Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin suhteen varatun miehen kanssa. Hirveä ristiriitainen tilanne ja pitää nyt avautua johonkin.

Vierailija
12.01.2023 |

Olen tapaillut parin kuukauden ajan miestä jolla on kuulemma ero vireillä, eli mies jättää naisen heti kun on sopiva hetki. Nyt sitten minulla vaan tuli mitta täyteen, kun miehen nainenkin sai tietää meistä mutta ei silti jättänyt miestä. Päätin vaan että minun täytyy sitten asettaa rajat, kun näköjään heidän eronsa ei ollutkaan tapahtumassa. Tavattiin äsken ja sanoin että hänen pitää valita joko minut tai puoliso. Molempia ei voi valita. Tämä oli hirveä tilanne ja hän alkoi selittää ettei uskalla erota naisesta, koska kuulemma nainen voisi satuttaa itseään ja heidän lapsiaan. Olikohan tuo jotain keksittyä juttua että olisin jäänyt suhteeseen hänen kanssaan ja yrittänyt ymmärtää tilannetta? Mies näytti hänen ja naisensa välisiä viestejä joissa nainen vaikutti normaalilta, mutta mies syytteli häntä ja kirjoitti hyökkäävästi kaikissa viesteissä. Hän lähti täysin murtuneena pois luotani kun ilmoitin että tämä oli nyt tässä.

Tunnen itseni kauheaksi ihmiseksi, koska en jäänyt tähän tilanteeseen vaikka heillä saattaa olla noin hirveä tilanne kotona. Ehkä mies ei vain oikeasti uskalla jättää naista koska pelkää lasten puolesta.

Mies sanoi että hänestä tuntuu siltä, että minä jätän hänet vain siksi koska tunteeni olisivat laimentuneet. Kyse ei ole siitä, mutta tunnen itseni jotenkin todella kylmäksi ja tunteettomaksi ihmiseksi. Lausuin vain kylmästi miten asiat on, mutta aloin heti itkemään kun mies lähti ovesta ulos. En vaan enää jaksanut tätä tilannetta kun en voi luottaa siihen että he oikeasti eroaisivat virallisesti koskaan. En tarvitse sääliä, olen itsekin paha ihminen koska olen tapaillut tietoisesti varatun kanssa. Halusin vain avautua johonkin. Olo on hirveä enkä tiedä teinkö oikean päätöksen. Hylkäsin vain kylmästi miehen vaikka heidän kotonaan on hänen kertomansa mukaan noin vaarallinen tilanne.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tapaili ennen mua jotain yh-äitiä joka uhkas ottaa yliannostuksen jos mun mies jättää sen ja ottikin. Noita hulluja on maailma täynnä, anna olla, teit oikein!

Vierailija
2/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies manipuloi ja valehtelee sulle varmaan vaimolleen kertoo sinusta jotain sairasta tarinaa.

Voisitko puhua sen vaimon kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Tuo on ihan vakioselitys varatuilla miehillä.Vaimo on muka hullu eikä sen takia voi erota vielä. Luultavasti keksinyt koko jutun jotta jäisit häneen roikkumaan.

Vierailija
4/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies manipuloi ja valehtelee sulle varmaan vaimolleen kertoo sinusta jotain sairasta tarinaa.

Voisitko puhua sen vaimon kanssa?

En tiedä kuka tämä vaimo on, joten vähän hankalaa puhua. En toki varmaan edes uskaltaisi ottaa yhteyttä. Mies kielsi minua aiemmin vastaamasta tuntemattomiin numeroihin koska vaimo oli uhannut soittaa minulle. Nyt kyllä vastaisin jos soittaisi. Ap

Vierailija
5/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vahva ja rohkea kun uskalsit tuosta asiasta huolimatta lähteä tilanteesta, moni ei uskaltaisi. Älä ainakaan itseäsi syytä.

Vierailija
6/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä siltä, että sua on nyt höynäytetty.

Vierailija
7/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies etsii hetken hupia. Liitosta toiseen hyppivä hakee tunne kuohua. Pettämisellä varmistetaan kotiolojen säilyvyys. Parhaimmillaan miehen pöksyjä pesee parikin naista. Ruokaakin saa kahdesta taloudesta. Petturi mies voi sanoa rakastavansa. Ns. rakkaus kumpuaa eduista.

Vierailija
8/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieshän yrittää viedä teitä kuin litran mittaa! Teit oikein kun katkaisit välit. Usko mua, se kusettaa teitä molempia (kokemusta löytyy). Se ei ansaitsisi kumpaakaan ei sinua, eikä vaimoa.

Vierailija
9/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain ja ainoastaan onnellinen, että pääsit tyypistä eroon. Kuulostaa oudolle tyypille.

Vierailija
10/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot ei ikinä jätä miehiään, vaikka kuinka pettävät naisiaan. Nähty niin monet kerrat.

Viime yönäkin vaimo toivotti miehelleen hyvää yötä sydämen kera. Pah, olisipa vain tietänyt mitä miehensä silloin teki ja missä vietti yönsä. Vaimot tykkää saduista. Pettäjämiehet ei ikinä muutu teidän sinisilmäisten naisten kanssa, vain heidän kertomansa sadut muuttuu entistä paksummiksi valheiksi.

Vierailija
11/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaanpa tölkin sitten?

Vierailija
12/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimot ei ikinä jätä miehiään, vaikka kuinka pettävät naisiaan. Nähty niin monet kerrat.

Viime yönäkin vaimo toivotti miehelleen hyvää yötä sydämen kera. Pah, olisipa vain tietänyt mitä miehensä silloin teki ja missä vietti yönsä. Vaimot tykkää saduista. Pettäjämiehet ei ikinä muutu teidän sinisilmäisten naisten kanssa, vain heidän kertomansa sadut muuttuu entistä paksummiksi valheiksi.

Et oo henkisestä väkivallasta ikinä kuullu? Miesten toimintastradegiana on löytää epävarma nainen jota käytetään jäänmurtajana. Vuosien päästä ykkönen pidetään himassa seuraavan ollessa koeajossa. Salarakas hekumoi olevansa paras. Ehei.. oot huoltamo. Vaimo on kulissi. En yhtään yllättyisi miespuolisesta salarakkaasta jolle näytetään kaikki.

Vierailija
13/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vahva ja rohkea kun uskalsit tuosta asiasta huolimatta lähteä tilanteesta, moni ei uskaltaisi. Älä ainakaan itseäsi syytä.

Mitä vahvaa ja rohkeaa siinä on, että jättää varatun miehen, joka ei edes aio jättää vaimoaan?

Vierailija
14/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota opiksi. Vapaa ja rakastunut mies haluaa näkyä, kuulua, hemmotella. Jotain itsekunnioitusta nyt. Varattu mies tahtoo saada halpaa hupia.

Vierailija
15/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo nämä on taas näitä, vaimo on hullu ja ex on hullu, itse olen täysin viaton sivustakatselija ja uhri :D Älkää nyt hyvät ihmiset uskotko näitä satuja niin helposti.

Vierailija
16/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen ettet tuhlannut enempää aikaasi, mies on sairas. Sääli sitä vaimoa kun roikkuu tuollaisessa pettäjäluuserissa. Sulle ap kävi paremmin, ole tosiaan onnellinen siitä että kykenet arvostamaan itseäsi ja laittamaan rajat.

Vierailija
17/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko oikeasti halunnut vaimoaan selän takana pettävän miehen ? Etsi sinkku tai oikeasti eronnut kunnollinen mies .

Vierailija
18/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, no teit oikean päätöksen!! Hyi että mikä mies

Vierailija
19/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asiasta huolimatta?

Vierailija
20/65 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä himoitse lähimmäisesi puolisoa, karjaa, palvelijoita eikä hänen puutarhatonttuaan eikä pihasiiliään.

Älä tee aviorikosta.

Mikä tässä on niin vaikeaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän