijat polttavat liesituulettimen alla ja pyörävarastossa, ne jotka menevät ulos herättävän koko rapun

Vierailija
13.01.2023 |

Kolistellessaan puolen tunnin välein hissille. Klo 3, klo 3.30, klo 4 (en nyt katso kelloa mutta suunilleen noin) PAM sanoo kotiovi, klonk klonk hissi kulkee, PAM sanoo alaovi ja sitten toisinpäin kun palataan kotiin. Liesituuletin- tupakoijat taas eivät jää kiinni kun on vaikea varmasti sanoa, mistä savu tulee.
Jotenkin aavistin että näin tässä kävisi, itse en polta mutta ei minua haitannut että ihmiset polttivat parvekkeillaan.

Kommentit (803)

Vierailija
801/803 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin sähkötupakan. Poltan sitä asunnossani. Yritän päästä tupakoinnista eroon. Sain valituksen, kun ravaan rapussa liian usein, mennessäni ulos tupakoimaan.

Rapussa ravaamisesta ei voi valittaa (varsinkin kun valittaja on varmasti yksi tupakointikieltoa hinkunut/hinkuva). Ihminen saa poistua kotoaan juuri niin usein kun haluaa. Olisit passiivisaggressiivisesti jatkanut vain ulosmenemistä. 

Voi jos siellä ei osata liikkua hiljaa.

Vierailija
802/803 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä poltan. Asun myös hissittömän talon toisessa kerroksessa ja mulla on tupakkakenkinä puukengät. Toivon naapurien nyt nauttivan kun  kello 23 lähden tupakalle ja juoksen portaat alas. 

Asiattomasta metelistä hiljaisuuden jälkeen voi tulla varoitus ja sen jälkeen vuokralaisen häätö tai omistushuoneiston määräaikainen haltuunotto, jos tavat eivät parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/803 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IL juttua aiheesta:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ed38f068-8741-4164-8ef2-6a951cbc0806

Ei onnistu parveketupakointikielto. Ainakaan helposti.