Marinin hallitus piti pikkujoulut keskellä riitojaan juhlista 22500 euron lasku
Marinin hallitus piti pikkujoulut keskellä riitojaan juhlista 22500 euron lasku https://www.is.fi/politiikka/art-2000009319717.html
Ja kaikki maksetaan meidän tavallisten työläisten rahoista!
Kommentit (39)
Onneksi tulossa oikeistohallitus (kokoomus + persut) niin päästään kyykyttämään köyhiä urakalla! Loppuu se tukien nostaminen ja loisiminen!
Vierailija kirjoitti:
Uli uli minä yrittäjänä ihan tyytyväisenä maksan veroni. Ilmiannettu.
Niin varmaan, yrittäjäpä hyvinkin.🤭
Halvimmat eduskunnan pikkujoulut aikoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle jotenkin olisi vielä epäselvää ketä äänestän, niin viimeistään tämä saisi minut persujen äänestäjäksi.
Mä äänestän vihreitä. :)
Sitä virhettä ÄLÄ TEE! Ei ole tyhmempää kuin virheiden äänestäjä. Se tarkoittaa ettet ymmärrä politiikkaa etkä kansantaloustiedettä.
Et sanalla sanoen löydä omaa percettäsi edes kahden käden kopeloinnilla. Katsos kun maailma ei pelastu sillä me - maailman ekologisin ja reiluin kansakunta - teemme taloudellisen iŧsemürhan. Kaikkien muiden nauraessa typeryydellemme.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000670858.html
Kokoomuksen pikkujoulut maksoi jo 10 vuotta sitten yli 30% enemmän.
Äänestä kokoomusta jos haluat Suomelle lisää vekaa.
Kustannukset henkilöä kohti olivat 74 euroa.
Nuohan oli halvat bileet. Mun lapsen rippijuhlatkin maksoi enemmän.
Marinin pitäisi itse maksaa johtamansa laittoman (laittomasti, valheella, vääryydellä) valtaan päässeen hallituksensa juhlat. Siltä pitäisi myös takavarikoida kaikki varat mitä tienannut tuona aikana kun Suomi on ollut laittomuuden tilassa. SDP:n tunnus lause on valheella, vääryydellä sekä epärehellisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu että tämä vasemmistosakki on sitä velkaa ottanut? Perskeon aikaan velkaantuneisuus laski oikein kunnolla. Ikävä kyllä perskeko rycci sen pagoloishomman, kun olisi pitänyt työntää murjaanít takaisin Ruotsiin.
Mutta Bernerin taksiryccimisen lisäksi se on ainoa perskeon synti.
Joskus jos on tiukka kiista mikä ei ratkea, kannattaa lähteä ex tempore dokaamaan ja bilettämään. Sillä se sopu syntyy.
Tähän voisi ottaa snadin noston yötä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu että tämä vasemmistosakki on sitä velkaa ottanut? Perskeon aikaan velkaantuneisuus laski oikein kunnolla. Ikävä kyllä perskeko rycci sen pagoloishomman, kun olisi pitänyt työntää murjaanít takaisin Ruotsiin.
Kokoomus on aina ottanut paljon velkaa, koska vealla pelottelulla voidaan karsia palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on aina ottanut paljon velkaa, koska vealla pelottelulla voidaan karsia palveluita.
Kukaan ei kyllä ole ikinä velkaannuttanut Suomea samaan tahtiin kuin jauhopääministeri Marin.
Vierailija kirjoitti:
Olipa halvat bileet. Verottajan bileet 5x enemmän.
Osanottajamäärät ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monen vuoden verot saat maksaa.
Yrittäjä ei koskaan alentuisi käyttämään ilmaisua uli uli
Vierailija kirjoitti:
Kustannukset henkilöä kohti olivat 74 euroa.
Nuohan oli halvat bileet. Mun lapsen rippijuhlatkin maksoi enemmän.
Täh
Mikä matikkapää oletkaan!
Hallituksessa on kai 17 ministeriö
Miten saat jaettua 25000 17:llä niin että lopputulos on 64
Olet sinä melkoinen kujeilija
Vierailija kirjoitti:
Olipa halvat bileet. Verottajan bileet 5x enemmän.
Ja silti jaksetaan huudella ettei julkisella ole mitään mistä leikata, ennemminkin lisää budjettia tarvitsevat, velkarahalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan, yrittäjäpä hyvinkin.🤭
Yrittäähän se larpata yrttäjää.
Jep. Sipilän bileet maksoi 81 e/hlö kun Marinin 74€/hlö.