Lopetin suhteen varatun miehen kanssa. Hirveä ristiriitainen tilanne ja pitää nyt avautua johonkin.
Olen tapaillut parin kuukauden ajan miestä jolla on kuulemma ero vireillä, eli mies jättää naisen heti kun on sopiva hetki. Nyt sitten minulla vaan tuli mitta täyteen, kun miehen nainenkin sai tietää meistä mutta ei silti jättänyt miestä. Päätin vaan että minun täytyy sitten asettaa rajat, kun näköjään heidän eronsa ei ollutkaan tapahtumassa. Tavattiin äsken ja sanoin että hänen pitää valita joko minut tai puoliso. Molempia ei voi valita. Tämä oli hirveä tilanne ja hän alkoi selittää ettei uskalla erota naisesta, koska kuulemma nainen voisi satuttaa itseään ja heidän lapsiaan. Olikohan tuo jotain keksittyä juttua että olisin jäänyt suhteeseen hänen kanssaan ja yrittänyt ymmärtää tilannetta? Mies näytti hänen ja naisensa välisiä viestejä joissa nainen vaikutti normaalilta, mutta mies syytteli häntä ja kirjoitti hyökkäävästi kaikissa viesteissä. Hän lähti täysin murtuneena pois luotani kun ilmoitin että tämä oli nyt tässä.
Tunnen itseni kauheaksi ihmiseksi, koska en jäänyt tähän tilanteeseen vaikka heillä saattaa olla noin hirveä tilanne kotona. Ehkä mies ei vain oikeasti uskalla jättää naista koska pelkää lasten puolesta.
Mies sanoi että hänestä tuntuu siltä, että minä jätän hänet vain siksi koska tunteeni olisivat laimentuneet. Kyse ei ole siitä, mutta tunnen itseni jotenkin todella kylmäksi ja tunteettomaksi ihmiseksi. Lausuin vain kylmästi miten asiat on, mutta aloin heti itkemään kun mies lähti ovesta ulos. En vaan enää jaksanut tätä tilannetta kun en voi luottaa siihen että he oikeasti eroaisivat virallisesti koskaan. En tarvitse sääliä, olen itsekin paha ihminen koska olen tapaillut tietoisesti varatun kanssa. Halusin vain avautua johonkin. Olo on hirveä enkä tiedä teinkö oikean päätöksen. Hylkäsin vain kylmästi miehen vaikka heidän kotonaan on hänen kertomansa mukaan noin vaarallinen tilanne.
Kommentit (65)
Kun aikaa kuluu ja toivut, näet tilanteen selkeämmin. Ulospäin vaikuttaa toivottomalta tilanteelta, jossa vain kaikki osapuolet kärsivät. Mies kohtelee vaimoaan kylmästi, sinä olisit seuraava vaikka mies eroaisi. Teit oikean ratkaisun.
Ap, anna rakkaudellenne mahdollisuus! Pitkämielisyydestä palkitaan kunhan osoitat arvostavasi häntä ja suhdettanne.
Vierailija kirjoitti:
Oot vahva ja rohkea kun uskalsit tuosta asiasta huolimatta lähteä tilanteesta, moni ei uskaltaisi. Älä ainakaan itseäsi syytä.
Vahva ja rohkea ihminen ei alunperikään sotkeudu varattuihin mieheen ja hankaloita muiden parisuhteita.
Mitä vahvaa ja rohkeaa tuossa aloittajan teossa muka oli? Jätti miehen, joka ei edes aio jättää vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap, anna rakkaudellenne mahdollisuus! Pitkämielisyydestä palkitaan kunhan osoitat arvostavasi häntä ja suhdettanne.
Tuollainen mies ei arvosta ketään muuta kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Panosta enemmän ulkonäköösi ja vaikkapa uusiin alusvaatteisiin. Muutama kilo pois tehokkaalla jumpalla, avoin ja seikkailuhenkinen suhtautuminen seksiin lisää mahdollisuuksiasi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä vahvaa ja rohkeaa siinä on, että jättää varatun miehen, joka ei edes aio jättää vaimoaan?
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies manipuloi ja valehtelee sulle varmaan vaimolleen kertoo sinusta jotain sairasta tarinaa.
Voisitko puhua sen vaimon kanssa?En tiedä kuka tämä vaimo on, joten vähän hankalaa puhua. En toki varmaan edes uskaltaisi ottaa yhteyttä. Mies kielsi minua aiemmin vastaamasta tuntemattomiin numeroihin koska vaimo oli uhannut soittaa minulle. Nyt kyllä vastaisin jos soittaisi. Ap
Tuskinpa se on sille vaimolle mitään susta maininnut.
Ja miksi sä et saisi hänen kanssa puhua?
Itse ainakin kehottaisin ottamaan yhteyttä tuohon naiseen miehelle kertomatta.
Itse oon joskus ottanut yhteyttä miehen sivuhoitoon, joka siis itsekin luuli olevan se ainoa ja ihan hyvin meni. Istuttiin iltaa ja vertailtiin viestejä miehen tästä tietämättä ja vedätettiin vähän vedättäjää. Miehen reaktio oli ihan korvaamaton, kun illan päätteeksi laitoin yhteiskuvan meistä ja haistatin vtut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vahvaa ja rohkeaa siinä on, että jättää varatun miehen, joka ei edes aio jättää vaimoaan?
😂
Ei kun siis ihan tosissaan? Mitä vahvaa ja rohkeaa aloittaja on tehnyt? Voisiko joku kertoa?
Parisuhteisiin erikoistuneena vauva-palstan psykologin sijaisen kummin kaimana sanon, että ei tuohon mieheen ole mitään luottamista. Tuskin olet ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään miehen väliaikainen seuralainen.
Hyvä, jos silmäsi avautuvat näinkin pian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Ei kun siis ihan tosissaan? Mitä vahvaa ja rohkeaa aloittaja on tehnyt? Voisiko joku kertoa?
No eihän siinä olekaan mitään vahvaa ja rohkeaa! Ja siksi nauruhymiö.
Vierailija kirjoitti:
Oot vahva ja rohkea kun uskalsit tuosta asiasta huolimatta lähteä tilanteesta, moni ei uskaltaisi. Älä ainakaan itseäsi syytä.
Siis miksi moni ei uskaltaisi?
Se on kyllä uskomatonta, miten näillä pettäjillä on aina "mielisairaat" vaimot. Samat vaimot saavat samalta mieheltä diagnoosin järkkyneestä mielestään, jos he nostavat esiin päivänselvät merkit sivusuhteesta ja kysyvät suoraan: " onko sulla joku toinen?"
Ihan paras oli tilanne, jossa itse sain miehen kakkosnaiselta viestin, jossa tämä paljasti heidän suhteensai. Mies alkoi väittää, että olen lähettänyt tuon viestin itse itselleni, jotta voisin syyttää häntä pettämisestä, koska olen niin hullu ja sekaisin.
SInä et ole kauhea ihminen, koska jätit miehen. Kauheutesi tulee ihan siitä, että ylipäänsä lähdit kuvioon mukaan, vaikka tiesit miehen olevan varattu. Miksi teit sen sille vaimolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimot ei ikinä jätä miehiään, vaikka kuinka pettävät naisiaan. Nähty niin monet kerrat.
Viime yönäkin vaimo toivotti miehelleen hyvää yötä sydämen kera. Pah, olisipa vain tietänyt mitä miehensä silloin teki ja missä vietti yönsä. Vaimot tykkää saduista. Pettäjämiehet ei ikinä muutu teidän sinisilmäisten naisten kanssa, vain heidän kertomansa sadut muuttuu entistä paksummiksi valheiksi.
Et oo henkisestä väkivallasta ikinä kuullu? Miesten toimintastradegiana on löytää epävarma nainen jota käytetään jäänmurtajana. Vuosien päästä ykkönen pidetään himassa seuraavan ollessa koeajossa. Salarakas hekumoi olevansa paras. Ehei.. oot huoltamo. Vaimo on kulissi. En yhtään yllättyisi miespuolisesta salarakkaasta jolle näytetään kaikki.
VMP. Onneksi en ole suhteessa sinun kaltaisesi omiin yleistyksiin uskovan hölmön kanssa. Sinua petettiin, koska olit ruma ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteisiin erikoistuneena vauva-palstan psykologin sijaisen kummin kaimana sanon, että ei tuohon mieheen ole mitään luottamista. Tuskin olet ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään miehen väliaikainen seuralainen.
Hyvä, jos silmäsi avautuvat näinkin pian!
Ritva?
Teit oikean päätöksen. Kannattaa muistaa että sinä löydät paremman miehen, vaimo on juuttunut mieheen joka pettää ha selkeästi käyttäytyy ikävästi häntä kohtsan. Voit henkäistä helpotuksesta että et ole seuraava etkä joudu elämän vaimon kohtaloa.
Eniten näissä aina ihmetytää miksi vaimot niin kiihkeästi haluavat olla miesten kanssa jotka pettävät ja puhuvat heistä rumasti selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Teit oikean päätöksen. Kannattaa muistaa että sinä löydät paremman miehen, vaimo on juuttunut mieheen joka pettää ha selkeästi käyttäytyy ikävästi häntä kohtsan. Voit henkäistä helpotuksesta että et ole seuraava etkä joudu elämän vaimon kohtaloa.
Eniten näissä aina ihmetytää miksi vaimot niin kiihkeästi haluavat olla miesten kanssa jotka pettävät ja puhuvat heistä rumasti selän takana.
Minua taas eniten ihmetyttää nämä kakkosnaiset, jotka haluavat voittaa tällaisen aarteen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä siltä, että sua on nyt höynäytetty.
Ja pahemman kerran.
Nyt tosiaan vaan ukko unohduksiin ja etiäpäin. Jos tuollaisiin keitoksiin sotkeutuu, voi varautua aika häijyyn lopputulemaan. Pitäisi pysyä poissa niin kauan, että virallinen ero puitu, ja siitäkin ottaa hieman selvää mitä taustalla on.
Loppujen lopuksi kovan väännön ja roikkumisen jälkeen saa huomata, kuinka se perhe, jonka piti hajota, onkin tosi yhteneväinen rintama ja mies onkin kummasti siellä vaimon puolella ja selän takana, ja rakastaa sitä haukkumaansa vaimoa yli kaiken, kunnes uusi hyväuskoinen hölmö tarttuu syöttiin. Näitä kuspäitä on maailma täynnä. Vaimojen pitäisi potkaista tuollaisia persiille.
Kirjoitat, että nainen vaikuttaa viesteissä normaalilta ja sen sijaan mies syytteli ja oli hyökkäävä puolisoa kohtaan. Luota tuohon, koska se on totuus. Toivon, että kerrot huomiosi myös puolisolle. Mies ei kohtele kumpaakaan teistä oikein.