Ovatko miehet todella huonompia sängyssä/seksissä kuin naiset?
Tähän naisten mielipiteeseen törmää täällä lähes päivittäin.
Haluaisin kuulla naisilta ja miehiltäkin perusteluita miksi oman tai vaihtoehtoisesti toisen sukupuolen edustajat ovat niin huonoja seksissä? Mikä tekee teistä itsestänne tai muista oman sukupuolen edustajista erityisen laadukkaita? Missä olette oppineet niin hiton hyväksi jos olette tosi hyvin?
Kommentit (45)
No ainakin minulla jok ikinen yhden illan pano ollut umpisurkea, itsekäs vain omaan nautintoon pyrkivä, ja joo mies.
Itse olen todella innokas ja teen miehen eteen todellakin kaiken mahdollisen. Oma mies sanoo, ettei ole parempaa koskaan kokenut. No onhan tuo hänen arvionsa, mutta uskon siihen.Ei ole ikinä tarvinnut pyytää vaikkapa suikkaria, eikä muutakaan. Mitäs vielä?
Vierailija kirjoitti:
No ainakin minulla jok ikinen yhden illan pano ollut umpisurkea, itsekäs vain omaan nautintoon pyrkivä, ja joo mies.
Eikös tää asia jo kaluttu puhki. Yhdenillanpanossa ei ajatella sun nautintoa vaan omaa. Koko sä nyt tajuaisit tämän?
Vierailija kirjoitti:
Sä itse olet sitten kai tehnyt kaiken miehen nautinnon eteen samassa tilanteessa. Eikun...
Tottakai mies on huonompi! Onhan mies huonompi synnyttäjäkin!
Naiset ovat pääsääntöisesti suht passiivisia lahnoja. Korkeintaan vähän vemputtavat kädellä ja muuten tykkäävät lötköttää ja antaa miehen ottaa vastuun molempien orgasmeista.
Hyviäkin sensuelleja ja aktiivisia tapauksia myös löytyy, mutta siinä myös vaatimustaso lähtee nopeasti raketoimaan. Eli seksiä on annettava vaikka ei jaksaisi ja kaikki mahdolliset temput on tehtävä tai muuten ollaan heti tyytymättömiä. Tällöinkin siis miehelle jää isompi vastuu homman toimivuudesta.
On. Minä tulen joka kerta, mutta vaimo vain aniharvoin. Vaimon on siis pakko olla minua parempi.
Pate
Naisten asenne on, että ei heidän tarvitse mitään osata tai tehdäkään koska miehet haluaa enemmän seksi ja haluavat pillua niin kovasti niin riittää kun he vaan ovat. Ovat saamapuolella seksissä koska antavat miehelle luvan panna heidän emätintään.
Vierailija kirjoitti:
Naisten asenne on, että ei heidän tarvitse mitään osata tai tehdäkään koska miehet haluaa enemmän seksi ja haluavat pillua niin kovasti niin riittää kun he vaan ovat. Ovat saamapuolella seksissä koska antavat miehelle luvan panna heidän emätintään.
Mutta tottahan tuo on että se riittää. Aikamoisiin temppuihin sitä on valmis, että saisi pillua.
Pate
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tottahan tuo on että se riittää. Aikamoisiin temppuihin sitä on valmis, että saisi pillua.
Pate
Mikäs nöösipoju nyt esiintyy minuna? Huono yritys. Jollakin näyttää yhä ahistavan. Aina sama juttu.
Naiselle se miehen tyydyttäminen vaan on keskimäärin helpompaa. Miehelle taas naisen tyydyttäminen on vsikeampaa. Ainakin itse saan orkun, vaikka vaimo vaan makaisi paikoillaan, ja lukisi aku ankkaa. Vaimo taas ei niin helposti. Mies joutuu pidättelemään, jotta nainen ehtii muksan. Koska erektio häviää, kun nalli palaa. Naisen ei tämmöisiä tarvitse miettiä. Itse asiassa jos mies haluaa naisensa pitää, on hänen oikeasti opeteltava hyväksi sängyssä. Naisen nyt tarvitsee vain olla patjana aina kun mies haluaa, ja se riittää suurimmalle osalle miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate
Mikäs nöösipoju nyt esiintyy minuna? Huono yritys. Jollakin näyttää yhä ahistavan. Aina sama juttu.
Kukas sinä olet?
Pate
Ensin pitäisi määritellä mikä on huono. Se oletettavasti riippuu paitsi sukupuolesta, myös partnerista ja siitä mistä hän pitää. Mitään absoluuttisen oikeaa arviotahan tästä ei kukaan pysty antamaan, on vain oma mielipide. Jonkun toisen mielestä se sinun surkea panosi voi olla oikea kultakimpale ja sama toisinpäin.
Miehet ovat orgasmin saamisessa ylivertaisen hyviä. Naiset taas parempia pyllistelemään ja silleen.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle se miehen tyydyttäminen vaan on keskimäärin helpompaa. Miehelle taas naisen tyydyttäminen on vsikeampaa. Ainakin itse saan orkun, vaikka vaimo vaan makaisi paikoillaan, ja lukisi aku ankkaa. Vaimo taas ei niin helposti. Mies joutuu pidättelemään, jotta nainen ehtii muksan. Koska erektio häviää, kun nalli palaa. Naisen ei tämmöisiä tarvitse miettiä. Itse asiassa jos mies haluaa naisensa pitää, on hänen oikeasti opeteltava hyväksi sängyssä. Naisen nyt tarvitsee vain olla patjana aina kun mies haluaa, ja se riittää suurimmalle osalle miehiä.
Joo mutta sitä sopii miettiä, että tyydyttääkö nainen miehen jos he harrastavat seksiä (yhdyntää) jossa mies nussii ja saa orgasminsa. Vai onko miehen oma työ ja seksuaalisuus sen saamisen tae eikä se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate
Mistä sä taas päättelet kirjoittajan iän?
Minkä ikäinen nöösipoika oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate
Mitä sä taas leikistä suutut. Sua on niin helppo vedätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate
Mitään muuta sanottavaa sulla ei koskaan olekaan. Ainoastaan soitat suuta toisille ja nimittelet. Keskustelun aiheesta et koskaan tiedä mitään, siksi räksytät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate
Mitään muuta sanottavaa sulla ei koskaan olekaan. Ainoastaan soitat suuta toisille ja nimittelet. Keskustelun aiheesta et koskaan tiedä mitään, siksi räksytät.
Asiahan on nyt niin, että en ole muuta nyt tehny, kun kysynyt että miksi suutut pienistä. En siis ole esiintynyt Feikki Patena, vaikka sinä niin kuvitteletkin.
Se kertoo juurikin siitä, kuinka helppoa sua on vedättää. Kuten olet nyt huomannut, mä en ole ainoa, joka on kyllästynyt sun juttuihisi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat orgasmin saamisessa ylivertaisen hyviä. Naiset taas parempia pyllistelemään ja silleen.
Höpönpöpön. Näin vain nuoren ja kauniin naisen kanssa. Vanha ja löysä, niin ei tule mieskään ilman vaimon vaivannäköä.
Kyllä naiset on parempia sängyssä. Jos mies vähänkin saa mut nauttimaan, haluan heti maksaa sen takaisin. Toisinpäin ei toimi samoin vaan kaikki pitää osata pyytää ja kinuta. Naiset toimivat automaattisesti palvellen, jos huomaavat että toinen yrittää tosissaan.
Haen popparit valmiiksi ja odotan Paten viiltävää analyysiä asiaan.