Lopetin suhteen varatun miehen kanssa. Hirveä ristiriitainen tilanne ja pitää nyt avautua johonkin.
Olen tapaillut parin kuukauden ajan miestä jolla on kuulemma ero vireillä, eli mies jättää naisen heti kun on sopiva hetki. Nyt sitten minulla vaan tuli mitta täyteen, kun miehen nainenkin sai tietää meistä mutta ei silti jättänyt miestä. Päätin vaan että minun täytyy sitten asettaa rajat, kun näköjään heidän eronsa ei ollutkaan tapahtumassa. Tavattiin äsken ja sanoin että hänen pitää valita joko minut tai puoliso. Molempia ei voi valita. Tämä oli hirveä tilanne ja hän alkoi selittää ettei uskalla erota naisesta, koska kuulemma nainen voisi satuttaa itseään ja heidän lapsiaan. Olikohan tuo jotain keksittyä juttua että olisin jäänyt suhteeseen hänen kanssaan ja yrittänyt ymmärtää tilannetta? Mies näytti hänen ja naisensa välisiä viestejä joissa nainen vaikutti normaalilta, mutta mies syytteli häntä ja kirjoitti hyökkäävästi kaikissa viesteissä. Hän lähti täysin murtuneena pois luotani kun ilmoitin että tämä oli nyt tässä.
Tunnen itseni kauheaksi ihmiseksi, koska en jäänyt tähän tilanteeseen vaikka heillä saattaa olla noin hirveä tilanne kotona. Ehkä mies ei vain oikeasti uskalla jättää naista koska pelkää lasten puolesta.
Mies sanoi että hänestä tuntuu siltä, että minä jätän hänet vain siksi koska tunteeni olisivat laimentuneet. Kyse ei ole siitä, mutta tunnen itseni jotenkin todella kylmäksi ja tunteettomaksi ihmiseksi. Lausuin vain kylmästi miten asiat on, mutta aloin heti itkemään kun mies lähti ovesta ulos. En vaan enää jaksanut tätä tilannetta kun en voi luottaa siihen että he oikeasti eroaisivat virallisesti koskaan. En tarvitse sääliä, olen itsekin paha ihminen koska olen tapaillut tietoisesti varatun kanssa. Halusin vain avautua johonkin. Olo on hirveä enkä tiedä teinkö oikean päätöksen. Hylkäsin vain kylmästi miehen vaikka heidän kotonaan on hänen kertomansa mukaan noin vaarallinen tilanne.
Kommentit (65)
Ap tässä. Särähti muuten korvaan erityisesti pari miehen kommenttia vaimosta. Hän sanoi: ainaki mä oon jotain tässä elämässä tehny oikein ku kohtelen sitä noin eikä se silti halua päästää irti.
Mun mielestä toi oli outo kommentti. Ja hän pohti myös, että kuka siitä naisesta sitten huolehtii jos he eroavat ja että jonkun pitää siitä huolehtia eikä kuulemma pärjää yksin. Kuulemma naisella ei ole ketään muuta kuin tuo mies, ei mitään tukiverkkoa tai muita läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Särähti muuten korvaan erityisesti pari miehen kommenttia vaimosta. Hän sanoi: ainaki mä oon jotain tässä elämässä tehny oikein ku kohtelen sitä noin eikä se silti halua päästää irti.
Mun mielestä toi oli outo kommentti. Ja hän pohti myös, että kuka siitä naisesta sitten huolehtii jos he eroavat ja että jonkun pitää siitä huolehtia eikä kuulemma pärjää yksin. Kuulemma naisella ei ole ketään muuta kuin tuo mies, ei mitään tukiverkkoa tai muita läheisiä.
Kuulostaa siltä että mies on oikea narsisti. He käyttävät juuri tuollaisia selityksiä. Väistit luodin. Sääliksi käy vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että mies on oikea narsisti. He käyttävät juuri tuollaisia selityksiä. Väistit luodin. Sääliksi käy vaimoa.
Mietin samaa, että narsistilta kuulostaa. Kohtelee naista huonosti, on eristänyt hänet muista läheisistä ja tukiverkoista. Ja nyt syyttää naista siitä.
Juu. Jos mies on toisesta naisesta sattunutkin vaimolle mainitsemaan niin se on "joku stanan hullu mikä on ihastunut ja vainoaa vaikka mä olen sille monta kertaa sanonut että jätä mut rauhaan! Äläkä säkään vaan vastaa tuntemattomiin numeroihin tai avaa ovea kenellekään kun ei siitä akasta tiedä mitä se keksii -tun sekopää lehmä".