Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vinkkejä krapulan estämiseen!!!!

Vierailija
15.11.2006 |

olen nuori nainen ja kärsin AINA kaameasta krapulasta, en siis juomalla juo mutta tuntuu että ei yhtä enempää kärsi ottaa eittei tarvii heti aamulla oksentaa ja sairastaa päivää sängyssä.

olen menossa viikonloppuna kaverille istuu iltaa ja aamulla pitäis selvitä lasten kanssa ylös,siis krapulaa en nyt tarvii kun miehellä on heti aamusta menoa harrastuksiin.

en ole mikään juoppo ;) mut rajusta krapulasta kärsivä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa minuakin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö jotain ennenku menee nukkumaan. Yleensä kaupungista tulee haettua pizza/hesen ruokaa baarin jälkeen. Sen oon huomannu että mitä rasvasempaa sen parempi olo aamulla. Jos salaattia syö tai vaikka pelkkää leipää..ihan sama onko syöny mitään. Ja veden juonti auttaa. Juon baarissa jo n. litran vettä ennen pilkkua ja sit vielä kotona muutaman lasillisen, ja jos päänsärystä kärsii niin kannattaa ottaa särkylääke jo nukkumaan mennessä. Nämä on auttanu mulla ja biletän vielä paljon koska oon vasta 21...:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vetäis vähemmän röökiä. se vähentää rabbista. mun kyl tulee poltettua överinä... sit jos sais aamulla nukkua pitkään, ni jeesais kovasti. mun usein on poika herättämäs 7-8 aikaan.

en tiedä poltatko ja saatko nukuttua pitkään...

Vierailija
4/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohden aina lasillinen vettä. Juu, kusella saat hypätä=) mutta suurin krapulan aiheuttaja on nestehukka. Siis jokainen alkoannos poistaa nestettä kehosta, ja kun juot paljon, yllätys yllätys, kärsit nestehukasta. Tulee päänsärky sen vuoksi, ja elimistö yrittää hankkiutua kuona-aineista eroon esim pahoinvoinnilla.

Jos maltat, rajoita juomista n 2h ennen nukkumaanmenoa, ettei tarvi mennä pyörivään sänkyyn=).

Vielä ennen nukkumaanmenoa buranaa tms särkylääkettä ihan vaan varalta, samoin jotain sokerista juotavaa (keltanen jaffa suosikkini). Yleensä krapula aika lievää aamulla, usein ei ollenkaan.

Juhli minunkin puolesta, masua kasvattelen ja mehuglögiä siemailen..

Vierailija
5/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono tapa jäänyt tuosta viihdepolttamisesta mutta en usko että se on pääsyy jatkuvaan oksentamiseen.

Vierailija
6/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion pitää nousta lasten kanssa ylös.

en usein juo...nyt vaan kaveri halus mut istuun iltaa niille.

olen myöskin 21v eli nuori ;)

Vierailija
7/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sidutuopin kanssa myös vesituopin :) ja vessassa tosiaaan saa juosta mutta ei ole krapulaa.

Vierailija
8/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea odotukseen sinulle joka masua kasvattelet :)

Vierailija
9/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin aiemmat jo vastasivat, ne auttaa ihan oikeasti. Mä olen jo melkein 30, mutta nuo konstit toimii vanhemmallekin. ;)

Syö kunnon ruokaa illalla ja juo alkoholin välillä vettä.

Ja nukkumaan mennessä juo ainakin litra vettä. Ja varsinkin jos yöunet on jäämässä lyhyiksi, ota särkylääke jo nukkumaankäydessä.

Vierailija
10/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unenpuute aiheuttaa aina pahimman krapulan. Ihan vaan juodessa poltan ja mitä enemmän tulee kessuteltua sitä komeammat laatat lentää aamulla.

Vierailija
11/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo vain jäävettä